PRNEWS.IO tillkännager lanseringen av en ny prenumerationstjänst för dedikerade assistenter

2 min läst

Onlineplattformen PRNEWS.IO, som gör det möjligt för varumärken att publiceras i media och för nyhetsutgivare att belönas, lanserar nu en särskild assistenttjänst.

Den nya tjänsten är utformad för att hjälpa varumärken och små team att hantera distributionen av betalt medieinnehåll via plattformen.

”Företag behöver verktyg för att hantera konton, fördela budget och följa upp hur ett projekt utvecklas”, säger Alexander Storozhuk. ”Assistenten hjälper dig att fokusera på de viktigaste affärsuppgifterna utan distraktioner genom att övervaka status och framsteg för tilldelat arbete, hålla tidsfrister och svara på förfrågningar i systemet i tid.”

Med det nya programmet som PRNEWS.IO erbjuder tar den dedikerade assistenten på sig projektarbetet vilket gör att du kan ta ett steg bort från alla tekniska uppgifter. Assistenten ansvarar för att lägga till innehåll i systemet, kommunicera med utgivare, göra ändringar i texter och ge statusuppdateringar längs vägen.

Det finns för närvarande två paket tillgängliga i tjänsten: ”Personal” för individuellt varumärkesbyggande och småföretagande och ”Team” för små team med stora uppgifter. Tjänsten erbjuds på abonnemangsbasis för 299 dollar respektive 499 dollar per månad. Eventuella avgifter för nyhetsutgivare debiteras separat.

En detaljerad beskrivning av tjänsten för dedikerade assistenter och vad som erbjuds finns här.

Med utgångspunkt i uppdraget att hjälpa varumärken att kommunicera med människor genom berättelser samlar PRNEWS.IO information om hyperlokala nättidningar och nischade nätpublikationer. Totalt är 72 tusen medier från 142 länder anslutna till plattformen. Sedan början av 2021 har PRNEWS.IO-plattformen besökts av mer än 1,5 miljoner människor.

Senaste från Blog