PRNEWS.IO blir en viktig mediesponsor for den kommende Digital Olympus-konferansen

3 min lest
PRNEWS.io, verdens første markedsplass for sponset innhold for å skape og dele nyheter og historier over hele verden, er en stolt sponsor av den kommende Digital Olympus-nettkonferansen for fagfolk innen markedsføring og PR.
Digital Olympus er en gratis online markedsføringskonferanse som arrangeres 21. juni 2016. På Digital Olympus online-konferansen vil deltakerne oppdage beste praksis og tidsbesparende tips fra over tjue eksperter på digital markedsføring, lære de nyeste markedsføringstrendene, kunne utveksle ideer med andre deltakere og få et gratis digitalt markedsføringssett fullt av de beste markedsføringsverktøyene.

Konferansen har en rekke foredragsholdere fra dagens banebrytende teknologiselskaper, inkludert BackLinko, Orainti, Red Orbit og BuzzSumo. Disse ekspertene på nettmarkedsføring vil snakke om en rekke emner knyttet til dagens beste praksis for søkemotoroptimalisering, oppsøkende og påvirkende markedsføring, B2B-leadgenerering, økende organisk nettrafikk gjennom innholdsmarkedsføring og mye mer.

Digital Olympus arrangeres av Alexandra Tachalova, en svært erfaren digital markedsføringskonsulent.

«Jeg har deltatt og holdt foredrag på mange forskjellige markedsføringsarrangementer i løpet av karrieren min», forklarer Tachalova. «Noen ganger er det ganske vanskelig å besøke en eller annen konferanse av mange grunner. Fordi jeg selv har møtt disse hindringene, har jeg bestemt meg for å organisere et nettbasert arrangement med de beste foredragsholderne, slik at alle som er interessert kan høre dem, uansett hvor de befinner seg.»

PRNEWS.io tilbyr effektive PR-verktøy for å treffe enhver målgruppe. Tjenesten gjør det mulig for bedrifter å overvåke sin tilstedeværelse på nettet og fange de beste øyeblikkene for å distribuere pressemeldinger, reklameartikler eller sponsede innlegg om sine produkter og tjenester. Nettstedet har et brukervennlig grensesnitt for å lage pressemeldinger og historier, laste opp bilder og videoer og distribuere nyhetssaker. Det har også et eget alt-i-ett presserom som kan tilpasses for å gjenspeile enhver bedrifts merkevareidentitet. I presserommet er logoer, bilder, pressemeldinger og mer tilgjengelig for besøkende journalister.

For mer informasjon om Digital Olympus eller for å registrere deg for det gratis markedsføringsarrangementet, besøk http://www.digitalolympus.net.

Hvis du vil vite mer om PRNEWS.io og de komplette PR-tjenestene på nettet, kan du gå til https://prnews.io.

Om PRNEWS.io

PRNEWS.io er et av de mest populære verktøyene for bedrifter for å administrere sine PR-aktiviteter på nettet. Basert på et alt-i-ett-konsept gir PRNEWS.io bedrifter mulighet til å lage og levere nyhetssaker direkte til journalister og få garantert publisering over hele verden. Den brukervennlige plattformen lar PR-spesialister enkelt distribuere bedriftsnyheter og -historier til nyhetsstrømmene til ledende mediebedrifter, nyhetsbyråer, bransjespesifikke nettsteder og temablogger.

Siste fra Blog