PRNEWS.io har indledt et samarbejde med tyrkiske nyhedswebsteder om sponsorerede publikationer

1 min læst

Vi håber, at vores europæiske kunder vil sætte pris på de avancerede muligheder, som vores service giver for sponsorerede publikationer af PR-materialer på tyrkiske nyhedswebsteder.

Og vi fortsætter vores arbejde i denne internationale retning. Følg vores PRNEWS.io-blog med nyhedsrapporter om vores forretningsrejser og aftaler med online-medier i USA, Europa, Rusland og Asien.

Vi er glade for at dele en god nyhed, som vi har bragt fra Istanbul – fra nu af har vores firma forhandlet en aftale om at placere dine sponsorerede publikationer på de 50 mest besøgte nyhedswebsteder og portaler i Tyrkiet.

For eksempel vil Milliyet webstedet med sit samlede publikum på over 84 millioner besøgende om måneden – hjælpe dig med at finde partnere og kunder på kortest mulig tid.

Takket være Burak Celeps indsats, som arbejder i GMedya, er vores turistrejse til Tyrkiet ikke kun blevet en forretningsrejse, men også en rigtig kulturel eksponering. Besøget i Topkapi-paladset, som har været et af det tyrkiske imperiums vigtigste seraglio indtil midten af det XIX århundrede, gjorde et stærkt indtryk på os. Og de guidede ture til Hagia Sophia (Ayasofya) og det gamle underjordiske reservoir, som kaldes Basilica Cistern, var ikke mindre spændende, ligesom i filmen med Bond!

Seneste fra Blog