Casestudie: Hoe We Digitize ApS het verkeer, de zichtbaarheid en de verkoop van de gokklant verbetert

7 minuten gelezen

Wij digitaliseren en verhogen de verkoop

We Digitize ApS

In deze case study duiken we in de dynamische samenwerking tussen We Digitize ApS, een vooraanstaand digitaal agentschap uit Denemarken, en PRNEWS.IO.

Wij uiten onze oprechte waardering voor Søren Lauvring, de SEO & Campagne Manager bij We Digitize ApS, voor het genereus toestaan van een interview en het genereus delen van zijn waardevolle inzichten en ervaringen.

Søren Lauvring:

“We Digitize is een digitaal marketingbureau gevestigd in Denemarken. We fungeren voornamelijk als groothandel en bedienen ongeveer 400 digitale bureaus, waarvan het merendeel in het buitenland is gevestigd. Ons dienstenaanbod omvat het optreden als adviseurs voor website-ontwikkeling, conversie-optimalisatie, SEO, PPC, social media management, linkbuilding, copywriting, evenals strategie, verkoop, branding en reputatiemanagement – alles binnen het digitale domein.

Ons doel is om consequent uitzonderlijke diensten te leveren aan onze klanten terwijl we ons op nieuwe en spannende markten wagen. Daarnaast willen we ons naarmate we vorderen verdiepen in de rol van AI in digitale marketing.”

Probleem: uitdagingen in nichesectoren, met de nadruk op weddenschappen en gokken

Het agentschap werkt met klanten in uitdagende niches, zoals sportweddenschappen en gokken. De promotie van wed- en gokniches kan vanwege verschillende factoren verschillende uitdagingen met zich meebrengen.

Niet alle media zijn bereid om dergelijke inhoud te publiceren en de media die dat wel doen, onthouden zich er vaak van om informatie hierover publiekelijk en openlijk bekend te maken.

De gok- en gokindustrie is in veel landen vaak onderworpen aan strikte voorschriften en wettelijke kaders. Deze voorschriften kunnen beperkingen opleggen aan reclame- en promotieactiviteiten, waardoor het een uitdaging wordt een breed publiek te bereiken.

De gokindustrie is zeer concurrerend, met tal van gevestigde spelers die om de aandacht van de klanten vechten. Om zich te onderscheiden van de concurrentie zijn creatieve en innovatieve marketingstrategieën nodig.

Online advertentieplatforms, zoals zoekmachines en sociale media, hebben vaak specifieke beleidsmaatregelen en beperkingen voor het promoten van gok- en gokgerelateerde inhoud. Deze beperkingen kunnen promotie-inspanningen verder belemmeren.

Het overwinnen van deze uitdagingen vereist een uitgebreide kennis van de sector, innovatieve marketingstrategieën, naleving van de regelgeving en het opbouwen van vertrouwen en geloofwaardigheid bij potentiële klanten.

Daarom ondervinden digitale bureaus vaak moeilijkheden bij het promoten van klanten uit soortgelijke niches.

PRNEWS.IO: Welke doelen, doelstellingen of problemen hebben u ertoe aangezet om gebruik te maken van de diensten van PRNEWS.IO?

Søren Lauvring: We werden aangetrokken tot PRNEWS.IO omdat we altijd op zoek zijn naar gerenommeerde media die goed geschikt zijn om de producten, berichten en prestaties van onze klant onder de aandacht te brengen.

PRNEWS.IO: Heb je eerder andere oplossingen geprobeerd die niet werkten? Wat waren enkele van de grootste uitdagingen waarmee u werd geconfronteerd tijdens het publicatieproces?

Søren Lauvring: We hebben veel andere oplossingen geprobeerd, en de uitdagingen waren altijd met de levering. Of het ging langzaam of het gebeurde helemaal niet.

Oplossing: Partnerschap tussen We Digitize ApS en PRNEWS.IO

PRNEWS.IO lost problemen met betrekking tot uitdagende niches op door inzicht te bieden in media outlets die gevoelige onderwerpen accepteren. Met een PRNEWS.IO PRO account, hebben agentschappen onbeperkte toegang tot deze onschatbare informatie, waardoor ze zonder beperkingen door dergelijke niches kunnen navigeren.

PRNEWS.IO: Wat heeft het team gedaan om uw doelstellingen te bereiken?

Søren Lauvring: Het PRNEWS.IO team is altijd toeschietelijk en behulpzaam geweest met het voorstellen van geschikte media evenals ervoor te zorgen dat onze reclame-inhoud tijdig en soepel werd gepubliceerd.

Onze PRO-account biedt bijvoorbeeld de Bulk Site Checker service, die het distributieproces van de inhoud stroomlijnt. Dit is hoe het werkt:

• Verzamel backlinks van uw concurrenten met behulp van tools zoals Ahrefs of andere soortgelijke tools.
  • Upload de verzamelde lijst naar de Bulk Site Checker.
  • Voor elke site ontvang je informatie zoals de plaatsingsprijs, SEO-kenmerken en meer.
  • Koop de plaatsingsrechten voor uw inhoud, inclusief backlinks naar het gepromote artikel, en observeer de groei in indicatoren.

Let op: Deze dienst is uitsluitend beschikbaar voor PRO-abonnees.

Resultaten: We Digitize ApS geeft klanten meer verkeer, online zichtbaarheid en verkoop.

Binnen een maand heeft PRNEWS.IO publicaties verzorgd voor klanten van We Digitize ApS in drie verschillende landen: de VS, Chili en het Verenigd Koninkrijk.

De snelheid van het werk van het PRNEWS.IO team verdient speciale aandacht, met elk artikel gepubliceerd binnen 2-6 dagen na indiening.

De artikelen werden gepubliceerd op verschillende websites, elk met zijn eigen publiek en SEO indicatoren:

Het resultaat is dat veel van deze artikelen gunstig scoren op Google voor trefwoorden die belangrijk zijn voor de klanten van We Digitize ApS.

PRNEWS.IO: Wat zijn de resultaten van het werk? Heb je het doel bereikt dat je vooraf had gesteld?

Søren Lauvring: Al onze klanten hebben consequent een aanzienlijke toename van hun verkeer en online zichtbaarheid ervaren, waardoor hun verkoop is toegenomen. PRNEWS.IO is in dat opzicht een grote hulp geweest.

PRNEWS.IO: Heeft de PRNEWS.IO service aan uw verwachtingen voldaan? Timing, kwaliteit en gemak

Søren Lauvring: Alles is foutloos verlopen en we zijn erg blij met onze huidige samenwerking.

PRNEWS.IO: Zou u het PRNEWS.IO team benaderen met een nieuwe opdracht?

Søren Lauvring: Te allen tijde, ja. We weten dat het professioneel en snel zal worden behandeld, en dit helpt ons om onze marketingdoelstellingen te bereiken.

Succes is wanneer wij de websites van onze klanten goed zien presteren wanneer zij onze gepersonaliseerde marketingstrategieën voor hen volgen. Als zij hun verkeer en online zichtbaarheid verhogen en tevreden zijn met het resultaat, dan zijn wij dat ook. Als we waarde kunnen creëren, is geen taak te groot of te klein.

Søren Lauvring

Platform voor inhoudsmarketing

• 100.000+ media publicaties;
  • om backlinks naar je product te krijgen;
  • schaal werk met inhoud distributie.

Nieuwste vanaf Blog