Hvordan et ukrainsk selskap fikk omtale i internasjonale medier ved hjelp av PRNEWS.io

2 min lest

Det ukrainske utdanningsselskapet bestemte seg for å tiltrekke utlendinger til neste studentrekruttering. De klarte å dekke hendelsen på nyhetsnettstedene i de forskjellige landene ved hjelp av PRNEWS.io.

Oppgave

Det er nødvendig å teste interessen for det ukrainske selskapet blant utenlandske studenter. Kunden var interessert i SUS-landene, Brasil, India, Canada, Kenya, Mexico, Nigeria, Singapore, Tyrkia, Republikken Sør-Afrika og Bulgaria. Til slutt ble 3 land valgt for pressedekning.

Løsningen

I massemediekatalogen brukte vi filteret til å oppdage land og emner, med tanke på kundens behov. Nettstedene til den teknologiske retningen i Nigeria, India og Tyrkia ble valgt ut for publisering.

Kunden utarbeidet teksten på engelsk uavhengig. Redaktørene av PRNEWS.io foretok oversettelsen til tyrkisk, og andre plattformer publiserte materialet på engelsk. Materialet ble lagt til i systemet, og de mottok publikasjoner i løpet av to dager.

Tekniske nyanseringer

Hovedproblemet til klienten var kvaliteten på tekster på eksotiske språk. PRNEWS.io løste dette problemet på kort tid: redaksjonen har ervervet kommunikasjon med forfatterne – morsmål fra forskjellige land. Oversettelsesprosessen er i gang. Forskjellen i tidssoner kan bli det eneste problemet, men det var ikke kritisk i dette spesifikke tilfellet.

Betalingen for publikasjoner førte heller ikke til noen problemer. Kunden valgte betaling på PayPal. PRNEWS.io-plattformen påtok seg oppgaven med å konvertere valutaer og pengeoverføringer til utenlandske kontoer.

Resultat

Kunden mottok fire publikasjoner på utenlandske plattformer på to dager. Selskapet vakte interesse i Tyrkia. Publiseringen ble gjort på nettstedet Universitego.com – en utdanningsportal for studenter og nykommere.

Siste fra Blog