PRNEWS.io is een samenwerking aangegaan met Turkse nieuwswebsites voor gesponsorde publicaties.

1 minuut lezen

We zijn blij groot nieuws uit Istanbul te kunnen melden – vanaf nu heeft ons bedrijf een overeenkomst gesloten om uw gesponsorde publicaties op de 50 meest bezochte nieuwswebsites en portals in Turkije te plaatsen.

Bijvoorbeeld de Milliyet website met zijn totale publiek van meer dan 84 miljoen bezoekers per maand – zal u helpen partners en klanten te vinden in de kortste termijn.

Dankzij de inspanningen van Burak Celep die in GMedya werkt, is onze reis naar Turkije niet alleen een zakenreis geworden, maar ook de echte culturele blootstelling. Een bezoek aan het Topkapi paleis, dat tot het midden van de XIX eeuw een van de belangrijkste seraglio’s van het Turkse Rijk was, maakte een sterke indruk op ons. En de rondleidingen naar de Hagia Sophia (Ayasofya) en het oude ondergrondse reservoir dat Basilica Cistern wordt genoemd, waren niet minder spannend, net als in de film met Bond!

We hopen dat onze Europese klanten de geavanceerde opties van onze dienst op gesponsorde publicaties van PR-materiaal op de Turkse nieuwswebsites zullen waarderen.

En we gaan door met ons werk in deze internationale richting. Volg onze PRNEWS.io blog met de nieuwsberichten over onze zakenreizen en overeenkomsten met online media van de VS, Europa, Rusland en Azië.

Nieuwste vanaf Blog