Det första blogginlägget – det viktigaste

2 min läst

Jag skulle vilja säga att mitt första blogginlägg visade sig vara mycket mer komplicerat än jag trodde. Jag har just insett att jag inte kommer att få någon annan chans för ett välkomstinlägg i framtiden. Inte med den här bloggen. Med andra ord, någon gång i framtiden kommer jag definitivt att skriva mitt mest kryddiga blogginlägg, men det kommer att följa mitt välkomstmeddelande.

Även om antalet lyckade inlägg kommer att försöka trycka ner det här långt ner i arkivet, kommer mitt välkomstinlägg fortfarande att vara omslaget för den här bloggen.

Mitt namn är Alexander Storozhuk. Trots 10 års erfarenhet av att driva eget företag har mitt team och jag startat projektet PRNEWS.io från grunden, som en startup. Under åren har vi samlat en otrolig erfarenhet inom PR och marknadsföring så vi har många praktiska tips att dela med vår publik för att organisera sina företag bättre.

I den här bloggen kommer vi att försöka diskutera inte bara våra kunders fall utan också avslöja projektets backstage – de problem vi ställdes inför och de lösningar vi upptäckte.

Anmäl dig till vårt blog RSS-flöde för att få reda på alla uppdateringar. Dela dina tankar med oss och vi ska göra vårt bästa för att kommunicera effektivt om alla kommentarer.

Vi kommer att göra vårt bästa för att fokusera på de nyhetsvärda och utmanande historierna och inte överbelasta läsarnas uppmärksamhet med oviktiga detaljer.

Välkommen ombord! 🙂

Senaste från Blog