15 topprankade barnmodetidningar och nyhetssidor om mode för barn

10 min läst

Läsning av tryckta tidningar och tidskrifter är en ganska bortglömd verksamhet. Så tänker de som är vana vid att hitta allt på Internet. Stereotypa tankar gav upphov till den plötsliga uppkomsten av nättidningar. Och det är ganska bekvämt eftersom du bara behöver öppna webbplatsen och hitta de senaste heta nyheterna.

En nättidning är en tidskrift på Internet. Den kan existera som en självständig publikation eller som en onlineversion av en tryckt tidskrift. Artiklar publiceras vanligtvis regelbundet: varje vecka eller varje månad, och de liknar bloggar. Där kan du hitta intressanta artiklar, lära dig nya saker och hitta de detaljer du kom efter. I dag bjuder vi in dig att ta ett dopp i ett urval av de tidskrifter för barnmode som måste läsas. Dessa plattformar har iögonfallande design och går långt utöver mode. De täcker olika områden med anknytning till barn, så artiklarna kommer garanterat att vara fascinerande för dig. Låt oss börja!

? PRNEWS.IO är en användarvänlig PR-plattform där du kan dela dina nyheter i några få steg.

10 bästa online-tidningar för barnmode

Babiekins Magazine

webbplats | Twitter

Den här tidningen är först på listan. Den är världsberömd tack vare redaktörerna som aktivt driver den på olika sociala medier. Den startade 2010 och sedan dess har plattformen kommit att handla om jämställdhet. Språk, hudfärg och andra faktorer är oviktiga här. Denna amerikanska barnmodetidning täcker sport, underhållning, mode, spel, skönhetsämnen etc.

The Little Magazine

webbplats | Facebook | Instagram

Denna nätbutik för barnmode lanserades 2018 och har sedan dess fått stöd av många ungdomar. Plattformen har en snygg design och bekväm artikelplacering. Här kan du läsa om märken av barnkläder, lära dig om färgkompatibilitet i utställningarna, få tips från designers och stylister.

Earnshaw’s Magazine

webbplats | Twitter

Earnshaw’s är en New York-baserad tidning som har påverkat många läsares smak. Den erbjuder modemeddelanden, stilråd samt tips och tricks. Du kan också läsa den digitala versionen av olika månaders utgåvor.

Poster Child | Tidskrifter för barnmode

webbplats | Twitter

Det är en fantastisk resurs som syftar till att hjälpa dig att skapa snygga och roliga outfits för små fashionistas. Barnmodemagasinet är skapat av det bästa teamet som skapar attraktiv design och användbara artiklar.

Katwalk Kids Fashion Magazine

webbplats | Instagram | Facebook

Katwalk är en unik barnmodetidning som går bortom den vanliga plattformen. Här kan du hitta de senaste nyheterna, läsa bloggen och till och med göra ett köp. Du kan också läsa om modedesigners åsikter om säsongens trender. Det har gått ett par år sedan tidningen grundades, men den har redan blivit världsberömd.

Kid’s Wear Magazine

webbplats | Twitter

Det är en av de mest populära barnmodetidningarna på nätet som såg världen 1995. Den arbetar enligt principen om modern stilanalys. Varje år pratar framstående stylister och modeskapare om samtida barnstil på mer än 200 sidor. Kid’s Wear handlar om iögonfallande design, de senaste trenderna och en praktisk plattform för att lära sig nya modefakta.

Junior Magazine

webbplats | Twitter

Junior är en mycket färgstark och underhållande nättidning för barn där du kan hitta många användbara artiklar om mode och stil. Den här tidningen är tillägnad barn, mode och föräldrar. Här kan du läsa olika recept, välja miljöleksaker, lära dig hur man plockar fram bilder som motsvarar trenderna.

Luna Magazine

webbplats | Twitter

Det är en mycket populär och ledande barntidning om mode. Plattformen är tillgänglig för användare från hela världen eftersom sidan stöder översättningar. I tidningen kan du lära dig mer om design, mode, stil, frisyrer, smycken, livsstil och användbara tips relaterade till barnämnen.

Kidrovia Magazine

webbplats | Twitter

Kidrovia är en väl avvägd barntidning. Plattformen har användbara modenyheter samt intressant information om resor, livsstil och heminredning. En annan fördel är butiken, där du kan välja olika märken och köpa snygga outfits.

MilK Kid’s Collections

webbplats | Twitter

Här är en unik produkt i onlinevärlden. Det är mer än en tidning eftersom MilK Kid’s är en samling av över 200 märken för barnmode. Teamet är glada över att se nya märken som kan växa med dem. Varje nummer har massor av spännande information om olika företag bland vilka du kan välja dina bästa företag.

Top 5 webbplatser för mode-nyheter

Nu går vi vidare till ett annat urval av de bästa plattformarna. De är de perfekta resurserna för att publicera exakt DITT innehåll. Vill du marknadsföra ditt varumärke? Letar du efter en plats att lägga upp en intressant artikel om barnmode? Då kan du tryggt kontakta PRNEWS.IO tjänsten, som hjälper dig att placera en engagerande artikel på den valda plattformen. Så låt oss snabbt gå till samlingen och välja den lämpligaste nyhetssajten för publicering.

İlknur’un Dünyası | Tidningar för barnmode

ilknurundunyasi.com

Detta är en turkisk tidning som täcker många aspekter som rör kvinnofrågor. Bloggen drivs av en tvillingmamma, så hon känner till moderskapets och kvinnlighetens finesser som ingen annan. Det finns också många inlägg och nyheter om hälsa, livsstil, recept, mode, turism och barn.

Comode | Tidningar för barnmode

webbplats

Comode är en rysk nyhetssajt om mode. Den har en mycket iögonfallande design och släpper ofta artiklar. Det finns innehåll om familj och relationer, resor och livsstil, mode, skönhet och konst, hälsa och sport.

Kadinim

Kadinim

Det är en annan plattform som drivs på turkiska. Webbplatsen täcker en mängd olika ämnen som rör vardagslivet. Dessa är mode, matlagning, relationer, sexualitet osv. Trots sådana ”vuxenteman” finns det många nyhetsinlägg om barn och föräldraskap.

Pega Rose | Tidningar för barnmode

Pega Rose

Pega Rose är en populär nyhetsplattform där du kan läsa spännande och färska nyheter inom modevärlden. Här finns intressanta artiklar för fans av resor, astrologi, sport och hälsa. Plattformen är mer inriktad på kvinnoteman.

Prozeny

Prozeny.cz

Prozeny är en av de mest populära tjeckiska damtidningarna om mode, stil och skönhet. Uppskattade besökssiffror är cirka 15,3 miljoner. Du kan dela med dig av artiklar på temat familj och recept.

Slutsats: Tidningar för barnmode

Så, den här artikeln innehåller massor av användbara onlinetidningar för barnmode och nyhetssajter om mode på nätet. Du kan hitta intressanta och måste läsa artiklar här, samt välja en plattform för att marknadsföra ditt varumärke. Glöm inte heller att med PRNEWS.IO-teamet kan du berätta för hela världen om dig själv. Vi är det perfekta verktyget för att sprida PR-innehåll. Låt oss arbeta tillsammans och popularisera värdefullt och engagerande innehåll!

Senaste från Blog