15 huippuluokiteltua lasten muotilehtiä ja muoti-uutissivustoja

9 minuuttia luettu

Painettujen sanoma- ja aikakauslehtien lukeminen on aika unohdettu asia. Näin ajattelevat ne, jotka ovat tottuneet löytämään kaiken internetistä. Stereotyyppiset ajatukset synnyttivät verkkolehtien äkillisen nousun. Ja se on varsin kätevää, koska sinun tarvitsee vain avata verkkosivusto ja löytää uusimmat kuumat uutiset.

Verkkolehti on internetissä ilmestyvä aikakauslehti. Se voi olla olemassa itsenäisenä julkaisuna tai painetun lehden verkkoversiona. Artikkeleita julkaistaan yleensä säännöllisesti: viikoittain tai kuukausittain, ja ne muistuttavat blogeja. Sieltä voit löytää mielenkiintoisia artikkeleita, oppia uutta ja löytää etsimäsi yksityiskohdat. Tänään kutsumme sinut sukeltamaan valikoimaan luettavia lasten muotilehtiä. Näillä alustoilla on silmiä hivelevä ulkoasu ja ne menevät paljon muitakin kuin muotia. Ne kattavat erilaisia lapsiin liittyviä aloja, joten artikkelit ovat varmasti kiehtovia sinulle. Aloitetaan!

? PRNEWS.IO on käyttäjäystävällinen PR-alusta, jolla voit jakaa uutisesi vain muutamalla askeleella.

10 parasta lasten muotilehteä verkossa

Babiekins Magazine

Web-sivusto | Twitter

Tämä lehti on ensimmäisenä listalla. Se on maailmankuulu kiitos toimittajien, jotka pyörittävät sivustoa aktiivisesti eri sosiaalisen median verkostoissa. Se aloitti toimintansa vuonna 2010, ja siitä lähtien foorumi on ollut täynnä tasa-arvoa. Kieli, ihonväri ja muut tekijät eivät ole täällä tärkeitä. Tämä amerikkalainen lasten muotilehti kattaa urheilua, viihdettä, muotia, pelejä, kauneusaiheita jne.

Pikkulehti

Website | Facebook | Instagram

Tämä lasten muotialan verkkokauppa avattiin vuonna 2018, ja se on sittemmin saanut monien nuorten tuen. Alustalla on mukava muotoilu ja kätevä artikkelien sijoittelu. Täällä voit lukea lastenvaatteiden tuotemerkeistä, oppia värien yhteensopivuudesta ulkonäöissä, saada vinkkejä suunnittelijoilta ja stylisteiltä.

Earnshaw’s Magazine

Website | Twitter

Earnshaw’s on newyorkilainen lehti, joka on vaikuttanut monien lukijoiden makuun. Se tarjoaa muotiuutisia, tyyliohjeita sekä vinkkejä ja niksejä. Voit lukea myös digitaalisen version eri kuukausien painoksista.

Poster Child | Lasten muotilehdet

Website | Twitter

Se on loistava resurssi, jonka tarkoituksena on auttaa sinua luomaan tyylikkäitä ja hauskoja asuja pienille fashionisteille. Lasten muotilehden on luonut paras tiimi, joka luo houkuttelevia malleja ja hyödyllisiä artikkeleita.

Katwalk lasten muotilehti

Website | Instagram | Facebook

Katwalk on ainutlaatuinen lasten muotilehti, joka ylittää tavanomaisen alustan. Täältä voit löytää viimeisimmät uutiset, lukea blogia ja jopa tehdä ostoksia. Voit myös lukea muotisuunnittelijoiden mielipiteitä kauden trendeistä. Lehden perustamisesta on kulunut vasta pari vuotta, mutta se on jo saavuttanut maailmanlaajuisen maineen.

Kid’s Wear Magazine

Website | Twitter

Se on yksi suosituimmista lasten muotilehdistä verkossa, joka näki maailman vuonna 1995. Se toimii modernin tyylianalyysin periaatteella. Joka vuosi tunnetut stylistit ja muotisuunnittelijat puhuvat nykyaikaisesta lasten tyylistä yli 200 sivulla. Kid’s Wear on silmiä hivelevää muotoilua, uusimpia trendejä ja kätevä alusta uusien muotitietojen oppimiseen.

Junior Magazine

Web-sivusto | Twitter

Junior on erittäin värikäs ja viihdyttävä verkkolehti lapsille, josta löydät monia hyödyllisiä muotiin ja tyyliin liittyviä artikkeleita. Tämä lehti on omistettu lapsille, muodille ja vanhemmille. Täältä voit lukea erilaisia reseptejä, valita ekologisia leluja, oppia poimimaan trendejä vastaavia kuvia.

Luna Magazine

Website | Twitter

Se on erittäin suosittu ja johtava muotia käsittelevä lastenlehti. Alusta on käytettävissä käyttäjille kaikkialta maailmasta, koska sivu tukee käännöksiä. Lehdessä voit oppia lisää muotoilusta, muodista, tyylistä, kampauksista, koruista, elämäntyylistä ja hyödyllisistä vinkkeistä, jotka liittyvät lasten aiheisiin.

Kidrovia Magazine

Website | Twitter

Kidrovia on monipuolinen lastenlehti. Alustalla on hyödyllisiä muotiuutisia sekä mielenkiintoista tietoa matkailusta, elämäntyylistä ja kodin sisustuksesta. Toinen etu on kauppa, josta voit valita eri merkkejä ja ostaa tyylikkäitä asuja.

MilK Kid’s Collections

Website | Twitter

Tässä on ainutlaatuinen tuote verkkomaailmassa. Se on enemmän kuin lehti, sillä MilK Kid’s on kokoelma yli 200 lasten muotibrändiä. Tiimi on innoissaan uusista brändeistä, jotka voivat kasvaa heidän kanssaan. Jokaisessa numerossa on paljon jännittävää tietoa eri yrityksistä, joiden joukosta voit valita itsellesi parhaat.

Top 5 muotiuutissivustoa

Siirrymme nyt toiseen valikoimaan huippualustoja. Ne ovat täydellisiä resursseja juuri SINUN sisältösi julkaisemiseen. Haluatko edistää brändiäsi? Etsitkö paikkaa, jossa voit julkaista mielenkiintoisen artikkelin lasten muodista? Sitten voit huoletta ottaa yhteyttä PRNEWS.IO palveluun, joka auttaa sinua sijoittamaan kiinnostavan artikkelin valitsemallesi alustalle. Mennään siis nopeasti kokoelmaan ja valitaan sopivin uutissivusto julkaisua varten.

İlknur’un Dünyası | Lasten muotilehdet

ilknurundunyasi.com

Tämä on turkkilainen aikakauslehti, joka käsittelee monia naisten asioihin liittyviä näkökohtia. Blogia pyörittää kaksosten äiti, joten hän tuntee äitiyden ja naiseuden hienoudet paremmin kuin kukaan muu. Mukana on myös paljon postauksia ja uutisia terveydestä, elämäntyylistä, resepteistä, muodista, matkailusta ja lapsista.

Comode | Lasten muotilehdet

Sivut

Comode on venäläinen muotiuutissivusto. Sillä on hyvin huomiota herättävä ulkoasu ja se julkaisee usein artikkeleita. Sisältöä on perheestä ja ihmissuhteista, matkoista ja elämäntyylistä, muodista, kauneudesta ja taiteesta, terveydestä ja urheilusta.

Kadinim

Sivut

Kadinim

Se on toinen alusta, jota pyöritetään turkiksi. Sivusto kattaa erilaisia jokapäiväiseen elämään liittyviä aiheita. Näitä ovat muoti, keittiö, ihmissuhteet, seksuaalisuus jne. Tällaisista ”aikuisten teemoista” huolimatta sivustolla on paljon uutisia lapsista ja vanhemmuudesta.

Pega Rose | Lasten muotilehdet

Pega Rose

Pega Rose on suosittu uutisalusta, josta voit lukea jännittäviä ja tuoreita uutisia muotimaailmasta. Täällä on mielenkiintoisia artikkeleita matkailun, astrologian, urheilun ja terveyden ystäville. Alusta on keskittynyt enemmän naisten teemoihin.

Prozeny

Web-sivusto

Prozeny.cz

Prozeny on yksi suosituimmista tšekkiläisistä muotia, tyyliä ja kauneutta käsittelevistä naistenlehdistä. Arvioitu kävijämäärä on noin 15,3 miljoonaa. Voit jakaa artikkeleita aiheesta perhe ja reseptit.

Johtopäätös: Lasten muotilehdet

Tässä artikkelissa on siis paljon hyödyllisiä lasten muotilehtiä ja muoti-uutissivustoja verkossa. Voit löytää täältä mielenkiintoisia ja luettavia artikkeleita sekä valita alustan, jolla voit mainostaa brändiäsi. Älä myöskään unohda, että PRNEWS.IO-tiimin avulla voit kertoa itsestäsi koko maailmalle. Olemme täydellinen väline PR-sisällön levittämiseen. Tehdään yhteistyötä ja popularisoidaan arvokasta ja kiinnostavaa sisältöä!

Uusimmat lähettäjältä Blog