PRNEWS.io kommer att delta i SEO Conference 2016

3 min läst
PR-hanteringstjänsten PRNEWS.io blir officiell mediasponsor för den sjunde internationella SEO-konferensen. Evenemanget kommer att äga rum i Kazan den 29-30 september.

Pressmeddelandeplattformen PRNEWS.io kommer i samarbete med medietjänsten B2Blogger att vara mediesponsor för årets SEO-konferens och kommer att ge och närgången titt på de viktigaste möjligheterna under evenemanget.

Konferensen ska samla affärs- och marknadsföringsansvariga. Konferensen kommer att innehålla tre avsnitt för viktiga frågor om SEO, digital marknadsföring och mobiltjänster. Rapporter från ledande experter på dessa områden innehåller viktiga rekommendationer om främjande- och marknadsföringsstrategier.

Integrerad marknadskommunikation täcker helt och hållet alla evenemangets områden. Konferensens officiella webbplats är således helt ombyggd. Sponsorer får fler möjligheter att genomföra sina reklamkampanjer. Om de så önskar kan de dekorera sektionsrummen med sina varumärkeslogotyper. I år kan deltagarna också använda en app som är särskilt utformad för konferensen och som gör det möjligt att välja talare, göra bedömningar och delta i en giveaway med hjälp av SC2016-promokoden.

SEO Conference 2016 erbjuder nu tre typer av biljetter (guld, silver и brons). Guldbiljetter inkluderar alltså VIP-loungeanvändning på Afterparty och flygplatstransfer. Deltagare som deltar i tidigare SEO-konferenser kan utnyttja en rabatt på 15 %. I biljettpriset ingår utgifter för lunch, middag och kaffepauser.

Afterparty äger rum på nattklubben The Legend. Värdarna utlovar en fantastisk atmosfär med fina drinkar, vackra dansare och en spännande show.

SEO-konferensen 2015 hade över 600 yrkesverksamma från OSS, Europa och USA. Publiken för online-strömning översteg 10 000 deltagare. Företag som Google, Yandex, Vkontakte, Mail.ru och andra deltar i SEO-konferensen varje år.

Detaljerad information om det kommande evenemanget finns på konferensens officiella webbplats.

Om PRNEWS.io

PRNEWS.io skapades av yrkesverksamma journalister 2005. Företaget har kontor i London och Prag. Det erbjuder sina tjänster till 30 000 kunder från 25 länder.

Om B2Blogger.com

B2Blogger.com är den största plattformen för distribution av pressmeddelanden i Ryssland. Företaget skapades 2005. Det erbjuder det tjänster för marknadsplatser i Ryssland och Ukraina.

Konferensens kontaktuppgifter:

Chef för organisationskommittén SC 2016, Aleksey Nasybullin