Top 10+ Must-Read Art Magazines Online 2023

8 minuten gelezen
Art Magazines.

Kunstkritische studies analyseren en evalueren de verschijnselen van het hedendaagse artistieke proces: richtingen, stijlen, soorten en genres van kunst, het werk van individuele auteurs en specifieke werken, waarbij ze in verband worden gebracht met zowel artistieke tradities als de huidige problemen van de moderne samenleving, haar idealen en aspiraties.

Creatieve mensen gaan vaak op zoek naar verschillende bronnen waar ze al deze informatie kunnen vinden. Vaak kiezen ze voor nieuwswebsites of kopen ze tijdschriften. Maar nu kun je kiezen voor kunsttijdschriften online en krijg je als eerste alle belangrijke en nieuwe informatie.

Plus, de meeste publicaties staan u toe om advertentieberichten op hun pagina’s te plaatsen, zodat u meer van een doelgroep kunt aantrekken.

6 Beste kunsttijdschriften online voor het publiceren van inhoud

Welke manieren kent u om meer klanten en lezers te bereiken? Het eerste waar je aan denkt is natuurlijk het actief onderhouden van pagina’s in diverse sociale netwerken, het organiseren van giveaways en dergelijke.

Maar je kunt jezelf ook promoten door de berichten te publiceren op websites van derden die soortgelijke zaken doen. Om dit te doen is veel gemakkelijker dan het je op het eerste gezicht lijkt, want er is PRNEWS.IO. Het is een geweldige PR dienst die inhoud promoot en je kan helpen bij veel verschillende taken.

Hier presenteren wij u 5+ beste kunsttijdschriften online waar u uw interessante inhoud kunt delen.

Mrpopculture

Advertorial pagina | Twitter

Meer dan 42.000 pagina's. Als de site nu een beetje rommelig lijkt - hij wordt vernieuwd. Ik ben een weekfreak.

Dit is een zeer populair online magazine onder de bevolking van de Verenigde Staten en Azië. Je kunt hier 5 dagen lang een artikel plaatsen. Op het platform zijn er ook jaarblokken waar je meer te weten kunt komen over trends, belangrijke historische gebeurtenissen en veranderingen in 1950, 1970, 2000, enz.

• Taal: Engels
  • Hoofdcategorieën: kunst en entertainment.

Like celeb WN

Advertorial pagina

Uit de naam van de site blijkt duidelijk dat het hier gaat om bekende mensen. De redactie gebruikt precies de methode om het leven van beroemdheden te introduceren om het publiek te inspireren tot grote dingen. Ook hier kun je artikelen lezen en plaatsen over muziek, stijl en soortgelijke modeonderwerpen.

• Taal: Engels
  • Hoofdcategorieën: mode, muziek, entertainment, kunst, lifestyle.

Drie kunsten

Advertorial pagina | Twitter

Het is een zeer stijlvol en gebruiksvriendelijk kunstmagazine online waarop je 5 dagen lang content kunt adverteren. Naast kunst is er hier ook content over design, gadgets, mode, tuinen, meubels, etc.

Taal: Engels

Hoofdcategorieën: entertainment, kunst.

CosmoBC.com ArtBlog

Advertorial pagina | Twitter

Hier is een ander geweldig platform om berichten te publiceren. Met ArtBlog kun je de artikelen in een van de gekozen categorieën binnen 5 dagen toevoegen. Je kunt ook berichten vinden over kunstgeschiedenis, mode, binnenhuisarchitectuur, architectuur, tekenen, fotografie, enz.

• Taal: Engels
  • Hoofdcategorieën: muziek, entertainment, kunst.

Fantastisch uitkijkpunt

Advertorial pagina | Twitter

Dit kunst online magazine is echt fantastisch. Samen met een aangenaam uiterlijk, krijg je berichten over de meest uiteenlopende onderwerpen, van entertainment tot manieren om geld te verdienen. U kunt uw artikelen 5 dagen lang op dit platform publiceren en meer vriendelijke lezers krijgen.

• Taal: Engels
  • Hoofdcategorieën: design, keuken, toerisme, kunst.

Yummy MOVIE

Advertorial pagina | Instagram

Het is een geweldig platform om advertenties te plaatsen en doelgroepen aan te trekken. Op deze site kunt u veel nuttige informatie vinden. Daarnaast is het mogelijk om het laatste nieuws over de filmindustrie, animatie, tv-series en interessante interviews te lezen.

• Taal: Engels, Oekraïens, Russisch.
  • Hoofdcategorieën: entertainment, kunst, lifestyle, boeken.

5+ Indrukwekkende Kunsttijdschriften Online

Kunst heeft nu een heel nieuw niveau bereikt, omdat meer mensen, vooral de jongere generatie, geïnteresseerd zijn in schilders, hedendaagse kunst, cultuur, geschiedenis, enz. Daarom stijgt de populariteit van websites waar je de nodige inhoud zou kunnen vinden. Voor u, 6 verbazingwekkende bronnen die u meer vertellen over creativiteit, kunstenaars, hun werken, stijlen in de kunst, enz.

Kunst en Taart

Website | Twitter

Art and Cake is een online kunsttijdschrift met een focus op hedendaagse kunst in Los Angeles.

Het is een online magazine over kunst uit L.A. met artikelen over tentoonstellingen, kunstenaars en kunstgerelateerde onderwerpen. U kunt ook doneren als u dat wilt. Bovendien kunt u zich abonneren op de sociale netwerken van Art and Cake (Facebook, Instagram, Twitter) en hun nieuws volgen.

• Hoofdcategorieën: kunst

Kunstjournaal

Website

Dit online kunsttijdschrift is gevestigd in New York City. Er staan veel artikelen in over zowel hedendaagse kunst als geschiedenis die je kijk op bepaalde zaken kunnen veranderen. Het platform bevat ook interviews en nuttige selecties.

• Hoofdcategorieën: kunst

Art21 Magazine

Website | Twitter

Non-profit producenten van hedendaagse kunstfilms en programma's. Art21 films zijn altijd te zien

Art21 is niet zomaar een online kunsttijdschrift, het is een geweldige vondst voor creatieve mensen. Het eerste wat je krijgt is een opvallende vormgeving, daarna kom je interessante en informatieve artikelen tegen. Er wordt ook veel aandacht besteed aan educatie. Er zijn berichten over kleuren, plaatsen in de klas, advies van deskundigen, enz.

• Hoofdcategorieën: onderwijs, kunst

White Hot Magazine

Website | Twitter

WHITEHOT art magazine est 2005 - Art|Basel Exhibitor - #2 art site by Time Out - Crypto Socialites #NFT.

Musea, tentoonstellingen, kunstenaars, galeries, hedendaagse kunst – hierover en over nog veel meer kun je lezen op dit platform. Ook biedt White Hot exclusieve podcasts die je kunt beluisteren wanneer je maar wilt.

• Hoofdcategorieën: kunst, entertainment

De kunstkrant

Website | Twitter

Hier is een online magazine met nieuws, onderzoek en kunstgeschiedenis. Ook zijn er voor fervente lezers boekrecensies te vinden. Daarnaast onderhoudt De Kunstkrant actief pagina’s op Instagram, Twitter en Facebook. En je kunt je gratis abonneren op het tijdschrift.

• Hoofdcategorieën: kunst, musea

Kunst in Amerika

Website | Twitter

Download onze nieuwe iOS app voor boeiende verhalen en diepgaande analyses over de kunstwereld.

Het is een van de beste kunsttijdschriften online omdat je hier het laatste kunstnieuws in Amerika kunt vinden. Ook kun je lezen over hedendaagse kunstenaars en luisteren naar podcasts.

Taal: Engels

Hoofdcategorieën: kunst, mode.

Afterall

Website | Twitter

Afterall: Kunst, context en onderzoek.

Hier is een handig kunsttijdschrift online waar je veel boeiende inhoud over uiteenlopende onderwerpen kunt vinden. Afterall geeft u de mogelijkheid om reclameartikelen te plaatsen, en u kunt zich ook abonneren en als eerste het laatste nieuws ontvangen. Bovendien is het een onderzoekscentrum van Arts London waar u analyses van hedendaagse kunst vanuit verschillende invalshoeken kunt vinden.

• Hoofdcategorieën: mode-evenementen, kunst

Apollo Magazine

Website | Twitter

The International Art Magazine. Maandelijks gepubliceerd sinds 1925, wij behandelen alles van antiquiteiten tot hedendaags werk

Apollo is meer dan een online kunsttijdschrift. Je kunt hier meer lezen over architectuur, design, reizen, geschiedenis, enzovoort. Ook staan er podcasts en interessante interviews op het platform.

• Hoofdcategorieën: kunst, fotografie

Nieuwste vanaf Blog