Top 12 Beste Cyber Security Nieuws Sites

8 minuten gelezen

Cyber security nieuwssites. Cyberveiligheid is een hot issue waar iedereen het voortdurend over heeft. Dat geldt vooral voor mensen die direct betrokken zijn bij gegevensbescherming. Waarom? Nou, heel eenvoudig. Door de vooruitgang van de technologie durven steeds meer mensen kwaadaardige programma’s te maken en in te breken in de systemen van bedrijven, wat wereldwijd enorme schade en grootschalige verstoringen veroorzaakt. Een nog levendiger voorbeeld zijn cyberaanvallen, waarbij de gegevens van miljoenen gebruikers in het open netwerk terechtkomen.

Cyberbeveiliging werkt volgens hetzelfde principe als offline beveiliging. Het heeft tot doel gebruikers en hun computersystemen te beschermen. In de echte wereld kun je al je ramen op slot doen om veilig te blijven. Maar op het internet is het niet zo eenvoudig.

Cursussen kunnen u de minimale manieren leren om uzelf te beschermen, u kunt erover lezen op verschillende bronnen. Vandaag bieden wij u een selectie van must-read cyber security nieuws sites. U kunt deze platforms gebruiken om nieuwe belangrijke informatie &amp te vinden; ook als websites om uw gastberichten te plaatsen. Laten we beginnen met het verkennen van de wereld van cyberveiligheid met ons!

5+ Beste Cyber Security Nieuws Sites voor Gastposting

Er is een geweldige service om gepubliceerd te worden in cyber security media of andere geloofwaardige kranten die klaar zijn om uw artikelen te publiceren. Op het PRNEWS.IO platform kunt u vele digitale cyber security publicaties vinden.

PRNEWS.IO is een platform waarmee u uw gastberichten op deskundige nieuwssites kunt plaatsen. Je kunt het gebruiken om een gericht publiek aan te trekken en het woord over jezelf te verspreiden.

Donker lezen

Website | Twitter

Nieuws en informatie over IT-beveiliging, waarmee informatiebeveiligingsprofessionals het evenwicht tussen gegevensbescherming en gebruikerstoegang kunnen beheren.

Dit is een platform waar u veel interessante informatie kunt leren over beveiliging en webnetwerken. De artikelen worden 5 dagen lang gepubliceerd. U kunt dus in de kortst mogelijke tijd een gericht publiek bereiken.

• Taal: Engels
  • Vooraanstaande landen: Verenigde Staten, India, Verenigd Koninkrijk, Venezuela, Brazilië

SecurityLab

Website | Twitter

Информационный портал по безопасности.

Met deze website kunt u 14 dagen lang een advertentie plaatsen over gegevensbescherming, zaken, software en technologie. Ook is SecurityLab beschikbaar op verschillende sociale netwerken waar je ook een post kunt plaatsen.

–>
  • Taal: Russisch
  • Vooraanstaande landen: Rusland, Oekraïne, Wit-Rusland, Kazachstan, Verenigde Staten

Nuttig

Website | Twitter

Marketing, PR, internet, technologieën en cybersecurity zijn de onderwerpen waar deze bron het beste is. Techusefull plaatst interessante en nuttige artikelen die leren hoe je jezelf kunt beschermen in de grote wereld van het internet.

Taal: Engels

Landen die het voortouw nemen: Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk, Pakistan, Oekraïne, Zimbabwe

Inbreuk op gegevensbeveiliging

Website | Twitter

Actualités sur la sécurité informatique pour PME/PMI.

Deze online bron is een geweldige manier om uw nieuwsbericht over cyberbeveiliging binnen 10 dagen te publiceren. U kunt ook meer nuttige berichten vinden op de officiële pagina’s van Data Security Breach op sociale netwerken.

Taal: Frans

Vooraanstaande landen: Frankrijk, Duitsland, Cote D’ivoire, België, Brunei Darussalam

Infopuntbeveiliging

Website LinkedIn

Het is een populaire nieuwssite in Duitstalige landen. Je vindt er nuttige inhoud over wetenschap, gegevensbescherming, technologie en gezondheid.

Taal: Duits

Vooraanstaande landen: Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Verenigde Staten, Australië

Beveiligingsmanagement

Website Twitter

Dit is nog een website over gegevensbescherming, politiek, logistiek, technologie, enz. Uw bericht wordt binnen 10 dagen op het platform gepubliceerd. U kunt ook meer details over het nieuwsportaal vinden op hun sociale netwerken.

• Taal: Nederlands
  • Vooraanstaande landen: Nederland, Duitsland

5+ Nuttige Cyber Security Nieuws Sites

En nu geven we u enkele van de populairste nieuwssites over cyberveiligheid. Hier kunt u gedetailleerde informatie vinden over het beschermen van de gegevens en het voorkomen dat fraudeurs aanvallen, althans op een minimaal niveau. Wilt u meer weten over hacken? Weet u niet wat de gevolgen van aanvallen kunnen zijn? Bent u op zoek naar de beste bescherming die u kunt krijgen? Ontdek het op onderstaande nieuwssites.

TechTarget Nieuws

Website | Twitter

Wij helpen #B2Bmarketing en #B2Bsales teams actieve kopers te vinden en te binden met echte inzichten over echte mensen.

Technologie, cyberveiligheid en software zijn de belangrijkste onderwerpen op dit platform. TechTarget biedt nieuws voor doelgroepen uit verschillende landen, dus je kunt kiezen voor verschillende taalversies van de website. Het platform heeft ook een blog, nuttige presentaties over deze onderwerpen.

• Vooraanstaande landen: Verenigde Staten, Frankrijk, Duitsland

Security Weekly | Cyber Security News Sites

Website Twitter

Voor beveiligingsprofessionals, door beveiligingsprofessionals. Security Weekly | Cyber Security News Sites.

Dit bedrijf werkt sinds 2005 en ontwikkelt zich actief op het gebied van gegevensbescherming. Hier kunt u naast nieuws ook podcasts beluisteren, video’s en shows bekijken. Het platform heeft ook pagina’s over sociale netwerken.

• Vooraanstaande landen: Verenigde Staten

CSO Online | Cyber Security News Sites

Website Twitter

CSO Online is een platform dat al meer dan 18 jaar actief is in de nieuwsbusiness. Het is de toonaangevende dienst in analytics, risico en gegevensbescherming. U kunt zich ook abonneren op de sociale netwerkpagina’s van CSO en daar het laatste nieuws volgen.

• Language.
  • Taal: Engels
  • Vooraanstaande landen: Verenigde Staten, Oostenrijk, India, Verenigd Koninkrijk, Duitsland.

Infosecurity Magazine

Website | Twitter

Het enige tijdschrift gewijd aan de strategie en technologie van informatiebeveiliging, dat kritische zakelijke en technische informatie levert voor IT-professionals.

Het is een van de populairste online cyberbeveiligingsbladen in Europa. Infosecurity heeft talrijke prijzen gewonnen voor de meest boeiende inhoud. Het platform staat ook vol met trainingsvideo’s en tutorials.

• Language>.
  • Leidinggevende landen: Verenigd Koninkrijk

De staat van de beveiliging – Tripwire

Website | Twitter

Het is een fantastische nieuwswebsite over cyberbeveiliging die artikelen plaatst over technologie, cyberaanvallen, digitale gegevensbescherming, enz. Hier kunt u luisteren naar podcasts over beveiligingsgerelateerde onderwerpen.

• Language>.
  • Top landen: Verenigde Staten

Cyber Magazine | Cyber Security News Sites

Website Twitter

Cyber Magazine is een zeer thematische bron gewijd aan cyberveiligheid. U kunt het voelen door het platform te bezoeken. Hier vindt u vele interessante artikelen over verschillende soorten beveiliging (netwerken, toepassingen, besturingssysteem, technologie).

• Vooraanstaande landen: Verenigd Koninkrijk

Zo treffen aanvallen op de veiligheid en privacy ons steeds vaker. En helaas zijn we er vaker niet dan wel tegen beschermd. Cyberaanvallen zijn moeilijk te voorzien en de gevolgen zijn soms niet te overzien.

Het kost niet veel moeite om uw apparaten, online identiteiten en andere activiteiten veiliger te maken. Sommige van de tips over wat u kunt doen om online beter te beschermen heeft u al. Blijf nuttige artikelen lezen, bekijk het laatste nieuws en houd uzelf veilig in de online omgeving. Vergeet daarnaast niet dat je interessante informatie met iedereen kunt delen door betrouwbare en hoogwaardige bronnen te gebruiken.

Nieuwste vanaf Blog