Sådan tilføjer du flere billeder til Instagram Story

3 min læst

Hvordan tilføjer du flere billeder til Instagram-story? At tilføje flere billeder til din story er en god måde at fylde din Instagram-profil op på igen. Det bedste er, at det ikke er helt så svært. Sagen er, at selv millionvirksomheder markeret med et blåt kryds deler billeder af kontorhunde.

Hvad enten du allerede bruger Insta stories eller ej, er det aldrig for sent at komme i gang. Da Instagram blev skabt til billeder, er der meget, du kan gøre. Lad os i dag lære, hvordan du kan tilføje flere fotos for at forbedre din Insta-story. Desuden vil du kunne oprette én Insta Story fyldt med flere fotos.

Som nogle gange kan det selv med den bedste strategi i verden tage lang tid og tålmodighed at vente på dine følgere. Den gode nyhed er, at det kan gøre en forskel at få en verificeret konto.

Hvorfor tilføje flere billeder til en Instagram-story med en verificeret konto?

Første ting først. Hvorfor skal du bekymre dig om en verificeret konto? Tja, for mange mennesker (berømtheder og populære personer) er det blå segl bare et æresmærke. Se det i øjnene, det ser cool ud og får dig til at se vigtig ud. Selv hvis du kun lige er begyndt, vil det være en fordel at få en verificeret konto.

For det første er det godt for Instagram SEO. Hvis du har planer om at blive stor, er det afgørende at få din konto verificeret. Hvad ville være bedre end at få din Insta-konto til at ligge øverst i Insta-søgeresultaterne?

For det andet beviser du, at din Insta acc er nyhedsværdig. Og endelig beviser du, at din acc er den rigtige.

For at nævne, kan enhver person forsøge at få sin konto bekræftet. Alligevel er der ingen garanti for, at du får et svar. Der er en masse hoops at hoppe igennem, før du overhovedet kan håbe på at blive verificeret. Desuden kan du anmode om bekræftelse flere gange uden resultat. I mellemtiden kan du oprette engagerende Insta stories med flere billeder og opbygge et fællesskab omkring dit brand.

Vil du ikke vente? Prøv at øge dine chancer ved at ringe ind til professionelle for at få hjælp.

Hvordan man bliver verificeret på Instagram

Er din Instagram-konto klar til verifikation?

Download vores GRATIS tjekliste til verifikation

Seneste fra Blog