Waarom zijn Web Push Notifications belangrijk voor de groei van uw bedrijf?

8 minuten gelezen

Push notificaties zijn pop-up berichten op het notificatiecentrum of het vergrendelscherm van een mobiel apparaat. Ze worden genoemd omdat ze berichten pushen terwijl ze direct op het gadget van de klant verschijnen. Ze hebben echter geen persoonlijke informatie nodig om verzonden te worden.

Zuurce: NotifyVisitors

Een web push notificatie is hetzelfde als een mobiele applicatie notificatie; de berichten verschijnen echter via uw internetbrowser in plaats van uw notificatiecentrum op de mobiel.

Het is een ongelooflijke en dwingende reclame-instrument gebruikt door e-commerce bedrijven om verbinding te maken met hun publiek, houden ze op de hoogte met betrekking tot alle belangrijke zaken, kondigen verkoop en aanbiedingen, verlaten winkelwagen waarschuwingen, product back-in-stock waarschuwingen, en alle andere voorraad updates om meer e-Commerce conversies rijden.

Dus in principe kunt u de klanten opnieuw benaderen en hen overtuigen het artikel te kopen dat ze eerder wilden.

Push notificaties hebben e-mail en SMS marketing overgenomen.

Hoe worden web push meldingen ontworpen?

Push Notification-berichten worden rechtstreeks naar de mobiele telefoon of internetbrowser van een klant gestuurd. Ze zijn bedoeld om hen tot een specifieke actie te bewegen, ongeacht of dat is om zich in te laten met de betrokkenheid van een merk of om een aankoop te doen.

Omdat deze pushberichten kort en bondig zijn, zijn ze normaal gesproken aangepast en van toepassing op de klant.

Er zijn manieren waarop bedrijven web push meldingen gebruiken en online conversies aansturen, die zijn als volgt

• Broadcast berichten naar alle abonnees
  • Gerichte uitzendingen naar gesegmenteerde klanten
  • Meldingen op klantniveau automatisch uitzetten

Spring in deze technieken en kijk welke het beste is voor uw bedrijf.

Belang van Web Push Notificaties voor Bedrijfsgroei?

Web push, web push notification, browser push notification, hoe je ze ook noemt – ze veranderen websites in krachtige tools voor marketeers.

Het is opgevallen dat web push notifications de conversie met 2x kunnen verbeteren in vergelijking met broadcast berichten zoals e-mail SMS.

Er zijn veel voordelen aan het installeren van web push notificaties in een complete marketing procedure. Naast het feit dat het abonnees in staat stelt om te kiezen in om meldingen te krijgen met gemak, ze zijn een belangrijk apparaat om web verkeer op te bouwen naar uw bedrijf.

Verder bevelen experts uit de industrie webberichten aan voor hoge conversiepercentages en doorklikpercentages.

Voordelen van web-pushberichten

1. Bezoekers sneller aanhaken

Het bedrijf hoeft niet te wachten tot de bezoekers hun e-mailadres geven, en ze kunnen pushen om te zien wat je te zeggen hebt in één klik.

Houd de energie om bij te blijven met een grotere hoeveelheid waarvoor ze kwamen: het meest recente nieuws, productreleases, maximale kortingen, enzovoort. U kunt snel en zonder problemen aan de gang met webmeldingen.

2. Meldingen zijn voor klanten moeilijk te missen.

Een belangrijk deel van de dag brengen veel mensen door op een pc of een mobiele telefoon met mobiele toepassingen. Web Push berichten van een site krijgen met voorrang toegang tot de aandacht van de gebruiker.

Dat is duidelijk als ze geweldig zijn: een belangrijke verkleinde snipper gegevens waar iemand snel en probleemloos achteraan kan.

3. Sneller en effectiever dan e-mailmarketing

Webmeldingen zijn nauwkeurig, snel en eenvoudig te versturen. Goede e-mails vereisen tijd om uitstekende koppen te maken, boeiende teksten te schrijven en een goed einde te maken.

Met webmeldingen kunt u snel en met minder moeite gegevens voor uw webbezoekers krijgen dan wanneer u e-mail voor de abonnees ontwerpt.

4. Hoger conversiepercentage

Web Push meldingen zijn als waarschuwingen die bezoekers waarschuwen voor het laatste nieuws van het bedrijf, die kort, bondig en mediarijk zijn en de bezoekers direct bereiken, waardoor meer verkeer wordt gegenereerd en de kans groter is dat ze worden omgezet in klanten.

5. Je kunt pushberichten versturen zonder applicatie

Stel dat je nog nooit pushberichten hebt gebruikt in je marketingcampagne omdat je geen mobiele applicatie hebt.

In dat geval, web push notification software geeft u een aanpak om push-berichten te sturen zonder een applicatie, gebruik te maken van de kracht van kennisgeving stijl messaging en zien hoe het werkt voor uzelf en uw klanten.

6. Het verbruikt geen extra ruimte op websites.

Het neemt geen extra ruimte in beslag en kan worden samengevoegd met andere marketingtechnieken. Je websitebezoeker hoeft zich eenmalig in te schrijven voor pushberichten, en je hebt er een hele tijd profijt van totdat ze worden uitgeschreven.

Relevantie van Web Push Notifications in de huidige digitale wereld

Het is een eenmalige investering, maar het voordeel ervan is van lange duur. In de digitale wereld hebben de grote spelers zich optimaal in de markt gezet. Web push notification is een van de effectieve marketing en remarketing tools waar zowel bedrijven als klanten van profiteren.

Met web pop-up berichten kunnen organisaties meteen directe en tijdsgebonden boodschappen overbrengen die aansluiten op een website, landingspagina en winkelwagentje.

Tijd verandert. Bedrijven moeten hun periodieke berichten, bijgewerkt nieuws of andere informatie veel sneller overbrengen omdat klanten beschikbaar zijn op verschillende digitale tools, en de kans groot is dat uw potentiële klanten voor een korte periode beschikbaar zijn.

Het is dus raadzaam om pushberichten op meerdere platformen te gebruiken om de snelheid te verhogen om je berichten naar de klanten te sturen. En daarom wordt aanbevolen om verschillende soorten pushberichten te gebruiken, zoals mobiele pushberichten en applicatie pushberichten.

Inpakken

Merken, bedrijven en ondernemingen gebruiken web push meldingen omdat het helpt om.

• Engagement met uw klanten
  • Nieuwe klanten behouden
  • Verlaag winkelwagenverlating

En het belangrijkste, het maken van real-time updates die zo belangrijk zijn voor de gebruiker om te weten.

Gebruik dus de kracht van web push meldingen en boost je bedrijfsmerk in de eCommerce ruimte.

Personaliseer uw web push notifications met betere segmentatie omdat het toevoegen van een individueel tintje aan het bericht (push notification) de klanten een speciaal gevoel geeft en afstapt van de traditionele aanpak van het bereiken van uw bezoekers.

Dat is alles voor deze post hoop dat u allen nu bewust zijn van de voordelen en het belang van web push meldingen voor zakelijke groei en het potentieel om meer klanten te verwerven voor uw bedrijf.

Nieuwste vanaf Blog