PRNEWS.IO ble tildelt G2 High Performer Badge

1 min lest

Tallinn, Estland, mars 2022 – PRNEWS.IO kunngjorde at G2, en av de mest pålitelige kildene for kundevurderinger, anerkjente PRNEWS.IO med G2 High Performer Badge.

High Performer-merket tildeles organisasjoner med høy kundetilfredshet i sine respektive kategorier basert på tilbakemeldinger fra virkelige brukere..

«Vi er utrolig glade for å motta vår andre pris fra G2, denne gangen en pris for våre kunders tilfredshet med vårt produkt og vår tjeneste. Vi er svært takknemlige for deres tilbakemeldinger og støtte, det er takket være dere vi vokser, utvikler og forbedrer oss. Vi fortsetter å legge til nye funksjoner for brukerne våre og gjøre distribusjon av pressemeldinger enda enklere og mer komfortabel.»- sier administrerende direktør i PRNEWS.IO Alexander Storozhuk.
Denne vinteren har PRNEWS.IO blitt tildelt G2s vinter 2022 Best Support Badge og har nå 4,5 av 5 stjerner fra anmeldelser..

Her er noen eksempler på de siste vurderingene: .

Om G2

G2 er den mest pålitelige kilden for kundeanmeldelser. G2s rangeringer er basert på vurderinger fra verifiserte brukere samt data samlet fra sosiale medier. Deretter bruker nettstedet den patentsøkte algoritmen for å beregne produktets Relationship score. Merker tildeles produkter for beste forhold, høyeste kvalitet på støtte og enkleste å gjøre forretninger med;

Om PRNEWS.IO

PRNEWS.IO hjelper merkevarer med å kommunisere med folk gjennom historier ved å samle informasjon om hyperlokale nettaviser og nisjepublikasjoner på nett. Til sammen 62 000 medier fra 142 land er koblet til plattformen. Siden begynnelsen av 2021 har plattformen PRNEWS.IO blitt besøkt av mer enn 1,5 millioner mennesker .

Siste fra Blog