PRNEWS.IO vil delta på iFX EXPO Dubai 2022

3 min lest

PRNEWS.IO, den største markedsplassen for sponset innhold, vil delta på iFX EXPO fintech-konferansen i Dubai World Trade Center fra 22. til 24. februar 2022.

iFX EXPO er den ledende B2B-konferansen for online handel, finansielle tjenester og fintech. Det er en plattform for nettverksbygging, forretningsutvikling og deltakelse i førsteklasses innhold.

PRNEWS.IO er verdens første og største markedsplass for mediesponset innhold til fast pris. I 2021 var mer enn 76 000 medier fra 142 land i 52 kategorier koblet til markedsførings- og PR-team og -byråer over hele verden i én enkelt plattform for innholdsmarkedsføring.

Alle nye og eksisterende medie- og forretningspartnerkunder inviteres til å delta på dette etterlengtede arrangementet og møtes for å lære om PRNEWS.IOs siste fremskritt innen medierelasjoner i det globale nettbaserte informasjonsmiljøet for fintech-industrien og utvide sitt forretningsnettverk.

Dette etterlengtede arrangementet vil knytte sammen ledere på høyt nivå i finans- og fintech-industrien, og deltakere og utstillere vil få muligheten til å gi tilbake til personlig nettverksbygging.

«Vi er veldig glade for å delta på dette arrangementet og bygge nettverk med bransjeledere. Vi ser frem til å møte eksisterende og potensielle kunder personlig. Vi håper arrangementet blir en stor suksess og gir oss muligheten til å introdusere nye kunder for de mange fordelene med vårt mediesponsede innholdsmarked», sier Alexander Storozhuk, grunnlegger av PRNEWS.IO.

PRNEWSIO-teamet vil være til stede på standen og er klare til å møte og diskutere med nåværende og potensielle partnere.

Om PRNEWS.IO Om PRNEWS.IO

PRNEWS.IO er en østeuropeisk oppstartsbedrift basert på et oppdrag om å bruke stordata for forutsigbar merkevarekommunikasjon med mennesker gjennom mediehistorier. PRNEWS.IO samler inn informasjon om hyperlokale nettaviser og nisjepublikasjoner på nett. Til sammen 72 000 medier fra 142 land er koblet til plattformen. Siden begynnelsen av 2021 har plattformen PRNEWS.IO blitt besøkt av mer enn 1,5 millioner mennesker.

PRNEWS driver virksomhet i Estland og har et utviklingskontor i Ukraina. Selskapet er også tjenesteleverandør for det estiske programmet for digitalt statsborgerskap – e-Residency.

PRNEWS.IO ble kåret til «Best Small Business Support in Winter 2022» av G2, verdens største teknologimarkedsplass.

Alexander Storozhuk, grunnlegger og styremedlem i PRNEWS.IO, ble tatt opp i Forbes Business Council.

Siste fra Blog