Så här kan du göra för att hjälpa människor i Ukraina just nu

2 min läst

Som ni vet kommer våra rötter från Ukraina. Vår grundare och en stor del av teamet har sitt hemland i Ukraina. Och idag är dagen då vi ber er alla om stöd.

Vänligen hjälp vårt hemland som attackerades av Ryssland att stå för sitt oberoende! Vi har samlat de pålitliga välgörenhets- och frivilligorganisationer som effektivt stöder de ukrainska trupperna. Även en dollar från dig kan rädda livet på våra familjer, vänner och våra hjältemodiga trupper som står mot den galna björnen. Vänligen gör en donation till någon av följande:

✅ Välgörenhetsfonden Come Back Alive – https://savelife.in.ua

✅ Välgörenhetsfonden Voices of Children – http://voices.org.ua/en/donat

✅ Crowdfunding-plattformen The People’s Project – http://peoplesproject.com/en

✅ Förteckning över resurser och organisationer som man kan donera till @RazomForUkraine – https://linktr.ee/RazomForUkrain

✅ Kriget mellan Ryssland och Ukraina: information och sätt att hjälpa – https://ukrainewar.carrd.co

Dela gärna detta meddelande med dina vänner och kollegor!

‼️ PRNEWS.IO stoppar verksamheten med ryska nyhetsmedierMer än 16 000 ryska nyhetsmedier har kopplats bort från plattformen, och tjänsterna till ryska företagskunder har stoppats. Tjänsten till kunder och partner i Ryssland har avbrutits. I övrigt fortsätter PRNEWS.IO-plattformen att fungera normalt.

Senaste från Blog