Thanksgiving PR-ideeën voor kleine bedrijven om te proberen in 2023

9 minuten gelezen

Thanksgiving PR. Het is veilig om te zeggen dat Thanksgiving een van de grote uitgavendagen is die het winterse vakantieseizoen openen. Deze tijd van het jaar is intens, spannend, stressvol en geweldig allemaal tegelijk.

Vijf tot tien jaar geleden zouden bedrijven niet zo veel mogelijkheden hebben gehad om mensen digitaal van dienst te zijn; vandaag de dag is het niet langer acceptabel om offline te zijn. Als we een nieuw normaal proberen te omarmen, is één ding sterk en blijft groeien – online verkoop.

De koopjesjagers zijn klaar om te winkelen. Daarvoor vereist uw Thanksgiving PR altijd een geavanceerde voorbereiding. En zoals alles in ons leven begint het met een goed plan. Bekijk de volgende Thanksgiving PR-ideeën waarvan u kunt profiteren om de verkoop dit seizoen te stimuleren.

Bedank uw publiek

Uw publiek is op vele manieren gunstig voor uw bedrijf. En niet alleen je klanten, natuurlijk. Mensen die de inhoud vinden die je aanbiedt, vinden het misschien nuttig of onderhoudend, of allebei. Sommigen van hen zijn een beetje aan de ongrijpbare kant, en dat is oké. Sterker nog, misschien hebben ze uw producten of diensten niet nodig. Maar toch blijven ze hangen. En op een dag, kunnen ze je beste adverteerders zijn. Wanneer ze niet nodig hebben wat je verkoopt, kun je nog steeds het eerste bedrijf zijn waar ze aan zullen denken.

En de beste manier om hun gevoelens te respecteren is:

• benader je publiek via sociale media;
  • vraag om deel te nemen;
  • retweet hun inhoud/like het/commentaar het;
  • volg ze – ongeacht het platform, maak er een tweerichtingsverkeer van;
  • en zeg gewoon dank je wel.

Conversational Media Campaign

Mensen zijn weer blij met de gedachte om de feestdagen te vieren. En dat brengt wellicht een toename van verkeer naar uw social media profielen met zich mee. De reden is duidelijk. Voordat de kalkoen wordt aangesneden, discussiëren mensen over vakantieplannen en het geven van cadeaus. Uw beste gok is om Conversational Thanksgiving-campagnes te starten. Hierdoor kunt u meer consumenten bereiken waar ze het meest actief zijn – in het berichtenverkeer.

Jaren geleden maakten merken geen deel uit van die gesprekken. Maar de dingen zijn veranderd. Vandaag kunnen merken consumenten bereiken met een hypergerichte aanpak. Ongeacht het platform is relevante en nuttige inhoud voldoende. Het begint allemaal met de juiste Conversational Media strategie.

Wie zei dat uw klanten niet benieuwd zijn naar uw toekomstplannen? Vertel ze wat u van plan bent om uw steentje bij te dragen aan het herstel. Tijden als deze vragen om berichtgeving die gevoelig, empathisch en zeer zorgvuldig geformuleerd is. Creëer een persoonlijke band met uw klanten op een manier die natuurlijk overkomt. Mensen zijn nu meer dan ooit op zoek naar betrouwbare inhoud. Een oprechte waarde die de weg wijst is een manier om te gaan.

Team up with Micro-Influencers in your Niche

Vertrouwen is de belangrijkste reden waarom deze marketingaanpak effectief is. Leuk of niet, maar verkopers zijn de laatsten die je vertrouwt. We hebben de neiging om mensen te proberen die we beter kennen, die het gevoel hebben dat ze onze vrienden zijn. Mensen nemen eerder aanbevelingen aan van bekende social media persoonlijkheden met minder dan 10K volgers. Bloggers, podcasters en niet-traditionele media moeten ook hoog op uw medialijst staan. Zij bereiken uw klanten, en uw klanten luisteren naar hen.

Micro-influencers en gewone mensen die zich dagelijks actief met hun volgers bezighouden. Als u dat doet, kunt u positieve mond-tot-mondreclame genereren en nieuwe klanten werven. Natuurlijk kun je werken met grote influencers, maar als je een meer betrokken publiek wilt krijgen, zijn kleinere influencers je beste bondgenoot.

Laat je hart zien

Laat zien dat je een bedrijf bent dat om je geeft. Identificeer goede doelen die relevant zijn voor uw bedrijf en vermeld ze op uw sociale mediakanalen. Wees niet bang om uw klanten en potentiële klanten te laten weten wat het speciale doel is van uw bedrijf. Misschien doet u uiteindelijk wel zaken met een klant die uw liefde voor datzelfde doel deelt.

Spice up your Website and Social Identity with Festive Spirit

Een goede Thanksgiving PR-strategie gaat over een feestelijke vibe. Geef je website en social media profielen een mini-makeover. Deze strategie werkt geweldig voor zowel online als fysieke winkels. Het is ook een geweldige optie om te updaten. Het kan gaan om een update van je profielfoto, header, pagina-elementen of letterkleuren. Vergeet niet je CTA knop.

Doe een peiling

Polls zijn een leuke manier van interactie met uw doelgroep. Ze kunnen de interesse wekken en vasthouden. Vragen stellen is een geweldige manier om je online publiek te betrekken. Het is een uitstekende manier om buzz te genereren op social media.

Stel vragen als:

• Wat is jouw must-have Thanksgiving bijgerecht?
  • Wie kookt uw Thanksgiving Diner?

Of maak iets leuks en interactiefs.

Don’t Stop Pitching | Thanksgiving PR

Voel je je verleidelijk om je PR-activiteiten tijdens de feestdagen stop te zetten? Slecht idee. In plaats daarvan kan het een geweldig moment zijn om media-aandacht te krijgen en uw doelgroep te bereiken. Ontdek geweldige nieuwe ideeën voor uw Thanksgiving PR-strategie.

Vermis je niet dat feestelijke seizoen media publicaties op stop zet. Zeker, de keuze voor nieuws om over te schrijven voor journalisten is niet zo ruim. Daarom zijn ze op zoek naar nieuwswaardige verhalen. Dus pitch uw verhaal om media-aandacht te krijgen voor uw bedrijf. Het is uw uitgelezen kans om uw concurrenten voor te zijn die misschien op vakantie zijn.

Stijg uit boven de onzekerheid met de juiste Thanksgiving PR

Veel van de beproefde methoden die ooit werkten zijn niet meer geschikt voor de huidige tijd. Geen wonder dat we in turbulente tijden leven. Toch is het een perfect moment om uw klanten wat stabiliteit te bieden.

Het is moeilijk om omzet te genereren en uw bedrijf overeind te houden, maar PRNEWS.IO kan u helpen het te bewandelen. Wij kunnen u helpen uw Thanksgiving nieuws en verhalen te verspreiden naar de hele wereld. Met eenvoudige stappen, kunt u uw inhoud gedeeld krijgen door 214 landen. Door in deze periode media-aandacht te krijgen in de juiste publicaties, kunt u uw kansen vergroten om gezien te worden door uw doelgroep.

Neem contact met ons op om uw merk te positioneren als een toonaangevende stem in uw branche. Een betrouwbaar, pitchwaardig trendverhaal maakt het verschil in de Thanksgiving PR-campagne in 2023.

Laten we het over Turkije hebben: Thanksgiving PR

Hoe eerder u begint met het plannen van uw Thanksgiving PR-campagne, hoe groter uw kansen op succes. Wat u ook doet, laat deze geweldige kans om klanten aan u te binden niet liggen.

Is uw merk van plan iets unieks te doen deze Thanksgiving? Laat je horen in de reacties hieronder.

Nieuwste vanaf Blog