Top 15 saksalaista mediaa: Verkkolehdet, saksalaiset sanomalehdet ja uutissivustot.

6 minuuttia luettu

Kokeile näitä loistavia Saksankielisiä medioita jotka auttavat sinua saamaan mainetta, kertomaan enemmän tavaroistasi ja palveluistasi, kertomaan menestystarinasi ja esittelemään kaupan vahvuuksia lukijoille ja mahdollisesti löytämään lisää sijoittajia.

Haluat tulla tunnetuksi ja saada yleistä tietoisuutta alueellasi tai mennä kansainvälisille markkinoille; silloin ei ole mitään tehokkaampaa kuin julkaisut parhaissa saksalaisissa sanomalehdissä.

Luokiteltu saksalainen medialuettelo

Tiedämme, kuinka vaikeaa voi olla valita, mihin sijoittaa artikkeli; siksi olemme tehneet erityisen listan segmentin parhaista medioista:

Bitblokes.De

Lehdellä on laaja maantieteellinen levikki; sitä luetaan Saksassa, Australiassa, Sveitsissä ja Irlannissa. Siinä vierailee 78,5 K. Se esittelee teknistä verkkoblogia, josta löytyy artikkeleita nykyaikaisista laitteista, suosituista alustoista, kuten Androidista ja Linuxista. Se on loistava mainospaikka.

Radio Gong

Hyvä media uusimpien uutisten jakamiseen. Se voi myös kertoa paikallisista ja kansainvälisistä tapahtumista, ja sitä luetaan laajasti Yhdysvalloissa, Saksassa ja Espanjassa.

Ulm-News.De

Se on toinen luokiteltu webspace, joka julkaisee uutisia saksalaisesta kaupungista ja tekee katsauksia maailman tapahtumiin. Juttu startup-yrityksestäsi voidaan julkaista avustajan kautta.

Hochgepokert.Com

Online-urheilutapahtumat ovat yksi mielenkiintoisimmista aiheista; tämä julkinen media kertoo vedonlyönnistä, nettipelaamisesta ja ajankohtaisista uutisista. Sitä luetaan eniten Saksassa, Sveitsissä ja Yhdistyneessä kuningaskunnassa. Vieraileva kirjoittaja sijoittaa kappaleen lehteen.

Heimspiel-Online.De parhaat saksalaiset sanomalehdet

Sivustolle sijoitetaan paljon uutisia urheilutapahtumista. Voit tilata artikkelin avustajan kautta, joka kirjoittaa yrityksestäsi. Täällä on täydellinen paikka olla esillä, jos tarjoat alaan liittyviä palveluja tai myyt hienoja tuotteita.

Essencebioresearch parhaat saksalaiset sanomalehdet

Se sisältää monia osioita, joissa artikkelisi voidaan esitellä, elämäntyylistä lemmikkieläinosioon. Media on tunnettu Intiassa ja Saksassa. Kiperät kauneusvinkit tai hiusneuvonta, rahanhallinta ja erityiset tilaisuudet voivat tuoda yrityksellesi uusia asiakkaita tai kiinnostuneita ihmisiä.

Gazetefutbol.De

Sivusto kertoo jalkapallosta ja muista urheilutapahtumista. Artikkeli voidaan julkaista 14 päivän kuluessa avustajan kautta.

Eishockey-Magazin.De parhaat saksalaiset sanomalehdet

Erinomainen paikka julkaista juttu. Se kertoo kansainvälisestä ja paikallisesta jääkiekosta. Trendikkäällä talviviihteellä on aina hyvät arvosanat ja osallistuminen käyttäjien keskuudessa, joten sinut huomataan varmasti.

Xgadget.D Saksan media

Portaali ohjelmistoista ja mobiililaitteista. Ihmiset Saksasta, Yhdistyneestä kuningaskunnasta ja Itävallasta lukevat sitä mieluiten. Voit olla esillä täällä avustajan kautta.

Kreuzfahrt-Praxis.De Saksan media

Sivusto risteilyistä, matkoista ja sijoituksista. Sinun tarinasi voi tulla tänne vierailevana kirjoittajana.

Yagaloo.Com Saksan media

Yksi suosituimmista verkkosivustoista, jossa on erilaisia aiheita, muodista elämäntapaan. Julkaisu nostaa esiin maailman kulttuuritapahtumia, sijoittaa hauskoja faktoja matkustamisesta, ja sillä on fitness-sivu.

Spam-Info.De Saksalainen media

Resurssi julkaisee uutisia ja uusimpia juoruja. Sitä katsotaan eniten Saksassa ja Itävallassa, sillä on suuret vierailijamäärät. Voit olla täällä esillä vierailevina kirjoittajina.

Raptastisch.Net Saksalainen media

Paras paikka jättää artikkeli ja kertoa tarinasi. Avustajamme syöttävät materiaalin. Voit olla esillä joissakin osioissa.

Vangardist.Com Saksan media

Se on moderni aikakauslehti muotoilusta ja kulttuuritapahtumista. Se on trendikäs tila luovine valokuvineen. Kaikki taiteeseen liittyvät ovat iloisia ilmestyessään sen sivuilla.

Tft-Mag.Com Saksalainen media

parhaat saksalaiset sanomalehdet

Jos kehität matkatoimistoa tai rakennat brändiäsi, valitset mielellään tämän matkoja ja matkoja käsittelevän lehden. Euroopan maissa asuvat lukijat tutustuvat mieluiten sen julkaisemaan aineistoon. Kävijöiden arviot ovat korkeat, mikä voi olla hienoa yleisen tietoisuuden lisäämiseksi.

Luettelo parhaista saksalaisista tiedotusvälineistä on laadittu siten, että jokainen ala voi olla mukana. Ymmärrämme, miten tärkeää on löytää oikea kohderyhmä, joten valitsimme yleisimmin katsotut julkaisut ja teimme analyysin lausuntomme tueksi.

Miksi kannattaa valita nämä mediat? Parhaat saksalaiset sanomalehdet

Se on helppo mennä sekaisin niin monista lehdistä ja aikakauslehdistä. Jos sinulla on pieni budjetti haluaisit julkaista materiaalia tietystä aiheesta, lista voi auttaa sinua valitsemaan tiedotusvälineet, jotka ovat alan parhaita. Kun artikkelisi on kirjoitettu ja laitettu verkkoon, tulevat asiakkaat voivat löytää yrityksesi nimen hakutulosten joukosta ja tutustua siihen tarkemmin. Tällaiset julkaisut voidaan tehdä lahjakkaiden vierailevien kirjoittajiemme kautta, jotka kirjoittavat kappaleita säännöllisesti, tai sponsoroitujen ja mainosjulkaisujen kautta. Kuvaile tiedot, jotka haluat tuoda julkisuuteen, ja koordinoi asiantuntijoidemme kanssa, jotta voimme luoda tarinan, joka näyttää natiivimainonnalta. Teemme siitä houkuttelevan ja lisäämme siihen faktoja. Nauti mahdollisuudesta esiintyä huippuluokan verkkolähteissä ja löytää asiakkaasi.

Uusimmat lähettäjältä Blog