Top Sport Blogs die Gastberichten accepteren

5 minuten gelezen
Sports Blogs

Er zijn een heleboel blogs die gastberichten of artikelinzendingen op hun pagina aanbieden om hen te helpen met SEO en het opbouwen van rank. Zoals we allemaal weten, gastbloggen is uitgegroeid tot een geweldige manier om backlinks te genereren die worden gebruikt als een factor om de site te verbeteren.

Om goed te presteren met je gastberichten moet je rekening houden met de kwaliteit van websites en inhoud, de relevantie van links en de relevantie van sites. Als je een gastbericht wilt schrijven, moet je eerst de juiste websites vinden.

Vandaag hebben we een lijst opgesteld van top sportblogs die gastberichten accepteren. Al deze websites zijn van hoge kwaliteit en ontvangen veel verkeer.

Populaire sportblogs

Sportblogs om uw persberichten, blogberichten en ander materiaal te plaatsen.

Artikel indiening is het proces van het indienen van een artikel met betrekking tot uw website of bedrijf aan hoogwaardige websites die gratis artikel indiening accepteert. Het doel van het indienen van artikelen is om de zichtbaarheid en populariteit van uw website te vergroten.

Artikel indiening sites lijst speelt een enorme rol in het verhogen van verkeer en zoekresultaat ranking als een bewezen methode in off-page SEO. Dit is de meest kosteneffectieve manier voor websites of blogs om het verkeer op te voeren in tegenstelling tot de uitgaven voor PPC-advertenties.

Yahoo Sports

Yahoo Sports werd opgericht in Washington, DC, om de interesse in nieuws over Sport in de Verenigde Staten te verzekeren. Jarenlang won sports.yahoo.com het vertrouwen van de lezers en werd een van de TOP 100 populairste nieuwssites in het land.

Voetbal.Londen

Football.London is de eerste 24/7, door fans geleide bron voor de clubs in de hoofdstad. Het belicht de onderwerpen waarover fans echt iets willen weten, geeft het laatste nieuws doorlopend weer en creëert interactieve quizzen en spelletjes, voetbal.

The Football Transfer Tavern

The Football Transfer Tavern – uw one-stop shop voor alle transfer geruchten, nieuws, en het laatste nieuws.

Juvefc.com

Al het laatste Juventus nieuws, Juventus transfer updates, wedstrijdverslagen, statistieken, wedstrijden en nog veel meer – Gemaakt voor Juve fans voor Juve fans.

Chelsea Nieuws

Chelsea News is gebouwd om al het relevante nieuws over Chelsea naar de fans te brengen. Het belangrijkste doel van deze website is om al het Chelsea nieuws, transfer geruchten, hoogwaardige Chelsea artikelen, en alles wat je moet weten over Chelsea Football Club aan voetbal en Chelsea fans wereldwijd te bieden!

Tennisnerd.net

Tennisnerd is een website voor echte tennis nerds en racket liefhebbers die graag lezen over de nieuwste tennis gear en informatie krijgen over nieuwe tennisrackets en welke rackets de pro spelers gebruiken.

Anfield Watch

Anfield Watch is een onafhankelijke Liverpool FC site die een reputatie heeft opgebouwd als een betrouwbare stem rond alles wat met Liverpool Football Club te maken heeft.  De site is uitgegroeid tot een van de grootste, meest erkende en meest succesvolle ter wereld, gelezen in meer dan 200 verschillende landen.

Jacht.easybranches.com

Yachting World houdt al sinds 1894 de vinger aan de pols van het zeilen (hoewel sommigen van ons er iets recenter bij zijn gekomen).

Ibroxnoise.nl

Ibroxnoise.co.uk bestaat sinds eind 2011 als onofficiële fansite voor nieuws, meningen en algemene Rangers-discussies.

Yachtingnews.com

Yachtingnews.com staat in het hart van de Britse jachtmarkt en is bedoeld voor mensen die actief met hun boot varen – of ze nu over het kanaal, langs de kust of verder weg in blauwe wateren varen.

Runnerstribe.com

Runner’s Tribe behandelt alle aspecten van atletiek, track and field, weglopen, junior atletiek en meer in Australazië en de wereld. Alle secties worden voortdurend bijgewerkt en verbeterd.

In SEO is Guest Posting een methode waarbij u een artikel schrijft voor een website en daarvoor een link naar uw website/blog terugkrijgt. … Stel, je post op een populaire blog met veel e-mail abonnees en sociale volgers. Als je post goed genoeg is, zal het je populair maken bij het publiek van die blog.

Nieuwste vanaf Blog