10+ Beste Zorg Startups: Inspiratie en moedige vondsten in de buurt

13 minuten gelezen

Zorgstartups. Snel internet en de iPhone hebben onze wereld voorgoed veranderd. Vaccins, moderne apparaten en nieuwe behandelingen voor enge en ooit ongeneeslijk geachte ziekten hebben onze perceptie en de medische zorg als geheel veranderd. De laatste jaren is de gezondheidszorg steeds aantrekkelijker geworden voor financiële investeringen. En dat is niet verwonderlijk, want medische startups zitten stevig in de niche van projecten die veelbelovend zijn voor het bedrijfsleven en een kans bieden om de samenleving ten goede te komen.

Vandaag hebben we voor u de beste zorgstartups voorbereid die u zullen inspireren om nieuwe hoogten te bereiken, en op onze beurt zullen we u helpen om uw unieke project aan de wereld aan te kondigen!⬇

Noodzaak van een marketingboost voor starters?

Iedereen die een idee heeft is zelf al ondernemer. Heb je er ooit aan gedacht om iets unieks en eigens te creëren? Het is waarschijnlijk ieders droom om de geschiedenis in te gaan en iets nuttigs te doen voor de mensheid. Iemand staat op, maakt een fout, doet het opnieuw en behaalt ongelooflijke resultaten. En sommigen zijn bang en kijken toe vanaf de zijlijn, terwijl anderen onvoorstelbare hoogten bereiken. Waarom gewoon toekijken en wachten? Wij denken dat het beter is om nu te beginnen. En als je naar deze pagina bent gekomen, betekent dat dat je het verlangen hebt, en dat is het belangrijkste.

Het ontwikkelen van een succesvol bedrijfsidee is een moeilijke taak voor een beginnende ondernemer, vooral wanneer het lijkt alsof alle waardevolle initiatieven al zijn uitgevoerd en er geen kans is om een nieuw bedrijf te beginnen. Het is duidelijk dat je in het begin te maken krijgt met veel teleurstellingen en afkeuringen omdat het moeilijk is om een pionier te zijn. Maar het belangrijkste is om naar je doel te streven omdat het lange en moeilijke proces kan leiden tot unieke ontdekkingen die het leven van de mensheid fundamenteel kunnen veranderen.

Beste Gezondheidszorg Startups 2022

LivNao

LivNao is een innovatieve gezondheidsstartup die zich richt op het helpen van mensen met psychische problemen. Dit Canadese bedrijf raakte snel in een stroomversnelling en groeide uit van een mentale gezondheidsonderzoek en preventietool voor werknemers tot een krachtige campagne die de gezondheid van mensen monitort en zelfs Covid-contacten bijhoudt (wat tegenwoordig erg relevant is). Hun belangrijkste doel is passieve behandeling zonder grove manipulatie. Bovendien heeft het team monitoring ontwikkeld die mensen helpt problemen in een vroeg stadium op te sporen voordat ze hun werk en levenskwaliteit aantasten. Deze startup wordt als revolutionair beschouwd, niet alleen op het gebied van de geneeskunde maar ook in de sociologie.

LinkedIn | Instagram

Sestina Bio

Deze jonge startup werkt op het gebied van synthetische biologie. Hun belangrijkste idee is een geautomatiseerd en duurzaam platform dat zal helpen bij het kleden, genezen en voeden van de wereldbevolking. Het idee van synthetische biologie zelf is geëvolueerd rond genetische manipulatie. Met behulp van moleculaire instrumenten probeert het bedrijf het genoom van bijna elk organisme te wijzigen. De synthetische biologie zelf benadert de vormgeving van levende organismen, van fermenten tot kiemen, op een technische manier. Het werk van Sestina Bio richt zich ook op de ontwikkeling van geneesmiddelen die levens drastisch kunnen veranderen. De essentie van hun onderzoek is genoombewerking, wat weer bijdraagt aan het bereiken van een nieuw niveau van engineering biologie.

Saas Marketing: De beste manier om uw SaaS-bedrijf te promoten

AKASA

De zorgstartup helpt al een paar jaar bij het automatiseren van de inkomsten van ziekenhuizen. De basis van het werk is kunstmatige intelligentie. Het programma wordt over de software heen geïnstalleerd, bestudeert alle werkprocessen en brengt ze tot automatisering. Het is erg belangrijk om snel en overzichtelijk werk te genereren en het ook te controleren. AKASA helpt de inkomstencycli te beheren en biedt een vrij flexibele oplossing. U moet niet denken dat het proces volledig geautomatiseerd is, want alle werkstromen worden nog steeds ondersteund door deskundige kennis.

CorVent Medical

CorVent Medical is een vooruitstrevend bedrijf uit New York dat een beademingssysteem ontwikkelt. Vandaag is het de toonaangevende startup die mensen helpt bij de behandeling van het сoronavirus. Haar doel is het creëren van een betrouwbaar en intuïtief apparaat. Zijn reanimaties helpen de toestand van ernstig zieke patiënten te verbeteren. Het systeem biedt niet-invasieve en invasieve ondersteuning. Bovendien vereist het proces zelf geen traditionele, dure diensten. Tot op heden zijn hun slimme, uitgebreide, levensreddende ventilatoren met succes gebruikt voor kritisch zieke Covid-19-patiënten.

Kindbody

Kindbody is een innovatieve gezondheidszorg startup die werkt op het gebied van gezinsplanning. Klinieken uitgerust met geavanceerde apparatuur helpen bij de behandeling van onvruchtbaarheid en gynaecologische problemen. Het belangrijkste voordeel van dit bedrijf is de professionele diensten tegen een betaalbare prijs. Men kan zeggen dat Kindbody zich bezighoudt met het opbouwen van gezonde gezinnen, omdat hun werkterrein zowel de voorbereidingen op de zwangerschap en het verzorgen van de gezondheid van vrouwen als het proces van de zwangerschap zelf omvat. De diensten van de kliniek zijn mobiel. Dit zijn uitgeruste trailers waar vrouwen gratis tests kunnen ondergaan. Op basis van hun resultaten adviseren de artsen om al dan niet het hoofdcentrum van het ziekenhuis te bezoeken.

Instagram | Twitter

Bouw positieve online reputatie op & verwijder negatieve uit SERP

Hyfe

Hyfe is een doorbraak op medisch gebied. Deze app wordt ondersteund op elke moderne smartphone en helpt hoesten te herkennen en in sommige gevallen zelfs ziektes op te sporen. Het is gebaseerd op een krachtige kunstmatige intelligentie classifier. In dit stadium is al het werk gericht op het verbeteren van de app, zodat deze alle verschillende soorten hoest kan herkennen. Dit, op zijn beurt, zal het een zeer effectief diagnostisch apparaat maken. Momenteel wordt Hyfe healthcare startup actief gebruikt bij het identificeren van de symptomen van Covid-19 patiënten.

LinkedIn | Instagram | Twitter

Abacus Insights | Healthcare Startups

Abacus Insights is een moderne zorg startup die zich richt op het produceren van analytische data. Ze hebben voorgesteld om de manier waarop gegevens worden opgeslagen en gestructureerd fundamenteel te veranderen en zo de kwaliteit van zorgorganisaties te verbeteren. De digitalisering en de aggregatie van gegevens tot enorme volumes zullen tot deze resultaten leiden. De in Boston gevestigde startup heeft zich vooral gevestigd als een informatiemanagementplatform dat klantenservice en ondersteuning biedt. Abacus Insights vergemakkelijkt het werk van gezondheidsinstanties door de verantwoordelijkheid voor het verzamelen en opslaan van kwaliteitsgegevens over te nemen. De startup biedt een flexibel, krachtig en veilig platform dat gegevens uit verschillende bronnen en formaten organiseert en uitwisselt, waardoor zorginstellingen gedifferentieerde informatie kunnen vrijgeven.

Basic PR Hacks for Better Media Coverage of Your Information

Novoic | Healthcare Startups

Novoic is een biotechbedrijf dat werkt met kunstmatige intelligentie voor spraakanalyse. Deze startup heeft de manier waarop neurologische ziekten worden opgespoord fundamenteel veranderd. Hun doel is het ontwikkelen van medische algoritmen voor spraakanalyse. Het helpt bij de vroege diagnose van ziekten en het starten van de behandeling ervan. Het bedrijf werkt ook actief aan monitoring en snelle detectie van Alzheimer en Parkinson. De speciale aandacht voor deze ziekten is niet voor niets, want de oprichters van de startup hadden er ervaring uit de eerste hand mee en besloten een systeem te creëren dat degenen die met deze ziekte te maken hebben gehad helpt om sneller met de behandeling te beginnen.

Longboard Pharmaceuticals | Healthcare Startups

Hier is een andere vooruitstrevende startup die zich momenteel in populariteit verheugt en waarvoor investeerders actief geld investeren. Dit biofarmaceutisch bedrijf ontwikkelt geneesmiddelen voor nieuwe behandelingen voor neurologische ziekten, vooral voor zeldzame ziekten. Longboard Pharmaceuticals richt zich op het bevorderen van onderzoekstherapieën en bedient klanten wereldwijd. Volgens de vertegenwoordiger van het bedrijf maken ze een goede kans om geneesmiddelen te creëren die niet alleen zullen helpen bij de behandeling van ziekten, maar ook ernstig zieke mensen volledig zullen genezen.

LinkedIn | Twitter

Online Reputatiemanagement: Hoe vormt u de perceptie van uw merk?

AllStripes Research | Healthcare Startups

AllStripes Research is een bedrijf dat zich toelegt op het werken met ziektebehandelingen. Hun eerste doel is het bestuderen en ontdekken van manieren om zeldzame medische aandoeningen te genezen. Het belangrijkste kenmerk van de startup is het onderzoek van ziekte in het comfort van mensen thuis. Ze voorzien patiënten gratis van medische dossiers en exclusief onderzoek thuis. AllStripes Research verbetert het leven van mensen door behandelingen te versnellen met behulp van geavanceerde technologie. De oprichters van de startup werden geïnspireerd door de helaas trieste statistiek dat één op de tien mensen een zeldzame ziekte heeft. Samen met de nieuwste ontwikkelingen willen ze gegevens over ziekten van patiënten verzamelen, deze verwerken en de beste opties en behandelingen voor zeldzame ziekten vinden.

Inspira Technologies | Healthcare Startups

Inspira Technologies is een innovatieve healthcare startup die zich richt op de behandeling van acute luchtwegaandoeningen. Het werd opgericht in 2018 en is al actief in de behandeling van coronavirusinfectie. Het belangrijkste doel van het bedrijf is om therapieën te bieden voor ademhalingsziekten. De belangrijkste kenmerken zijn de betaalbaarheid en eenvoud van deze behandeling, die voldoet aan de behoeften van miljoenen mensen over de hele wereld. Het bedrijf ontwikkelt een baanbrekende technologie voor uitgebreide ademhaling die het zuurstofniveau van patiënten binnen een minuut opvoert en stabiliseert.

LinkedIn Twitter

Gezondheidszorg Startups Conclusies

Deze startups zijn slechts enkele van de geweldige ideeën die mensen durven uit te voeren. Als ook jij een geweldig idee hebt dat de gezondheidszorg helpt levens te redden en moeilijke processen te automatiseren, wees dan niet bang om je geweldige projecten aan te bieden. De PRNEWS.IO dienst zal je helpen en de massa’s op de hoogte brengen van je ongelooflijke ideeën.

Wees dus niet bang om projecten te creëren die de wereld zullen veranderen en luidkeels over uw creativiteit en nut spreken!

Nieuwste vanaf Blog