Ukrainas nasjonale flaggdag: PRNEWS.io blir med på feiringen

1 min lest

I dag feirer PRNEWS.io-teamet Ukrainas nasjonale flaggdag med hele landet. Det er en spesiell dag for alle ukrainere, og vi er glade for å delta i denne feiringen fra vårt kontor.

Denne dagen går forut for Ukrainas uavhengighetsdag 24. august og har en spesiell betydning for alle borgere i landet vårt. Ukrainerne hyller Ukrainas nasjonale symbol – det blågule flagget og viser sin respekt for det.

PRNEWS.io-teamet ønsker å dele følelser og varme følelser med alle våre lesere og partnere over hele verden. Teamet vårt er fortsatt ungt og ikke veldig stort for nå, men vi er sterke og stolte av å drive vår virksomhet over hele verden med de beste selskapene fra forskjellige land som hjelper dem å vokse.

Vi samarbeider allerede med mange anerkjente utgivere og nyhetsbyråer, og vi er åpne for verden og har gode ideer og planer for den (bare se på verdenskartet bak oss!) La oss gjøre det til et bedre sted sammen!

Siste fra Blog