PRNEWS.IO ble tjenesteleverandør for estisk e-residency

1 min lest
Den elektroniske plattformen PRNEWS.IO er inkludert i katalogen over tjenesteleverandører av det elektroniske statsborgerskapsprogrammet i Estland – e-Residency.

Samfunnet av elektroniske innbyggere i Estland har 66724 mennesker over hele verden per mars 2020. Programmet gjør det mulig for ikke-innbyggere i Estland å motta en elektronisk digital signatur som du kan fjernregistrere et selskap med, få tilgang til europeiske bank- og betalingstjenester og betale skatt.

Først og fremst er programmet designet for «digitale nomader» – personer hvis aktiviteter ikke er avhengig av sted: Internett-entreprenører, programvareutviklere, forfattere.

Blant de ti landene som har sluttet seg til e-Residency-programmet, er Ukraina, Tyskland, Russland, Tyrkia, Frankrike, Italia, Spania, Finland, India og Storbritannia.

Som en plattform for distribusjon av PR-materiell til media hjelper PRNEWS.IO estiske elektroniske innbyggere med å bygge merkevarebevissthet over hele verden. Tjenestene til plattformen, som forener 23 000 utgaver av nyhetsnettsteder, brukes av 1500 selskaper fra 55 land.

Tjenesteleverandørene, som er presentert på e-Residency Marketplace, hjelper ID-kortinnehavere med å starte selskaper, regnskapstjenester, betalingsmåter, flytting, samt popularisering og markedsføring.

Bedriftstjenesteleverandørene i denne katalogen er nøye utvalgt i samsvar med kvaliteten på kundeservicen, erfaringen og behovene til elektroniske innbyggere.

amp; nbsp; nbsp;

Siste fra Blog