Dit is wat je nu kunt doen om mensen in Oekraïne te helpen.

2 minuten gelezen

Zoals u weet komen onze wortels uit Oekraïne. Het is het geboorteland van onze oprichter en een groot deel van het team. En vandaag is de dag dat we jullie allemaal om steun vragen.

Help alstublieft ons vaderland dat door Rusland is aangevallen om voor zijn onafhankelijkheid op te komen! We hebben de vertrouwde liefdadigheids- en vrijwilligersorganisaties verzameld die de Oekraïense troepen effectief ondersteunen. Zelfs één dollar van u kan het leven redden van onze families, vrienden en onze heldhaftige troepen die tegen de gekke beer vechten. Doneer alstublieft aan een van de volgende organisaties:

✅ Het liefdadigheidsfonds Come Back Alive – https://savelife.in.ua

✅ Liefdadigheidsfonds Voices of Children – http://voices.org.ua/nl/donat

✅ Crowdfunding platform The People’s Project – http://peoplesproject.com/en

✅ Lijst van bronnen en organisaties om te doneren @RazomForUkraine – https://linktr.ee/RazomForUkrain

✅ Oorlog tussen Rusland en Oekraïne: Info en manieren om te helpen – https://ukrainewar.carrd.co

Deel dit bericht alsjeblieft met je vrienden en collega’s!

‼️ PRNEWS.IO staakt activiteiten met Russische nieuwsmediaMeer dan 16.000 Russische nieuwsoutlets zijn losgekoppeld van het platform en de dienstverlening aan Russische zakelijke klanten is stopgezet. Service aan klanten en partners in Rusland is opgeschort. Voor het overige blijft het PRNEWS.IO platform normaal functioneren.

Nieuwste vanaf Blog