Top 20 Tech Nieuws Sites om Gastberichten in te dienen

16 minuten gelezen

Bent u op zoek naar de meest geloofwaardige bronnen op het gebied van technologie-updates? De groei van online tech nieuwssites en blogs heeft geleid tot een stroom van informatie met betrekking tot computers, mobiele gadgets, handige apparaten, software en besturingssystemen. Het kan echter ingewikkeld zijn om te weten welke publicatie u kunt vertrouwen en welke mensen leuk vinden en lezen. Hier zijn enkele van de meest vertrouwde tech nieuws websites. Ik hoop, dat dit je zal helpen bij de constante stroom van technologische updates.

Lijst van de beste technische nieuwssites

TechCrunch.com

Website | Twitter

TechCrunch.com Tech News Sites.

De bekendste techbron in deze lijst is TechCrunch. Deze website heeft extreem veel actieve bijdragers, dus het is een geweldig kanaal om de laatste scoops over de meest innovatieve tech te vinden. De site bevat content over het laatste zakelijke nieuws over tech-startups en productlanceringen. Het bevat ook een zeer grote bibliotheek van startup info van financiering tot informatie over de makers.

Cnet.com

Website | Twitter

De volgende op deze medialijst is Cnet. Deze online publicatie bestaat al heel lang. Het werd opgericht rond 1994 en is nu eigendom van CBS Corporation. Cnet heeft de onbevooroordeelde beoordelingen van lezers over technische consumentenproducten verzameld. Het bevat ook informatie over prijzen, kenmerken en een grote database met freeware waar tech geeks dol op zijn.

Mashable.com

Website | Twitter

Mashable.com is ook veel beroemde technologiemedia op het internet met het laatste technologienieuws, gadgets, wetenschap en interessante dingen. Het geeft nuttige gidsen voor internetgebruikers. Het meest interessante deel over deze bron is dat je ook kunt kijken naar video’s met betrekking tot de recente technologie nieuws. Ook heeft het meer dan twintig miljoen unieke views en heeft het meer dan zes miljoen social media followers.

The Verge

Website | Twitter

Dit tech magazine werd in 2011 opgericht door Joshua Topolsky, Jim Bankoff en Marty Moe. Hun idee was om zich meer te richten op hoe technologie het leven van alle mensen kan veranderen en wat de toekomst hierdoor kan worden beïnvloed. Dit tech-kanaal is ook eigendom van VOX Media die gidsen, podcasts en feature stories aanbiedt. Ze geven een gepersonaliseerd vooruitzicht per keuze van hun kijker.

Gizmodo.com | Tech Nieuws Sites

Website | Twitter

Gizmodo.com | Tech News Sites.

Gizmodo is een geweldig kanaal met productrecensies over consumentenelektronica zoals smartphones, luidsprekers, apparaten, computers, draagbare technologie, esports, gaming en nog veel meer. Je kunt ook nieuws en updates lezen over wat er gaande is in de wereld, dus het is een geweldige website om een beetje van alles te krijgen.

Engadget.com

Website | Twitter

Dit medium concentreert zich op nieuws over gadgets en consumentenelektronica. Mensen houden van deze website omdat het vele soorten verhalen bevat, waaronder recensies, onderzoeken en nieuwe tech deals. Ze hebben ook een geweldige kopersgids die de keuze van de beste elektronica in verschillende onderwerpen behandelt, zoals een “Holiday Gift Guide”, wat een geweldige plek is bij het kopen van apparaten en geschenken.

Technorati.com

Website | Twitter

Technorati is een nuttige en meest bekende technologie website in de wereld van het internet die helpt tech enthousiastelingen en bloggers en tech blog eigenaren om meer bezoeken te krijgen op hun website en biedt veel kwaliteit technologie gidsen, reviews en nieuws. Daarnaast bevat het ook gidsen met betrekking tot Android, Apple, gadgets, apparaten, etc., en nog veel meer.

Wired.com

Website | Twitter

Deze website heeft geweldige berichten over zaken, spullen, cultuur, wetenschap en meer. Mensen houden van dit platform is zeer schoon en gemakkelijk te lezen. De website lijkt bijna alsof je artikelen uit een krant leest.

Het biedt periodiek diepgaande informatie over toekomstige en actuele tendensen. Deze publicatie omvat een verscheidenheid aan onderwerpen zoals zaken, wetenschap, uitrusting, veiligheid, vervoer, en meer.

TheNextWeb.com

Website | Twitter

The Next Web is een ander toonaangevend platform op het internet dat dagelijks technologische zaken aanbiedt aan online gebruikers. Voor het grootste deel bevat het gidsen en onderwerpen met betrekking tot zaken, cultuur en technologie. Ook publiceert het nuttige berichten voor aankomende apparaten. Het is sterk aanbevolen om dit platform te lezen en te bezoeken voor de volgende generatie gadgets. Interessant is dat het zeven miljoen maandelijkse bezoeken krijgt en meer dan tien miljoen websitebezoeken per maand.

TechRadar.com

Website | Twitter

De volgende is TechRadar. Dit kanaal houdt zijn publiek op de hoogte van het laatste technieuws, recensies over populaire en trendy consumententechnologieën en advies over het kopen van technologie. Ze hebben ook een zeer unieke “How To”-sectie met berichten die zijn geschreven om consumenten te helpen.

Hoe krijgt u uw merk gepubliceerd in tijdschriften

Je weet dat de beste manier om je techbedrijf succesvol te maken of van de grond te krijgen is om in publicaties te komen. Sommige van deze top tech nieuws sites zijn niet gemakkelijk bereikbaar voor kleine bedrijven. Gelukkig is er een geweldige service om gepubliceerd te worden in een van de toppers van deze media of in de andere geloofwaardige tijdschriften die klaar zijn om uw inhoud te publiceren. Op het PRNEWS.IO platform, kunt u ten minste een tijdschrift vinden voor elke smaak, interesse en budget.

Dus, uw merk of dienst op de tech nieuws sites zal zeker meer aandacht krijgen en nieuwe volgers aantrekken. Het enige wat je nodig hebt is om in de PRNEWS.IO’s klare lijst van top tech nieuwssites te vinden, de inhoud te bestellen en in te dienen. De media hunkert naar nieuwe, unieke ideeën en gadgets en uitgebreide recensies. Door dit gezegd te hebben, wil ik enkele tech nieuws websites delen waar u uw tech content gepubliceerd kunt krijgen.

Lijst van de Digitale Top Tech Nieuws Sites

Techspot | Tech Nieuws Sites

• Geschatte bezoeken: 5.6M
  • Bounce rate: 51,76%

TechSpot is een online platform voor computertechnologie dat in 1998 is opgericht door Julio Franco. TechSpot biedt nieuws over technologie en analyses geschreven voor liefhebbers en experts in de IT-sector. De periodieke redactionele inhoud omvat technieuws, productrecensies, koopgidsen, softwaredownloads en how-to-gidsen. Daarnaast host TechSpot een lijst met duizenden tech-producten die een Metascore krijgen toegewezen, zoals beoordeeld door professionals van over de hele wereld. TechSpot is ook de thuisbasis van een grote gemeenschap van tech-enthousiastelingen, met honderden gebruikersgesprekken die elke dag ontstaan.

Techbook.de

• Geschatte bezoeken: 4.5M
  • Bounce rate: 76,64%

TECHBOOK is een van de bekendste tech-publicaties in Duitsland. Elke dag beantwoorden ze de vragen die hun publiek zich stelt in het dagelijkse digitale leven. Hun slogan: Technologie kan zo eenvoudig zijn. Op TECHBOOK.de testen ze de nieuwste smartphones, apparaten, gadgets, games, software en nog veel meer. Daarmee zijn ze uitgegroeid tot een van de grootste digitale platforms in Duitsland. TECHBOOK.de staat bekend om zijn interessante berichten over technologie, de wil om dingen uit te proberen en journalistieke betrouwbaarheid.

Interia Tech

Website | Reclame pagina

• Geschatte bezoeken: 4.2M
  • Bounce rate: 78,97%

Interia.pl is een van de drie grootste digitale bronnen in Polen. Het biedt meer dan 200 webdiensten op meer dan 30 verschillende domeinen: communicatiediensten, inhoud en gemeenschap, e-commerce en op transacties gebaseerde betaalde diensten. Interia.pl Group maakt deel uit van een internationaal mediabedrijf – Bauer Media Group. Bauer Group is het grootste merk en INTERIA.PL Group is een van de meest bezochte websites in Polen.

Tech Times

• Geschatte bezoeken: 1.8M
  • Bounce rate: 69,24%

Tech Times biedt inhoud over de nieuwste innovaties en vooruitgang in de technologie-, wetenschaps- en gezondheidsindustrieën en de uitdagingen waarmee zij dagelijks te maken hebben. Ze analyseren hoe bedrijven en technologie elkaar kruisen, en verschillende markten en industrieën beïnvloeden en beïnvloeden om culturele veranderingen teweeg te brengen in deze steeds meer onderling verbonden wereld.

Tech Times redactie bestaat uit gepassioneerde en uitmuntende experts en schrijvers die gevestigd zijn in de VS, Europa en Azië. Het team werkt dag en nacht aan nieuws, recensies, rapporten, statistieken, meningen en analyses over technologie, wetenschap en gezondheidsinnovaties in onze wereld.

Techinasia.com

• Geschatte bezoeken: 1.5M
  • Bounce rate: 65,04%

Tech in Asia is het grootste technologiemediakanaal in het Engels dat zich richt op Azië. Van de laatste updates tot de heetste tendensen en van de meest potentiële startups tot de sterkste merken, ze bieden alles wat met tech in de regio te maken heeft. Hun doel is het creëren en bedienen van de tech- en startupgemeenschap van Azië.

Het kanaal van het bedrijf biedt gecureerd laatste nieuws over technologie en startups in Azië, waardoor kijkers toegang krijgen tot het laatste startup-nieuws en talent of banen kunnen vinden die passen bij hun interesses.

Liga.net | Tech Nieuws Sites

• Geschatte bezoeken: 1M
  • Bounce rate: 66,09%

LIGA.net is een zakelijke informatiebron, die wordt beschouwd als het belangrijkste project van de Media Holding “Ligamedia” van de Groep van Bedrijven “LIGA”. En vandaag de dag worden ze genoemd als een van de leiders in het bereiken van het Oekraïense publiek, door een leidende positie in te nemen op het gebied van nieuws en zakelijke media. Het LIGA.net kanaal levert uitgebreide informatieve ondersteuning van het bedrijfsleven met op gebeurtenissen gebaseerde, analytische, referentie, monitoring content. Deze media biedt analytische, referentie, monitoring inhoud op vele onderwerpen.

Technologie Org

• Geschatte bezoeken: 431.2k
  • Bounce rate: 72,84%

Technology Org werd in 2012 opgericht door een bedrijf met de naam “Neurotechnology” en biedt regelmatig wetenschappelijk en technologisch nieuws uit betrouwbare bronnen. Ze zijn geïnteresseerd in verschillende gebieden van onderzoek en techniek. Hun primaire onderwerpen omvatten kunstmatige intelligentie, robotica, brein-computer interfaces, quantum computing, veroudering onderzoek, stamcellen, evenals vele andere soortgelijke gebieden van wetenschap en technologie.

Naast de dagelijkse updates leveren ze ook informatie over technologische wedstrijden, evenementen, interessante ontwikkelingen en nieuwe ideeën.

TechBullion

• Geschatte bezoeken: 425.2k
  • Bounce rate: 75,72%

TechBullion is een online nieuwsmedium over tech, business, financiën en investeringsnieuws. Techbullion staat bekend als een ethische en voordelige manier om niet alleen uw website ranking in SERPs te verhogen, maar ook het natuurlijke verkeer naar uw platform vanuit de post placement zelf en ook social media accounts.

Ze zijn onbevooroordeeld en doen hun best om beleggers het laatste nieuws, updates en relevante content te geven. Ze richten zich op het vertellen van de trends en kansen met betrekking tot beleggen. Ze zijn ook toegewijd aan de verkoop van producten die ze hebben onderzocht en vertrouwen in, een merk of bedrijf dat kwalitatief goede producten heeft en een boost nodig heeft op dit platform kan hun producten presenteren door middel van gastposting.

PinoyTechSaga | Tech Nieuws Sites

• Geschatte bezoeken: 377.5k
  • Bounce rate: 78,16%

Philippines Tech News and Game Reviews channel is een blog over tech nieuws en tips, game nieuws en reviews, smartphones specs, en meer.

PinoyTechSaga’s oprichter, Joshua Christian Manuel, is een techie blogger en een toegewijde gamer. De naam PinoyTechSaga is geïnspireerd op het Android spel Saga Go omdat het zijn eerste online spel op Android was, en bij elke volgende stap in het spel stond er altijd een spannend avontuur te wachten, net als de technologie tegenwoordig.

Christian creëerde dit tech-georiënteerde platform op 31 januari 2017. Het hoofddoel van PinoyTechSaga is het delen van actuele inhoud met betrekking tot smartphones uit de Filippijnen en internationaal, enkele tips over computers en het internet, recensies over games zoals online games (van MMORPG tot MOBA) en offline games evenals Android games, het geven van recensies van de auteur over films of drama’s die hij heeft gezien, vooral over Koreaanse Dramas.

NaukaTehnika.com

• Geschatte bezoeken:  359.7k
  • Bounce rate: 79,94%

NaukaTehnika.com is een maandelijks populair-wetenschappelijk geïllustreerd tijdschrift met een breed profiel. Hierin vindt u interessante informatie over de ontwikkeling van de luchtvaart, scheepsbouw, pantservoertuigen, communicatie, astronautiek, exacte, natuur- en sociale wetenschappen.

Conclusie: Tech Nieuws Sites

Daar heb je het, de lijst van enkele van de beste tech websites om vandaag te volgen. Als je op zoek bent naar de beste geloofwaardige tech nieuwssites om je tech idee, product of dienst te presenteren en te stimuleren, onthoud dan dat je een grote keuze hebt en een geweldig hulpmiddel om het te realiseren. Wat leest u graag? Wat is een betrouwbare bron voor tech updates en reviews van gadgets?

Nieuwste vanaf Blog