Top 15 Duitse media: Online tijdschriften, Duitse kranten en nieuwswebsites

6 minuten gelezen

Probeer deze geweldige Duitse media die u helpen bekendheid te krijgen, meer te vertellen over uw goederen en diensten, een verhaal over uw succes te delen en sterke punten van het vak aan de lezers te presenteren en mogelijk meer investeerders te vinden.

U wilt beroemd worden en bekendheid krijgen in uw regio of naar de internationale markt gaan; dan is er niets krachtiger dan publicaties in de beste Duitse kranten.

Bepaalde Duitse Media Lijst

We weten hoe moeilijk het kan zijn om te kiezen waar je een artikel plaatst; daarom hebben we een speciale lijst gemaakt met topmedia in het segment:

Bitblokes.De

De krant heeft een groot geografisch bereik; hij wordt gelezen in Duitsland, Australië, Zwitserland en Ierland. Het wordt bezocht door 78,5 K. Het presenteert een tech online blog waar je artikelen kunt vinden over moderne apparaten, populaire platforms zoals Android en Linux. Het is een geweldige plek om te adverteren.

Radio Gong

De grote media om het laatste nieuws te delen. Het kan ook vertellen over lokale en internationale gebeurtenissen en wordt veel gelezen in de Verenigde Staten, Duitsland en Spanje.

Ulm-News.De

Het is een andere beoordeelde webruimte die nieuws van de Duitse stad publiceert en recensies maakt over wereldgebeurtenissen. Een stuk over uw startup kan via een medewerker gepubliceerd worden.

Hochgepokert.Com

Online sportevenementen zijn een van de meest interessante onderwerpen; dit openbare medium vertelt over weddenschappen, online gokken en actueel nieuws. Het wordt vooral gelezen in Duitsland, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk. De gastauteur plaatst een stukje voor de krant.

Heimspiel-Online.De de beste Duitse kranten

De website plaatst veel nieuws over sportevenementen. U kunt een artikel bestellen via een medewerker die over uw bedrijf schrijft. Dit is een perfecte plek om aan bod te komen als u diensten aanbiedt die verband houden met de sfeer of mooie producten verkoopt.

Essencebioresearch de beste Duitse kranten

Het heeft vele secties waar uw artikel kan worden gepresenteerd, van lifestyle tot huisdier sectie. De media is goed bekend in India en Duitsland. Lastige schoonheidstips of haaradvies, geldbeheer en speciale gelegenheden kunnen nieuwe klanten of geïnteresseerden naar uw bedrijf brengen.

Gazetefutbol.De

Het is een website over voetbal en andere soorten sportgelegenheden. Het artikel kan binnen 14 dagen worden gepubliceerd via contributor.

Eishockey-Magazin.De de beste Duitse kranten

Een uitstekende plaats om een stuk te publiceren. Het vertelt over internationaal en lokaal hockey. Trendy winterentertainment heeft altijd grote kijkcijfers en betrokkenheid onder gebruikers, dus je zult zeker opvallen.

Xgadget.D Duitse Media

Het portaal over software en mobiele apparaten. Mensen uit Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Oostenrijk lezen het bij voorkeur. U kunt hier via een medewerker aan bod komen.

Kreuzfahrt-Praxis.De Duitse Media

De website over cruises, reizen en investeringen. Uw verhaal kunt u hier kwijt via een gastauteur.

Yagaloo.Com Duitse Media

Een van de meest populaire websites met verschillende onderwerpen om te bespreken, van mode tot lifestyle. De publicatie belicht wereldcultuurevenementen, plaatst leuke weetjes over reizen en heeft een fitnesspagina.

Spam-Info.De Duitse Media

De bron plaatst nieuws en de laatste roddels. Het wordt vooral bekeken in Duitsland en Oostenrijk, heeft grote bezoekcijfers. U kunt hier door gastauteurs aan bod komen.

Raptastisch.Net Duitse Media

De beste plaats om een artikel achter te laten en uw verhaal te vertellen. Onze medewerkers zullen het materiaal pitchen. Je kunt in sommige secties gepresenteerd worden.

Vangardist.Com Duitse Media

Het is een modern tijdschrift over design en culturele evenementen. Het is een trendy ruimte met creatieve foto’s. Iedereen die met kunst te maken heeft zal blij zijn om op zijn website te verschijnen.

Tft-Mag.Com Duitse Media

Als u een reisbureau ontwikkelt of uw merk opbouwt, zult u graag kiezen voor dit tijdschrift over reizen en reizen. Lezers in Europese landen kijken graag naar het materiaal dat het publiceert. De bezoekerswaardering is hoog, wat goed kan zijn voor meer bekendheid.

De lijst van beste Duitse media is opgesteld op de manier waarop elk gebied kan worden opgenomen. We begrijpen het belang van het vinden van de juiste groep doelvolgers, dus hebben we de meest bekeken publicaties geselecteerd en een analyse uitgevoerd om onze stelling te ondersteunen.

Waarom moet u deze media kiezen? Beste Duitse kranten

Het is gemakkelijk om verward te raken in zoveel tijdschriften en kranten. Als u met een klein budget materiaal over een bepaald onderwerp wilt pubiceren, kan de lijst u helpen om de media te kiezen die het beste zijn op dat gebied. Nadat uw artikel is geschreven en online is geplaatst, kunnen toekomstige klanten de naam van uw bedrijf vinden tussen de zoekresultaten en er meer over te weten komen. Dat kan via onze getalenteerde gastauteurs die regelmatig stukken schrijven of via gesponsorde en advertorials. Beschrijf de informatie die u openbaar wilt maken en stem met onze experts af om een verhaal te maken dat op native advertising lijkt. Wij maken het aantrekkelijk en voegen feiten toe. Geniet van de mogelijkheid om in top webbronnen te verschijnen en uw klanten te vinden.

Nieuwste vanaf Blog