Sivustojen mittarit. Osa 3: Yleisön demografiset indikaattorit

1 min lukuaika

Laadaksesi onnistuneen ja tehokkaan mainosartikkelin, sinulla tulisi olla selkeä käsitys ihmisistä, joille artikkeli on tarkoitettu, olipa kyseessä sitten opiskelija tai yrittäjä, suurkaupungin tai pienen kylän asukas, eläkeläinen tai kotiäiti. Kaikilla näillä ryhmillä on erilaiset intressit, he käyttävät erilaisia resursseja ja vaativat erilaisia lähestymistapoja.

Tämä on kolmas, viimeinen osa sivustojen mittareita käsittelevistä postauksista. ensimmäisessä artikkelissa kävimme yksityiskohtaisesti läpi tärkeimmät sivuston mittarit, liikennelähteet ja vierailujen maantieteelliset sijainnit. toisessa artikkelissa analysoimme SEO-mittareita ja kerroimme, mihin kannattaa kiinnittää huomiota sivustoa valitessa.

Tässä artikkelissa kerromme sivuston yleisön demografisista mittareista: sukupuoli ja ikä, koulutus ja tulot, tulolähteet ja siviilisääty. Näiden ominaisuuksien tutkiminen auttaa valitsemaan sivuston, jolla on oikea yleisö, mahdollisimman tarkasti. Tämä lisää artikkelien ja suhdetoimintakampanjoiden tehokkuutta.

Keskeiset demografiset indikaattorit

Sukupuoli

Aika

Tulot

Perhe/lapset

Sisällyslähteet

Miten demografiset indikaattorit auttavat edistämään

Sosiaalisdemografiset tunnusluvut ovat yksinkertaisia ja selkeitä muuttujia, joita on helppo soveltaa menekinedistämisstrategiassa. Ne ovat peruskäsitteitä, joita voidaan kerrostaa monimutkaisempien ominaisuuksien kanssa ja laatia yksityiskohtainen muotokuva asiakkaasta.

Nämä indikaattorit ovat hyödyllisiä niille, jotka tuntevat jo yleisönsä ja tietävät, kuka on potentiaalinen asiakas.

Uusimmat lähettäjältä Blog