TOP 10 Immigratie advocaten in Miami 2023

4 minuten gelezen

Immigratie advocaat Miami. Miami, Florida in de VS is een geweldige plek om naartoe te verhuizen. Het is een centrum en leider in handel, media, financiën, cultuur, kunst, entertainment en wereldhandel. In 2010 werd deze stad gecategoriseerd als een Alpha City in de inventaris van de World Cities Study Group. Dit creëert een perfecte omgeving voor buitenlanders die naar Miami, VS willen emigreren.

o1 visa USA

TOP 10 Immigratie advocaten in Miami

Het immigratieproces in Miami kan op verschillende legale manieren worden bereikt. Er zijn twee belangrijke opties om naar de Verenigde Staten van Amerika (VS) te verhuizen, de ene verwijst naar het verkrijgen van een permanent (immigrant) visum, en de andere naar het verkrijgen van een tijdelijk (niet-immigrant) visum. Tegelijkertijd kunnen mensen die in hun thuisland verschillende problemen ondervinden de vluchtelingenstatus aanvragen, waarbij de immigratieadvocaat in Miami juridische hulp kan bieden.

Kijk naar de top 10 Immigratie advocaat Miami:

Roberto J. Ortiz Immigratie advocaat in Miami

Roberto J. Ortiz Immigration Lawyer in Miami.

Roberto J. Ortiz is een immigratie advocaat uit Miami met meer dan 15 jaar ervaring.

Attorney Ortiz heeft zowel individuele cliënten als multinationale ondernemingen bijgestaan in hun verschillende immigratiebehoeften, zoals het ontvangen van op arbeid gebaseerde visa. Hij biedt diensten op maat voor zowel particulieren als bedrijven. Hij heeft gewerkt als tussenpersoon voor cliënten uit vele landen, waaronder Colombia, Brazilië, Paraguay, Guatemala en Venezuela.

Roberto Ortiz werkte eerder als managing counsel bij Colombo and Hurd, PL, in de regio Miami in Florida, waar hij diensten verleende op het gebied van procesvoering, bedrijfsimmigratie en immigratie in familieverband. Vóór zijn praktijk bij Colombo en Hurd, PL, was advocaat Ortiz eigenaar van en werkte hij meer dan 12 jaar bij Cuevas, Ortiz, & Cubas, P.A.. Gelegen in Miami, Fla., dit full-service advocatenkantoor bood hulp op het gebied van immigratie en naturalisatie recht, zakelijke en zakelijke transacties, geschillen, onroerend goed recht, en nog veel meer.

;

Attorney Ortiz is lid van de Dade County Bar Association en de Florida Bar Association. Hij is ook lid van de American Immigration Lawyers Association en vertegenwoordigt de Southern Florida Chapter’s Board of Directors. In 1998 behaalde hij zijn Juris Doctor aan de St. Thomas University School of Law, en zijn bachelor’s degree in business management en organisatie aan de University of Miami, Coral Gables in 1995. Hij heeft een vergunning om te werken in de staat Florida en de United States District Court voor het Southern District van Florida voor de praktijk van federale geschillen.

Lees meer: Hoeveel citaties zijn vereist om in aanmerking te komen voor een onderzoeksvisum

Elina Magaly Santana

Elina Magaly Santana, Miami Florida Attorney on Lawyer Legion.

Elina Magaly Santana is een advocaat die bevoegd is te werken in de staat Florida, het U.S. District Court, het 11th Circuit Court of Appeals en het Southern District of Florida. Mevrouw Santana helpt de immigrantengemeenschap in het hele land. Elina concentreert haar werk op het bijstaan van immigranten in affirmatieve petities bij U.S. Citizenship & Immigration Services (“USCIS”), alsook op het helpen bij interviews en in deportatieprocedures voor U.S. Immigration Courts nationwide.

Ms. Santana is bestuurslid van de American Immigration Lawyers Association (“AILA”) in Zuid-Florida, evenals lid van vele andere organisaties in de gemeenschap.

Lees meer: Tips on Creating a Perfect O-1 Recommend

Patricia Elizee

Patricia Elizee, Miami Florida Attorney on Lawyer Legion.

Patricia Elizee werkt als managing partner van Elizee Law Firm, P.A., een kantoor dat zich inzet voor haar cliënten en de gemeenschap.

Ms. Elizee werkte als voorzitter van de Haitian Lawyers Association. In 2016 werd ze uitgeroepen tot valedictorian van de eerste top 20 onder 40 klas van de Haitian American Chamber of Commerce en werkt momenteel als bestuurslid van de Kamer.

Door commissaris Jean Monestime werd Patricia Elizee uitgenodigd voor de Hispanic Advisory Board van Miami Dade County. Mevrouw Elizee heeft ook de prestigieuze Florida Bar Leadership Academy afgerond. Momenteel is zij voorzitter van het Immigratie Comité van de Dade County Bar Association.

In 2017 selecteerde de Miami Herald Patricia Elizee om deel te nemen aan hun CEO Round-table serie, waar de experts in het bedrijfsleven en de juridische wereld zakelijke vragen uitleggen en beantwoorden voor hun lezers.

Illya-Karina Bonet

Immigration Attorney Miami (IKB) Immigratie advocaat Miami.

Illya-Karina is een advocaat met meer dan 10 jaar proceservaring. Al bijna zes jaar houdt zij zich uitsluitend bezig met immigratierecht in Miami, Florida. Illya is zeer gepassioneerd over Immigratierecht en dient met verve voor immigranten om hen te helpen met hun burger- en mensenrechten. In haar huidige functie is ze bezig met vele processen van het krijgen van cliënten, overleg met immigratie rechtbanken, immigratie uitzettingsprocedures, het behandelen van uitzettingsbevelen, deportatie verwijderingen of deportatie verblijven.

Illya werd geïnspireerd om haar dromen te volgen en immigratieadvocaat te worden sinds haar eerste zaak, waarbij ze de vluchtelingenstatus voor haar cliënt kreeg. Ze strijdt voor alle zaken van mensenrechten en zal blijven vechten voor slachtoffers (zowel volwassenen als kinderen) van huiselijk geweld, vrouwen die naar de VS zijn verhuisd en door hun man zijn verlaten, naast vele andere zaken op het gebied van mensenrechten en burgerrechten.

Lees meer: Hoe vindt u een immigratieadvocaat

Antonio Calero

Advocaat F. Antonio Calero, JD - Immigration Attorney, Miramar.

Antonio Calero is de oprichter en advocaat van The Law Firm. Hij is een succesvolle transactionele advocaat, die verschillende bedrijven op verschillende gebieden heeft geraadpleegd over zowel contractuele zaken in een verkoopgedreven en klantgerichte omgeving.

Antonio is geboren in Colombia en emigreerde naar de VS toen hij ongeveer 10 jaar oud was. Hij studeerde in 1999 cum laude af aan de Miami Beach Senior High School. Mr. Calero behaalde zijn Undergraduate Degree van St. Thomas University in 2003 in strafrecht en een minor in psychologie.

Later ontving hij zijn Master’s Degree in Business Administration (MBA) van Nova Southeastern University (2007). Bovendien behaalde Antonio na het behalen van zijn masterdiploma zijn Juris Doctorate (J.D.) in Florida A&M College of Law (2011).

Antonio treedt al zo’n 10 jaar door het hele land op over onderwerpen als onderwijs en financiële kwesties. Enkele van de sprekersplaatsen zijn financiële organisaties in het hele land, op evenementen van overheidsinstanties en op universiteiten in de VS. Als gevolg van vele jaren van spreken in het openbaar werd Antonio gevraagd om de keynote speaker te zijn op de 2014 Academic Excellence and Scholarship Ceremony op Miami Dade College.

Lees meer: Stappen en geheimen van het verkrijgen van een O-1 Visa PhD

Luiza Miller Immigratie advocaat

class=
  • Website | Facebook
  • . .
  • Talen: Engels, Spaans, Frans, Portugees, Roemeens

Luiza Miller is advocaat bij de balie van Columbia. Luisa heeft meer dan tien jaar ervaring in legale immigratiezaken. Als immigrant zelf, verhuisde Luiza Miller naar de Verenigde Staten in haar puberteit. De Verenigde Staten stelden haar in staat zichzelf te verwezenlijken en haar carrière te vinden in het immigratierecht.

Ze behaalde een graad in de rechten aan de Universiteit van Spiru Haret in Boekarest, Roemenië. Ook studeerde ze af aan de Universiteit van Boekarest met een bachelor in sociologie (1999). De unieke mix van recht en sociologie, de studie van het recht en de studie van de samenleving, gecombineerd met een snelle beheersing van vreemde talen maken Luiza Miller tot een competente en bekwame advocaat met passie voor haar werk en veel begrip voor de achtergrond van elk van haar cliënten.

De belangrijkste factor van haar expertise in immigratiezaken ligt in arbeids- en gezinsgebonden niet-immigratie- en immigratievisa. Haar focus ligt op arbeidsvisa voor deskundigen, internationale overplaatsers, investeerders, geschoolde werknemers en personen met uitzonderlijke vaardigheden op het gebied van kunst, zaken, sport en wetenschappen. Verder is ze een groot voorstander van het bij elkaar houden van gezinnen, daarom helpt ze gezinnen met familieverzoeken, legaal permanent verblijf en ontheffingen van niet-ontvankelijkheidsgronden. Ze heeft ook veel ervaring in zaken betreffende J-1 visa waivers, tijdelijke beschermde status (TPS), FOIA, FBI achtergrondcontroles en deportatie.

Lees meer: Het beste Amerikaanse startvisum voor ondernemers

Kristy Figueroa-Contreras

Kristy Figueroa-Contreras immigration lawyer miami.

Attorney Kristy Figueroa-Contreras houdt zich uitsluitend bezig met alle aspecten van het Amerikaanse immigratie-, nationaliteits- en consulaire recht en de strafrechtelijke bescherming van personen die beschuldigd worden van een breed scala aan staats- en federale misdrijven. Haar ervaring in strafzaken stelt haar in staat te werken in de complexe wisselwerking tussen strafrecht en immigratiewetgeving en -procedures. Een groot deel van haar praktijk is gericht op het bijstaan van niet-burgers die worden geconfronteerd met strafrechtelijke vervolging in zowel de federale en Florida strafrechtbanken, evenals degenen met strafrechtelijke veroordelingen in hun immigratie-en consulaire processen (deportatie verdediging en waivers).

De advocate behaalde haar Juris Doctor (rechtendiploma) in 2002 in Emory University School of Law in Atlanta, Georgia. Zij is tevens afgestudeerd aan de Universidad del Salvador, Facultad de Ciencias Jurídicas. Mevrouw Figueroa-Contreras heeft ook een Bachelor of Arts Degree in Engels (1997) en een Bachelor of Arts Degree in Moderne Talen (Frans) (1998) van Florida International University in Miami, Florida.

Kristy is lid van de Federal Bar Association (FBA), de National Association of Criminal Defense Lawyers (NACDL), de Florida Association of Criminal Defense Lawyers (FACDL), en meer.

Lees meer: Kan een Social Media Influencer een O1 Visum krijgen?

Jacob Ratzan Immigratie advocaat Miami

Jacob Ratzan Immigration Law.

Jacob Ratzan werkt voor Packman Neuwahl & Rosenberg (PNR), een advocatenkantoor in Miami dat zich richt op internationale belastingen, estate planning, immigratie en onroerend goed. Mr. Ratzan ziet zijn missie in de immigratiepraktijk van PNR:

• om Amerikaanse arbeiders te helpen buitenlandse onderdanen te werven met inachtneming van de Amerikaanse immigratiewetten;
  • om immigranten te helpen legaal in de Verenigde Staten te wonen en te werken;
  • om Amerikaanse burgers en legale permanente burgers te helpen in de Verenigde Staten te leven met hun in het buitenland geboren familieleden.

Hij houdt zich onder meer bezig met op arbeid gebaseerde groene-kaartvisa (bijv. PERM), investeerdersvisa, buitengewone vaardigheidsaanvragen, ontheffingen van nationaal belang, op familie gebaseerde groene-kaartaanvragen, aanvragen op grond van de Violence Against Women Act (“VAWA”), niet-immigrantenvisa (bijv. E, H-1B, K, L, O, P, R), mandamusacties voor vertraagde aanvragen, ontheffingen van niet-ontvankelijkheid en consulaire behandeling, naast andere gebieden met betrekking tot immigratierecht.

Lees meer: Hoeveel kost het om een O-1 visum aan te vragen?

Nicolas J. Watkins

Nicolas’ immigratiepraktijk is gericht op immigratie (permanent/verblijf) en niet-immigratie (tijdelijk) visumaanvragen en -aanvragen namens zijn cliënten, investeerders, leidinggevenden, managers en andere professionele buitenlandse werknemers, en hun werkgevers. Dit omvat onder meer E, H, L, O en P tijdelijke werknemersvisa, alsook aanvragen voor tijdelijke en permanente tewerkstellingscertificaten en verblijfsaanvragen onder het Immigrant Investor (EB-5) Visa Programma. Nicolas staat ook werkgevers bij in verband met immigratiegerelateerde nalevingsprocedures op het gebied van werkgelegenheid (verificatie van de arbeidsgeschiktheid, E-verify en I-9 audits) en personen in naturalisatieprocedures en consulaire zaken.

Lees meer: Wat is een O-visum in de VS? Soorten, vereisten & aanvraagprocedure voor O-1 visum

Mayerlin Almonte immigratie advocaat Miami

Lawyer Mayerlin Almonte komt uit Santo Domingo, Dominicaanse Republiek. Zij is medeoprichter van Immigration Counsels LLC. Mevrouw Almonte schrijft ook het Latino Leaders Magazine. Na haar toelating tot de New York State Bar, heeft de advocaat Almonte alleen geoefend met Immigratie en Naturalisatie Recht waar ze een grote ervaring heeft.

Haar bedrijf is gericht op het bieden van immigratiehulp aan personen en bedrijven in de hele Verenigde Staten en in het buitenland. Ze bieden gepersonaliseerd advies en diensten aan alle klanten effectief. Mayerlin en haar collega’s hebben samen 20 jaar ervaring met immigratiewetgeving en hebben cliënten vertegenwoordigd in immigratiehoven in de hele Verenigde Staten, waaronder Florida, Texas, New York, New Jersey, Californië en Louisiana.

Ze beschouwt het als haar missie om mensen individuele aandacht en professionele diensten te bieden bij elke stap op weg naar het bereiken van immigratiedoelen.

Wrapping Up: Immigratie advocaat Miami

Of u nu immigreert of verhuist, het proces roept veel vragen op. Daarom kan het nuttig zijn om alle opties en het immigratieproces zelf te leren kennen, bekijk dit artikel over Hoe te immigreren naar de VS.

Nieuwste vanaf Blog