Hoe uw website promoten op Google?

12 minuten gelezen

De meeste bedrijven of persoonlijke merken hebben hun eigen website op het wereldwijde web. Het is de beste manier om jezelf of je bedrijf te vertegenwoordigen en te promoten, want er zijn meer dan 3 miljard actieve internetgebruikers en ze zijn beschikbaar om te bereiken. Maar een website laten maken is slechts het begin van uw digitale reis. Om het meeste uit uw webpagina te halen, moet er wat verkeer op komen en om dat te bereiken moet u uw site promoten. Een van de meest efficiënte manieren om dat te doen is via Google. Het is de meest bezochte website op het internet die elke dag een overweldigende 3,5 miljard zoekopdrachten verwerkt.

Het mooie van het promoten van je website op Google is dat je het zowel gratis als met een bepaald budget kunt doen. Laten we zowel de betaalde als de vrije promotie uitsplitsen.

SEO

Kent u het gevoel wanneer u naar uw website zoekt en uzelf nergens in de buurt van de top van de zoekopdracht ziet? SEO is een hulpmiddel om dit probleem op te lossen. Het is eigenlijk een gratis en efficiënte manier om Google u te laten herkennen aan de hand van zoekwoorden waarop u uw website richt.

U moet zoekwoorden vinden die het beste bij uw bedrijf passen en deze gebruiken in de titel van uw website, metatags, koppen en content die u maakt. Gebruik Google Keyword Planner om zoekwoorden te vinden die bij uw merk passen. Als de inhoud die u maakt en op uw website plaatst uniek en nuttig is, in combinatie met de juiste SEO-strategie, zal dat een enorm effect hebben op de verkeerscijfers van uw website en op de rangschikking op Google search

Google AdWords

Een betaalde manier om getoond te worden in Google search of door Google beheerde en partnersites. Er zijn twee manieren van website promotie met AdWords, voor beide moet u het gewenste budget instellen dat u eraan kunt besteden. De ene is Zoeknetwerk – het beste voor het bereiken van klanten die op het moment van hun zoekopdracht op zoek zijn naar een dienst.

De manier waarop het werkt is, je stelt en biedt op focus zoekwoorden om een goede plek op de zoekresultaatpagina’s te krijgen. Een voorbeeld: Ik heb besloten om mijn kapperszaak te promoten, dus bied ik op trefwoorden “barbershop”, “barbers” omdat die het meest gezocht worden door mensen die op zoek zijn naar een kapperszaak. Dan Google ik mijn gekozen trefwoorden en zie dat mijn site boven alle zoekresultaten verschijnt.

Een andere manier is het Display-netwerk – dat is een betere manier als je doel is om je naamsbekendheid te vergroten. Uw advertentiebanners verschijnen op verschillende door Google beheerde sites en pagina’s met geïntegreerde AdSense. Google vindt de beste sites die passen bij uw geadverteerde inhoud en deze wordt door veel mensen gezien.

Hoe promoot je je website op google met PRNEWS.IO

Om de indexering op Google te verbeteren, moet u uw website een goede naam geven. Daartoe moet u uw webpagina laten linken naar andere sites die een goede reputatie hebben en bovenaan staan bij Google search. Google zal het zien als een aanbeveling van betrouwbare websites en het zal uw rang beïnvloeden.

PRNEWS.IO is een geweldige tool die gemaakt is om je te helpen je website vermeld te krijgen op grote en gerenommeerde sites. Met behulp van PRNEWS.IO kun je alles kopen, van betaalde artikelen tot interviews en persberichten.

Het werkingsprincipe is zo eenvoudig als het maar kan. Laten we zeggen dat je hebt besloten om een informatief artikel te schrijven over iets dat gerelateerd is aan je website en je wilt dat het verschijnt in je lokale-sport-gerelateerde media sites die vertrouwd zijn door de lezers en goed bezocht worden, laten we zeggen minstens 50000 bezoekers per maand. Het enige wat je hoeft te doen is naar PRNEWS.IO gaan, een filter gebruiken om het gewenste land te selecteren, de categorie van media die je probeert te vinden, het type media kiezen waarmee je wilt samenwerken, het type publicatie dat je plaatst, en ook selecteren hoeveel en welke links in het artikel zullen verschijnen.

Na het filteren van de lijst kunt u ervoor kiezen om ze in volgorde van CheckTrust-score te plaatsen, zodat u weet dat u de meest vertrouwde sites selecteert. Daarna moet u uw geselecteerde media sites toevoegen aan uw mandje en doorgaan met betalen voor de dienst. Het gebruik van PRNEWS.IO is zeer snel en effectief omdat u niet gespot hoeft te worden door media sites die zouden besluiten een artikel over uw site te schrijven, u kiest sites die het meest bij u passen. En het is niet alleen goed om je website beter zichtbaar te maken in Google, maar je wordt ook getoond aan de bezoekers van de mediasite en zo krijg je veel verkeer uit verschillende bronnen.

We gaan een paar van de vele manieren afbreken waarop je PRNEWS.IO in je voordeel kunt gebruiken.

Promotie van uw website met betaald nieuws via PRNEWS.IO

Eén van de manieren om uw website te laten linken naar andere sites is door te gaan met betaalde artikelen. PRNEWS.IO werkt samen met meer dan 10000 websites waaruit u diegene kunt selecteren waarvan u denkt dat uw artikel er het meest geschikt voor is en volgens uw budget.

Het artikel dat u wilt plaatsen moet boeiend, nuttig en relevant zijn voor de lezers en het moet ook uw website ten goede komen, zodat de lezers daadwerkelijk op de link klikken en uw pagina bezoeken. Door het artikel nuttig en informatief te maken, laat u Google denken dat uw website een bezoek waard is en, als gevolg daarvan, plaatsen ze u hoger dan andere sites in hun zoekopdrachten.

Promotie van uw website met interviews via PRNEWS.IO

Het is vergelijkbaar met betaald nieuws, maar het gaat meer over u en uw merk. Het is als een advertorial type van een artikel – u kunt betalen voor een interview waarin u vragen zou beantwoorden over uw website, de voordelen van het bezoeken ervan of het kiezen van uw merk zou benadrukken.

Websitepromotie is tegenwoordig de beste manier om nieuwe of bestaande klanten te bereiken, omdat er zoveel internetgebruikers zijn die klaar staan om u hun aandacht te geven. Zoekgiganten zoals Google maken het u gemakkelijk en hun advertentieplatforms zoals Google AdWords kunnen u naar groot succes leiden. Om het nog efficiënter te maken, combineer het met PRNEWS.IO tool en je zal geweldige resultaten behalen die hoogstwaarschijnlijk zullen uitmonden in omzetgroei.

Stappenplan voor het gebruik van PRNEWS

Er zijn slechts 6 stappen nodig om PRNEWS.IO succesvol te gebruiken.

1. Registreren bij PRNEWS.IO. Ga naar PRNEWS.io, klik op Aanmelden en voer uw gegevens in.
  2. Toegang tot de lijst van PRNEWS-partnersites. Ga op de hoofdpagina van PRNEWS.IO naar Marketplace. Als u een SEO-professional bent, schakelt u over naar de geavanceerde modus; de knop daarvoor staat rechtsboven de lijst.
  3. Gebruik de filter om sites te vinden die aan uw behoeften voldoen. Om gemakkelijk te vinden wat u nodig hebt, gebruikt u het filter, dat zich aan de linkerkant van de pagina bevindt. Het belangrijkste waar u rekening mee moet houden is welk type artikel u plaatst. Er zijn 6 soorten media die je kan kopen via PRNEWS.IO: Advertorial, Interview, Native Ads, Betaald nieuws, Persbericht en Gesponsorde Post. Kies de juiste voor u en gebruik meer filters indien nodig. Andere soorten nuttige filters: Land van publicatie, Type media (bijv. Lokaal nieuws, blog), Advertentiekenmerk, Type hyperlinks.
  4. Vind sites die aan uw eisen voldoen. Nadat u de lijst met behulp van het filter hebt verkleind tot een redelijk aantal sites, kunt u deze sorteren door kenmerken te selecteren die u interesseren. U kunt dit doen door attributen te selecteren boven elke kolom van de lijst. U kunt bijvoorbeeld kiezen om de kosten, het aantal links, het publiek en de TrustScore van die sites te zien om te zien welke sites u het meest aantrekken. Andere opties zijn Sociaal verkeer, Direct verkeer, Verwijzingsverkeer, Zoekverkeer, Overspampercentage, Majestic Citation Flow, Majestic Trust Flow, Alexa Traffic Rank, Alexa Reputation Rank, MOZ Domain Authority, Tekstgrootte.
  5. Selecteer en analyseer uw site. Klik op de gewenste site en u kunt gedetailleerde voorwaarden zien voor artikelen die daar worden geplaatst, evenals statistieken zoals doelgroepdemografie, maandelijkse bezoeken, talen enzovoort.
  6. Betalen voor de post. Voeg de geselecteerde site toe aan het winkelmandje en ga verder met de betaling. PRNEWS.IO biedt een verscheidenheid aan betaalmethoden, van PayPal, UnitPay en andere elektronische betaalmethoden tot cashloze betalingen en zelfs cryptobetalingen, zoals BitCoin of Ethereum.

Na de betaling kunt u uw artikel uploaden voor een beoordeling, de redactie kijkt er dan naar en stuurt het op voor publicatie.

Extra kenmerken van PRNEWS.IO

Als u geen tekst heeft die klaar is om gepubliceerd te worden, kunt u deze bestellen bij PRNEWS.IO en wordt deze voor u geschreven. Om ervoor te zorgen dat het artikel uniek is, is het mogelijk om het benodigde aantal herschrijvingen te bestellen.

PRNEWS.IO biedt ook Media Planning service voor mensen en bedrijven die niet de mogelijkheid hebben om alle fasen van de voorbereiding van publicaties te doorlopen.

Een tool om het aantal gelezen berichten te voorspellen – Estimator.

Nieuwste vanaf Blog