PRNEWS.IO lanserer PRO-versjon av markedsplassen

1 min lest
1. april 2019 Tallinn/Mykolaiv – PRNEWS.IO-plattformen, som gjør det mulig for merkevarer å plassere sponsede artikler på nyhetsnettsteder over hele verden, lanserer sin PRO-modus for å gjøre de viktigste funksjonene for profesjonelle tilgjengelige.
Et Internett-selskap grunnlagt i Øst-Europa hjelper merkevarer med å bygge bevissthet på nettet gjennom sponsede artikler og PR-innhold i et eget format.

PRO-modus vil være en betalt abonnementsfunksjon (SaaS). Den vil kombinere flere etterlengtede muligheter, inkludert arbeid med lister og bokmerker, avanserte data om nettsteder, dataeksport og et førsteklasses utvalg av nye medier for sensitive oppgaver.

«PRNEWS.IO løser et av de største problemene PR-spesialister står overfor i det digitale miljøet – hastigheten på responsen på nye utfordringer», sier Alexander Storozhuk, grunnleggeren av plattformen. «Etter hvert som markedet vokste, innså vi den økende etterspørselen etter komplekse oppgaver fra gründere som trenger mer informasjon for å ta raske beslutninger. Takket være PRO-modus blir det enda enklere å bli publisert i globale medier.

Den nye funksjonen lanseres mandag 1. april 2019.

Om PRNEWS.IO

PRNEWS.IO opererer i Øst-Europa og betjener kunder fra 54 land. Selskapet ble grunnlagt av en internettgründer fra Ukraina i 2015. Som en oppstartsbedrift har selskapet hatt 100 % vekst for andre år på rad.

Siste fra Blog