Topp 8 lenkebyggingstjenester for å øke nettstedet ditt i 2023

16 min lest
Innhold gjemme seg
Link Building Services. Nettstedsrangeringer er fortsatt sterkt påvirket av innhold og tilbakekoblinger. Spredning av lenker i det relevante innholdet kan ha betydelig innvirkning på trafikkveksten din.

Et sett med handlinger som tar sikte på å samle tilbakekoblinger for å forbedre nettstedets synlighet i søkemotorer kalles koblingsbygging.

Planlegging av en lenkebyggingsstrategi er individuell for hver prosjektnisje. Det avhenger av budsjettet, timingen og strategiene som brukes av konkurrentene. Det som forblir uendret er metodene som ligger til grunn for hver strategi.

La oss ta en titt på de universelle og mest populære koblingsbyggingsmetodene som passer til enhver nisje og nettstedstype.

Beste lenkebyggingsmetoder

For 10 år siden var antall innkommende lenker en viktig beregning for søkemotorer. Jo flere lenker fra eksterne ressurser som fører til nettstedet ditt – jo høyere SEO-rangering.

I dag er det ikke lenger effektivt å kjøpe lenker av hensyn til deres større antall. Det samme gjør alle de andre svart hatt lenkebyggingsteknikkene (spam, PBN, 301 viderekoblinger osv.). Mer å si, Google kan legge alvorlige sanksjoner på nettsteder som fortsetter å bruke disse tvilsomme metodene.

Det som virkelig betyr noe er 1) kvaliteten og relevansen av tilbakekoblinger og 2) en kombinasjon av flere lenkebyggingsmetoder. Utholdenhet og konsistens er must-haves for hvit-hatt (organisk) lenkebygging i 2022. Ja, det innebærer mange rutiner og tidkrevende arbeid. Men til syvende og sist vil innsatsen din lønne seg!

Metode 1: Innhold av høy kvalitet

Når det gjelder deling av lenker, er innholdet grunnleggende. Jo mer nyttig innhold – jo oftere vil brukerne ønske å dele det med publikum.

Så flott og skremmende som det høres ut, fungerer ingen innholdsstrategi 100% for alle bedrifter og nettsteder. Alle «kjemper» for topp SEO-posisjoner på like vilkår.

Den mest populære måten å generere innhold og samtidig samle lenker på er:

Den mest populære måten å generere innhold på er

• Blogging – fungerer som et perfekt promoteringsverktøy for et «komplekst» produkt/tjeneste med en lang kjøpssyklus. Hvis du er ekspert på en bestemt nisje, vil folk gjerne lese blogginnleggene dine med troverdig informasjon og tips. Vurder å blande ulike innholdstyper, f.eks. tekst + videoveiledninger/omtaler.
  • . Opplæringsmateriell – inkluderer webinarer, workshops, pedagogiske utdelinger, podcaster og mer. Muligheten til å få visse kunnskaper motiverer mer enn noe kommersielt tilbud. Hvis du lager et kvalitetsprodukt, vil folk snakke om deg. For å la brukerne dele det pedagogiske innholdet med publikum, må du sørge for å legge til delingsknapper på hver side..

Metode 2: Oppsøkende virksomhet

Ordet oppsøkende virksomhet betyr «å gi bredere dekning». Ved å kontakte pålitelige ressurser forhandler du enten 1) om å legge inn en lenke til et eksisterende innlegg eller 2) om å legge inn et helt nytt innlegg med de nødvendige lenkene (gjesteinnlegg). Innholdet for oppsøkende virksomhet bør også være unikt, interessant og nyttig for målgruppen til følgende ressurs.

Noen eksperter definerer oppsøkende virksomhet som en shareware-metode for å skaffe lenker. Men mange ganger er gjestepostering et betalt alternativ. På toppen av det kan vi legge til kostnader for e-postmarkedsføringstjenester og kostnader for å ansette tekstforfattere og designere (infografikk).

Metode 3: Publikumsrettet markedsføring

Crowd marketing innebærer å legge ut tilbakekoblinger i blogger, fora, Q & amp; A-plattformer. En slik metode er en shareware-mulighet for enhver bedrift å:

• anskaffe verdifulle tilbakekoblinger;
  • få verdifulle lenker;
    • bidra til den organiske trafikkflyten;
    • forbedre nettstedets atferdsfaktorer;
    • forbedre nettstedets atferdsfaktorer
    • øke publikums lojalitet, merkevarebevissthet og selskapets omdømme
    • .

Metode 4: Kampanje i sosiale medier

Selv om lenker til sosiale medier har liten innvirkning på rangeringen, sikrer de høy rekkevidde og bedre trafikkflyt. I et bredere perspektiv kan innhold av høy kvalitet som legges ut på sosiale medier, bli repostet fra nettbaserte mediekanaler eller bli nevnt i andre blogger/fora.

Det ligger mye arbeid bak hver vellykkede profil på sosiale medier:

• målrettede annonser;
    • vanlig oppslag;
    • vanlig oppslag
    • kommunikasjon med publikum (kommentarer, DM-er);
    • nyheter (kunngjøringer om arrangementer og salg og rabatter)
    • .

Metode 5: Registrer deg i kataloger og gjennomgå nettsteder

Dette er en av de ikke så åpenbare lenkebyggingstaktikkene, men likevel verdt å bli nevnt. Alt du trenger å gjøre er å registrere deg i alle relevante nettkataloger eller gjennomgå nettsteder. Basert på målgruppen til denne aggregatoren, sørg for at du skriver en relevant bedriftsbeskrivelse. Jo bedre beskrivelse – jo større er sjansene for å tiltrekke ekstra trafikk til nettsiden din.

Topp 8 lenkebyggingstjenester du bør prøve i 2022

Med de neste SEO-lenkebyggingsverktøyene vil du bli kvitt en haug med rutinearbeid og maksimere effektiviteten til nettstedskampanjen din.

1. PRNEWS.IO
–> PRNEWS.IO Link Building Service.

Og den første på denne listen vil være vår tjeneste på PRNEWS.IO. Vi hevder oss selv som «verdens første sponsede innholdsbutikk». Dette betyr at vi kan legge ut merkevareinnholdet ditt på pålitelige ressurser, og du vil få:

• mange tilbakemeldinger av høy kvalitet.
  • mangfoldige tilbakekoblinger av høy kvalitet
    • høyere merkevarekjennskap
    • høyere organisk trafikk
  • Vår PR-plattform samarbeider med en rekke lokale nyhetsmedier, portaler og blogger. På denne siden kan du enkelt finne distributører etter region, land, språk, kategori, type, formattype og mer. I mange tilfeller skriver PRNEWS.IO innlegg, pressemeldinger eller alle slags nyheter for klienten. Så samlet sett kan du motta en hel pakke med tjenester relatert til oppretting, analyse, distribusjon og overvåking av innhold.

I et nøtteskall, PRNEWS.IO er en markedsføringsplattform med full trakt hvis viktigste instrument er gjesteposting av høy kvalitet, ansett som den mest effektive lenkebyggingsstrategien av alle.

. Globex Outreach

2. Globex Outreach

Globex Outreach skiller seg fra andre lenkebyggingsselskaper fordi det har tjent i den digitale markedsføringsbransjen i over ti år. Våre spesialister er eksperter på lenkeinnsetting og lenking av gjesteposter.

Vi bruker de nyeste trendene for å komme med fremtidige spådommer om fremtidige SEO-aktiviteter. Vi har kunder og mange ledende digitale markedsførere fra hele verden. Vi belaster ikke klienten før bestillingen er fullført. Vi tilbyr tilpasset oppsøkende og premium tilbakekoblinger for kunder.

I et nøtteskall er Globex Outreach en markedsføringsplattform med full trakt hvis primære instrument er koblingsinnsetting og gjestepostkoblingsstrategier.

3. Siege Media

. –> Siege Media innholdsmarkedsføringsbyrå Link Building Service.

Siege Media  innholdsmarkedsføringsbyrå spesialiserer seg på SEO-strategiutvikling og innholdskampanje. Byrået har en anstendig liste over verdenskjente kunder, inkludert selskaper som Airbnb, TripAdvisor og Zillow.

Utvalget av SEO-tjenester inkluderer konsultasjon, søkeordforskning, SEO-testing, optimalisering av tittelkoder, analyse av intern lenking, innholdsoptimalisering osv. Det som gjør Siege Media gunstig er det faktum at disse gutta tar et stort fokus på godt innhold. Byrået genererer innhold i forskjellige former, enten det er tekst eller visuell infografikk og bilder.

I tillegg hjelper Siege Media med å distribuere generert innhold ved hjelp av e-postoppsøk. De vil kontakte flere medieressurser og relevante påvirkere for å hjelpe deg med å samle tilbakekoblinger fra pålitelige nettsteder, nyhetsportaler og blogger. FATJOE

4. FATJOE –> FATJOEs viktigste arbeidsfokus er å nå ut til bloggere.

Lenkebygging er en av de to viktigste tjenestene (sammen med innholdsoppretting) som tilbys av  FATJOE. Deres målklientell er SEO-byråer i alle hjørner av verden.

FATJOEs viktigste arbeidsfokus er bloggeroppsøk, distribusjon av pressemeldinger og andre medier, sitater og infografikk. Antall tjenester og deres skalerbarhet kan forhandles individuelt.

Kunder får tilgang til et praktisk dashbord som lar dem plassere, administrere og overvåke bestillinger. Hver plassering er «dokumentert» i dashbordet, noe som forhindrer sporadisk dobbeltbestilling. Prosedyren for å opprette og plassere bestillinger er superrask og skjer bare med noen få klikk.

5. Sikker eik

. –> Sure Oak tilbyr kunder en ekstra EDU-koblingstjeneste.

Sure Oak  er blant de raskest voksende SEO-byråene i USA. Det tilbyr et komplett utvalg av SEO-tjenester, inkludert optimalisering på siden, konkurrentanalyse og søkeordforskning. På toppen av det strekker listen over selskapets tjenester seg ut til digital PR og tilpasset lenkebygging. Så langt har Sure Oak jobbet med slike gigantiske merker, som Mercedes, GAP, American Red Cros, etc.

Strategien for deres arbeid innebærer en detaljert analyse av potensielle ressurser der en klient kan motta tilbakekoblinger. Hovedkriteriene for å velge disse ressursene er trafikk, domeneautoritet, relevans og TrustFlow. Denne fasen etterfølges av oppsøkende virksomhet for å skaffe så mange tilbakekoblinger som mulig. Vilkårene kan forhandles i prosessen.

I tillegg tilbyr Sure Oak kundene en ekstra EDU-koblingstjeneste. Dette betyr at du kan få tilbakekoblinger fra akademiske institusjoner, som uten tvil har størst innvirkning på søkemotorresultatene.

6. Linkologi

. Kom i kontakt med journalister. Styrk merkevaren din. Tjen kraftige tilbakekoblinger.

Grunnlagt i 2006,  Linkology  er blant de eldste eksisterende byråene relatert til SEO. Tjenesten hevder å generere raske organiske tilbakekoblinger for alle typer prosjekter, dobbelt så raskt som HARO. Selv om Linkology er basert i Storbritannia, tilbyr de en rekke lenkebyggingstjenester for nettsteder over hele verden.

Først vil de lage en liste over de fleste ressursene som passer innholdet ditt og har passende organisk rekkevidde. Etter din godkjenning vil de oppsøke og rapportere om hver lenkeplassering. Dessuten har Linkology innholdsskapere som skriver gode artikler for kunder og deretter får dem plassert på pålitelige nettsteder. Selskapet kombinerer god erfaring med moderne SEO-lenkebyggingstaktikk.

På Linkology får nye brukere en fin bonus på 50 gratis plasser.

7. Digital Current

Digital Current  fokuserer på flere digitale strategier, inkludert lenkebygging, sosiale mediekampanjer, PPC og mer. Det som gjør dette SEO-byrået forskjellig fra andre er at det bruker trender for å forutsi fremtidige SEO-aktiviteter. Å forutse disse mønstrene bidrar til å «utfall» konkurrenter og nå høyere rangeringer i søkemotorer mye raskere.

Digital Current er også kjent for sin strategi med fem søyler:

Digital Current er også kjent for sin strategi med fem søyler:.

• Markedsføring av innhold
      • Stipendprogrammer for å tjene blekk
      • Stipend for å lage visuell grafikk Influencer-engasjement
      • Påvirkningsarbeid
      • Utvalg av utgivere

Å bygge lenker med Digital Current betyr å investere i utvikling av lenkebyggingsstrategi av høy kvalitet. Spesialister herfra gjennomfører en anstendig analyse av tilbakekoblinger, overvåker hver lenkeplassering, gir effektiv oppsøkende praksis, markedsfører innhold og mange flere

8. Page One Power

Tilbakekoblinger driver søkerangeringer. Hvis du ikke konsekvent bygger lenker, sakker du akterut i forhold til konkurrentene.

Page One Power  er en avsluttende linje på listen vår. Dette firmaet vil hjelpe deg med å kjøre vellykkede lenkebyggingskampanjer bare ved hjelp av SEO-teknikker med hvit hatt. Deres hovedfokus er ressurs- og innholdslenkebygging, med andre ord gjestepost.

Page One Power står mer for innholdsrelevansen enn metriske kriterier. Byrået undersøker kundens behov og sørger for at deres handlinger samsvarer med selskapets behov og dets vanlige SEO-praksis. Spesialister fra Page One Power hevder å få i gjennomsnitt 15 000 tilbakekoblinger for hver klient.

Selv om tjenesten er litt kostbar sammenlignet med de ovennevnte alternativene, er hver krone rettferdiggjort av antall tjenester. I tillegg kan du alltid forhandle om prisene på forhånd uten uventede kostnader som kommer senere.

Til slutt

Konklusjon

Det primære målet med dette innlegget er å hjelpe deg med å utforske de beste alternativene blant de for tiden tilbudte lenkebyggingstjenestene. Valget ditt vil avhenge av metodene du velger å inkludere i lenkebyggingsstrategien din.

Gå videre og test flere instrumenter, ettersom mange av dem tilbyr gratis prøveversjoner.

Test ut flere instrumenter.

Lykke til!

[/sc

Vanlige spørsmål: Lenkebyggingstjenester

Hva er lenkebygging?

Linkbuilding

Lenkebygging er et sett med handlinger som tar sikte på å samle innkommende lenker mens du bruker en rekke metoder (blogging, publikumsmarkedsføring, pressemeldinger, oppsøkende virksomhet osv.) Det endelige målet med lenkebygging er å forbedre SEO-rangeringer og ende opp med mer organisk trafikk.

Lenkebyggingstjenesten

Hva er en lenkebyggingstjeneste?

Begrepet «en lenkebyggingstjeneste» kan referere til: 1. et nettbasert instrument som er ansvarlig for en bestemt type lenkebyggingsaktivitet. For eksempel hjelper  PRNEWS.IO  med å distribuere merkevareinnhold med de nødvendige tilbakekoblingene. I mellomtiden gir tjenester som Ahrefs en detaljert tilbakekoblingsprofil for ethvert nettsted; 2. en digital markedsføringstjeneste levert av en SEO-spesialist eller et helt SEO-byrå. Det går som en fullsyklus-tjeneste og inkluderer større lenkebyggingsaktiviteter: konkurrenters analyse, manuell oppsøkende, gjesteblogging, ødelagt lenkebygging, etc.

Hva er den beste taktikken for å bygge nye lenker?

SEO-algoritmer er superdynamiske. Sammen med den tradisjonelle lenkebyggingstaktikken vil de nye alltid komme og gå.  Så langt er den beste og relativt «nye» lenkebyggingstaktikken: * Skyskraperteknikk (skape bedre innhold enn et som ligger i de 10 beste søkemotorresultatene etter det nødvendige søkeordet); * Omvendt ingeniør konkurrenters tilbakekoblinger; * Newsjacking (innebærer en rask respons på nyheter for å øke oppmerksomheten til virksomheten din i media, og gi en reaksjon på aktuelle nyheter; * Sponsing (bli sponsor for et lokalt arrangement eller idrettslag, og få omtale). Det er vanskelig å si hvilke teknikker (gamle eller nye) som er mest effektive. Det vi vet med sikkerhet, er at du får det beste resultatet ved å kombinere alle taktikker.

Siste fra Blog