Det første blogginnlegget – det viktigste

2 min lest

For å komme foran meg selv, vil jeg si at det å skrive mitt første blogginnlegg viste seg å være en mye mer komplisert oppgave enn jeg trodde det ville være. Jeg har nettopp innsett at jeg ikke får noen ny sjanse til et velkomstinnlegg i fremtiden. Ikke med denne bloggen. Med andre ord, en gang i fremtiden vil jeg definitivt skrive mitt mest krydret blogginnlegg, men det vil følge velkomstmeldingen min.

Selv om antall vellykkede innlegg vil skyve dette en vei ned i arkivet, vil velkomstinnlegget mitt fortsatt være forsiden av denne bloggen.

Mitt navn er Alexander Storozhuk. Til tross for 10 års erfaring med å drive min egen virksomhet, har teamet mitt og jeg startet PRNEWS.io-prosjektet fra bunnen av, som en oppstart. Gjennom årene har vi samlet en utrolig erfaring innen PR og markedsføring, så vi har mange praktiske tips å dele med publikum for å organisere virksomhetene deres bedre.

I denne bloggen vil vi prøve å diskutere ikke bare kundenes saker, men også å avsløre prosjektets backstage – problemene vi møtte og løsningene vi oppdaget.

Registrer deg for vår blogg RSS-feed for å være klar over alle oppdateringene. Del tankene dine med oss, og vi vil gjøre vårt beste for å kommunisere effektivt på alle kommentarene.

Vi vil gjøre vårt beste for å fokusere på de nyhetsverdige og utfordrende historiene og ikke overbelaste lesernes oppmerksomhet med uviktige detaljer.

Velkommen om bord! 🙂

Siste fra Blog