10 tarkistettua Chicagon maahanmuutto-asianajajaa: Muuttavat Chicagoon: Toteuta unelmasi muutosta

13 minuuttia luettu

Muuttolakimies Chicago. Joka vuosi noin miljoona uutta maahanmuuttajaa ylittää Yhdysvaltain rajan. Ihmiset, jotka jättävät kotimaansa taakseen, haluavat parantaa elämäänsä: saada uusia uramahdollisuuksia, lisätä hyvinvointiaan tai löytää mukavan paikan, jossa voi elättää itsensä.

Uudet rajoitukset ja Yhdysvaltain nykyinen maahanmuuttopolitiikka saavat ulkomaalaiset tuntemaan itsensä vähemmän tervetulleiksi joillakin osavaltioiden alueilla. Monet amerikkalaiset kaupungit ovat kuitenkin päättäneet harkita uudelleen paikallisen poliisin yhteistyötä maahanmuuttoviranomaisten kanssa ja asettaneet myös paljon sääntöjä liittovaltion maahanmuuttopolitiikan torjumiseksi ja maahanmuuttajien rauhallisen elämän takaamiseksi. Yksi näistä on Chicago.

Tästä kaupungista on tullut innovaattori maahanmuuttajien avustamisessa. Täällä käynnistettiin ainutlaatuinen vierailijaohjelma, joka tarjoaa monenlaista tukea, myös oikeudellista ja psykologista, jota maahanmuuttajat niin tarvitsevat matkalla kohti kansalaisuutta. Chicagossa tuettiin henkilökorttiohjelman työtä, joka mahdollisti hyvien palkkojen säilyttämisen ja yleiset politiikat esikouluopetusta ja turvapaikkaa varten.

o1-viisumi USA

Olemme koonneet sinulle listan 10 maahanmuuttoasianajajasta, jotka auttavat sinua toteuttamaan unelmasi Chicagoon muuttamisesta.

Mary K. Neal

Ammattilainen, asianajotoimiston perustaja. Auttaa järjestämään täyden dokumentointiavun. Toimintaansa ohjaa periaate ”vapaus ja oikeus kaikille”

Se tarjoaa palveluja muun muassa kansalaisuuteen, viisumikäsittelyyn, pysyvään oleskeluoikeuteen ja perhesponsorointiin liittyvissä asioissa. Lisäksi hänen arsenaalissaan on ihmisten rikosoikeudelliseen menneisyyteen, lyhytaikaisen edunvalvonnan rekisteröintiin ja edunvalvontavaltuutuksiin liittyviä asioita.

Julia Sverdloff

Asuu Chicagossa, Sverdloff Law Groupin perustaja. Harjoittaa maahanmuuttoneuvontaa karkotukselta suojautumiseen, green cardiin, kansalaisuuteen ja turvapaikkaan sekä tällaisiin viisumeihin liittyvissä asioissa:

• perhe;
  • avioliitto;
  • morsiamen viisumi;
  • investointiviisumit liikemiehille;
  • opiskelija;
  • työntekijät;
  • vieras.

Työkokemusta maahanmuuttoalalta on yli 12 vuotta. Korkealuokkaiset konsultaatiot ja täysi asiakastuki kaikkialta maailmasta. Asiakkaiden suojelu kaikissa oikeudenkäynneissä, auttaa saavuttamaan tavoitteet mahdollisimman pienin kustannuksin.

Ammattitaitoisesta työstään Julia on asianajajien luokituksissa kärkisijoilla. Hän on opiskellut sellaisissa oppilaitoksissa kuin:

• St. John’s University (2003);
  • C.W. Post Campus of Long Island University (2004);
  • UIC John Marshall Law School (2007).

Hänellä on myös lupa toimia asianajajana New Yorkin, New Jerseyn ja Illinoisin osavaltioissa ja niiden piirissä.

Sofia Zneimer

Lainopillinen edustaja karkotussuojan, maahanmuuton, perheen ja liiketoiminnan alalla. Työskentelee valitusten parissa BIA:ssa ja AAO:ssa. Illinoisin pohjoisen piirikunnan tuomarineuvoston jäsen, asianajajana liittovaltion tuomioistuimissa ja Yhdysvaltain korkeimmassa oikeudessa. Auttaa myös kaikentyyppisten maahanmuutto- ja muiden kuin maahanmuuttoviisumien käsittelyssä ja jättämisessä työsuhteen osalta (I-9:n noudattaminen).

Hän on suorittanut oikeustieteellisen tutkinnon Chicago-Kent College of Lawissa. Hänellä on myös monia oikeudellisia julkaisuja arsenaalissaan. Illinoisin asianajajaliiton ja American Justice Associationin jäsen.

Erilaisten yritysten, voittoa tavoittelemattomien järjestöjen, yksittäisten sijoittajien ja kaupallisten yhteisöjen johtava edustaja.

Luciane F. M. Tavares

Erikoistunut monimutkaisten maahanmuuttokysymysten ratkaisemiseen sekä kauppaoikeuteen. Hän aloitti asianajajana joulukuussa 2012. Hänellä on toimilupa ja asianajajaoikeus Illinoisissa, Floridassa, New Jerseyssä ja New Yorkissa, ja hänellä on kokemusta asiakkaiden edustamisesta ja suojelemisesta Washingtonista. Hän työskentelee erityyppisten yritysten (pienet ja suuret yritykset) kanssa ja tarjoaa yksityisiä konsulttipalveluja.

Luciane toimii aktiivisesti journalistina puhujana erilaisissa tapahtumissa, seminaareissa maahanmuutto-oikeudesta. Useita artikkeleita on julkaistu teemalehdissä ja -lehdissä.

Hän on suorittanut oikeustieteen tutkinnon Barryn yliopistossa, lisäksi hänellä on kirjanpidon kandidaatin tutkinto.

Jäsenyys:

• American Bar Association;
  • New York State Young Lawyers Association;
  • American Association of Immigration Lawyers;
  • New Jersey Young Lawyers Association.

Työskentele American Immigration Associates LLC:ssä.

Gerald Cipolla maahanmuuttolakimies Chicago

Perustaja Cipolla Law Group, yritys tarjoaa täyden valikoiman maahanmuutto-oikeudellisia palveluja. Edustaa asiakkaiden oikeuksia kaikista 50 osavaltiosta ja ympäri maailmaa. Yhteenlaskettu kokemus yli 30 vuoden ajalta. Yritys on vakiinnuttanut asemansa oikeustieteen alalla.

Joitakin tarjottuja palveluja:

• työskentely-/residenssiviisumit;
  • PERM, H1B, L, NIW ja muut sijoittajaviisumit (kuten E ja EB5);
  • perheen maahanmuutto;
  • vihreän kortin suunnittelu;
  • papereiden laatiminen laillista asemaa varten Yhdysvalloissa yms.

Hän aloitti toimintansa vuonna 2000. Siitä lähtien satoja tyytyväisiä asiakkaita, jotka ovat toteuttaneet unelmansa. Hän on American Association of Immigration Lawyersin jäsen ja Chicagon Mercantile Exchangen jäsen, ja hän on myös sanomalehden maahanmuuttoneuvoja.

Koulutettu Ruotsissa, Ranskassa, Kiinassa, Suomessa ja Amerikassa. Työskentelee entisenä oikeustieteen professorina Chicagon City Collegessa.

Hänellä on kymmeniä julkaisuja eri painoksissa (kirjat, sanomalehdet, aikakauslehdet), ja hän on myös toiminut puhujana erilaisissa oikeudellisissa tilaisuuksissa. Nykyään edustaa menestyksekkäästi monien yritysten omistajien, yrittäjien, yritysten ja yksityishenkilöiden etuja.

Laureen Anderson-Stepanek- maahanmuuttolakimies

Laureen Anderson-Stepanek- maahanmuutto-lakimies

Vuodesta 2020 lähtien hän on omistanut elämänsä maahanmuutto-oikeudelle asianajajana. Tekee yhteistyötä alansa parhaiden ammattilaisten kanssa. Hän on sitoutunut ratkaisemaan monimutkaisia, kiistanalaisia kysymyksiä.

Hän on opiskellut Illinois State Universityssä, University of Wisconsin-Parksidessa ja University of Iowa College of Lawissa.

Erinomainen asiantuntija kaikilla maahanmuutto-oikeuden aloilla. Harjoittaa:

• neuvonta kansainvälisille ja ulkopuolisille asiakkaille ei-maahanmuuttajien työperusteisiin viisumeihin liittyen;
  • PERM-viisumit;
  • kansainvälinen uudelleensijoittaminen;
  • perheiden suojelu ja karkottaminen;
  • rikos- ja muutoksenhakuasiat.

Edustaa asiakkaita liittovaltion tuomioistuimissa. Laureen on jäsenenä:

• Illinois Bar Association,
  • Yhdysvaltojen piirituomioistuin Illinoisin pohjoisessa piirissä;
  • Yhdysvaltojen seitsemännen piirin muutoksenhakutuomioistuin.

Asiamiestoiminnan lisäksi hän toimii maahanmuutto- ja työoikeuden apulaisprofessorina College of Lake Countyssa.

Jevgeni Meltser maahanmuuttolakimies Chicago

• Kielet: Kielet: bulgaria, englanti, heprea, irlanti, liettua, liettuan kieli, puola, venäjä, ukraina, saksa, valkovenäjän kieli
  • Web-sivusto: https://www.bmlaw.com/

Maahanmuuttojuristi, jolla on vaikuttava kokemus ja moitteeton ansioluettelo. MELTSER LAW GROUPin perustaja.

Suosituimpia palveluita ovat:

• viisumi L-1 (siirto ulkomaiseen sivuliikkeeseen);
  • H-1B (asiantuntijoiden työviisumi);
  • E-2 (sijoittajaviisumi);
  • O-1 (viisumi lahjakkaille urheilun, tieteen, liike-elämän ja taiteen alalla);
  • P-1 (viisumi luoville ihmisille kiertueelle Yhdysvaltoihin).

Hän on väitellyt oikeustieteen tohtoriksi DePaul University College of Lawista. Onnistuneesti päättänyt 2 000 tapausta ja auttanut tuhansia maahanmuuttajia saamaan vihreän kortin ja Yhdysvaltain kansalaisuuden.

MELTSER LAW GROUP auttaa eriasteisissa maahanmuuttoasioissa:

• työviisumin käsittely Yhdysvalloissa;
  • avustusta green cardin saamisessa;
  • sijoitusviisumin myöntäminen Yhdysvaltoihin;
  • apua poliittisen turvapaikan saamisessa Yhdysvalloissa;
  • suojaa karkotusta vastaan Yhdysvalloista eri osavaltioiden ja kaupunkien maahanmuuttotuomioistuimissa;
  • perheenyhdistäminen (vanhemmat, lapset, puolisot);
  • avustaminen Yhdysvaltain kansalaisuuden saamisessa;
  • poikkeuslupia (vapautus rangaistuksista laittoman oleskelun tai kahden vuoden kotona oleskelun vuoksi).

Matthew Ian Bernstein maahanmuuttolakimies Chicago

Spesialistilla on yli 20 vuoden kokemus maahanmuutto- ja kansalaisuusoikeuden alalta. Työskentelee yritysten, voittoa tavoittelemattomien organisaatioiden sekä yksityishenkilöiden kanssa. Neuvoo taiteilijoita, tiedemiehiä, professoreita, taiteilijoita, liikemiehiä, jotka haluavat etuuksia itselleen ja perheelleen, turvapaikanhakijoita ja karkotusuhan alaisia henkilöitä.

Oikeusjuridiikan ohella hän opetti siviili- ja maahanmuutto-oikeutta korkeakouluissa. Hän toimi myös Chicagon Kent College of Lawin maahanmuuttoklinikan johtajana.

Hän toimii usein puhujana oikeudellisissa ja julkisissa tilaisuuksissa.

Robert Aaron Perkins maahanmuuttolakimies Chicago

Robert Aaron Perkins maahanmuutto-lakimies Chicago

Aloitti ammattilaisuransa jo vuonna 1989. Siitä lähtien hän on auttanut menestyksekkäästi tuhansia ihmisiä ratkaisemaan ja maahanmuuttotapauksia eri puolilla Yhdysvaltoja. Hän harjoittaa asiakaskonsultointia myös puhelimitse ja muilla sosiaalisen median viestimillä (WhatsApp, Skype, Facebook Messenger, FaceTime ja muut).

Hän on opiskellut Illinoisin yliopiston oikeustieteellisessä korkeakoulussa. Vuonna 1994 hän perusti asianajotoimiston, joka erikoistui maahanmuutto-oikeuteen, mukaan lukien viisumien myöntäminen, kansalaisuus ja muut näkökohdat. Niihin kuuluvat:

• suoja karkottamista vastaan;
  • yritysperusteinen maahanmuutto;
  • investoinnit;
  • työ- ja turistiviisumien avaaminen (H-1B, E-2, PERM, L-1, H-2B, J-1 jne.);
  • kysymykset, kuten kansalaisuus ja paljon muuta.

Hän puolustaa kaikkien kansalaisten oikeuksia ja antaa kaikille mahdollisuuden toteuttaa unelmiaan.

Maksim Tikhvinskiy maahanmuuttolakimies Chicago

Maksim Tikhvinskiy maahanmuutto-lakimies Chicago

Voit ennen Yhdysvaltoihin muuttoa hän oli menestynyt asianajaja Moskovassa. Hän on edelleen arvostetun Moskovan asianajajakamarin jäsen.

Asiakkaiden puolustusasianajaja Chicagossa ja Illinoisin piirikunnassa. Hän harjoittaa perhe- ja rikosasioita. Hänellä on paljon ammattikokemusta. Hän tunsi hyvin eri piirien ja eri tuomioistuinten oikeuskäytännön erityispiirteet. Kaikki tämä auttaa tietenkin suojelemaan asiakkaita.

Muun muassa aiemmin Maxim työskenteli pitkään julkisena puolustajana Illinoisissa. Hän edusti köyhien kansalaisten etuja oikeudessa. Tämän ansiosta hän on hyvin tietoinen ammattimaisen oikeusturvan merkityksestä.

Johtopäätös: Immigration Lawyer Chicago

Maahanmuuttopalveluiden markkinoilla on valitettavasti paljon häikäilemättömiä lakimiehiä ja yksinkertaisesti huijareita – lisensoimattomia ”avustajia”, jotka kutsuvat itseään ”avustajiksi”, ”notaareiksi” ja niin edelleen. Heidän palvelunsa, jotka useimmiten maksavat yhtä paljon kuin hyvät maahanmuuttojuristit, koituvat tuhansien maahanmuuttajien kohtaloksi ja johtavat heidät karkotukseen. Maahanmuuttoviisumi Yhdysvaltoihin ja perheenyhdistäminen ei ole niin helppo prosessi kuin he sanovat, joten tekemällä virheen voit sulkea lopullisesti perheesi tien Yhdysvaltoihin!

Uusimmat lähettäjältä Blog