10+ Beste Blockchain Startups: Innovatieve ideeën die de zakelijke denkwijze veranderden

2 minuten gelezen

Blockchain Startups. De digitale en financiële markt houdt geen gelijke tred. Alles verandert te snel, en soms zijn al die processen niet te beheersen. Dagelijks presenteren meer prospectieve ontwikkelaars ons innovatieve ontdekkingen die de houding ten opzichte van bepaalde industrieën en hun verdere vooruitgang fundamenteel veranderen.

Vandaag bieden wij u aan om in de wereld van blockchain startups te duiken. Het is de nieuwste technologie, de interesse die samen met de populariteit van cryptocurrencies groeide. Tegenwoordig wordt er niet alleen in de financiële wereld veel over gesproken. Blockchain wordt al gebruikt om gegevens op verschillende gebieden op te slaan en te verwerken. Met deze technologie kunnen mensen die elkaar niet kennen, een verslag van gebeurtenissen vertrouwen en delen. Het is onmogelijk om binnen dit systeem gegevens heimelijk te vervalsen en daarom wordt het erkend als corruptiebestendig. En als je geïnteresseerd bent in dit onderwerp, dan zijn hier enkele opwindende blockchain startups die je op andere gedachten zullen brengen.

Bouw Positieve Online Reputatie & Verwijder Negatief uit SERP

10+ Inspirerende Blockchain Startups

Coinfirm

LinkedIn | Twitter | Facebook

Coinfirm werkt met de veilige blockchain-economie in verschillende bedrijfssectoren. De startup heeft zich al gevestigd in grote landen over de hele wereld. Hun innovatieve oplossingen worden gebruikt door bedrijven wereldwijd. Dit zijn voornamelijk grote cryptocurrency exchanges, financiële instellingen en overheidsinstellingen. Het belangrijkste doel van het bedrijf is de strijd tegen het witwassen van geld. Daarnaast bestrijdt de startup actief mensenhandel en werkt het aan de bescherming van de digitale economie.

NFT Marketing Explained: a Step-by-Step Guide

OriginStamp

Hier is een blockchain startup die tot doel heeft bewijs te leveren van de geldigheid van de gebruikte gegevens. Het is relevant in de wereld van vandaag omdat het internet overloopt van informatie, waarvan de authenticiteit moeilijk te geloven is. Met OriginStamp kun je het tijdstip van creatie en de originaliteit controleren van de documenten die je naar het platform uploadt. Het systeem plaatst een tijdstempel en daardoor kan geen enkel document in de toekomst worden vervalst.

TQ Tezos

class=

De mogelijkheden van blockchain zijn nu groot genoeg en dat bewijst het bedrijf TQ Tezos. Hun belangrijkste doel is het implementeren van blockchain-technologie in verschillende zakelijke omgevingen. Het bedrijf werkt aan de creatie van verschillende producten en softwareontwikkeling om nieuwe technologieën te bevorderen.

Ketenanalyse

class=

Chainalysis is een in New York gevestigde blockchain startup die werkt met de promotie- en adoptieprocessen van blockchaintechnologie. Hun doel is om de noodzaak van het systeem te bewijzen en financiële en overheidsinstellingen te helpen. Het bedrijf werkt op basis van software die gehackte fondsen vindt en blokkeert. In dit stadium is de startup zeer populair en heeft al geholpen bij het oplossen van spraakmakende zaken met betrekking tot cyberaanvallen. Chainalysis werkt ook op het gebied van cryptocurrency en bestrijdt illegale activiteiten.

Stakin

LinkedIn | Twitter | Facebook

Deze Estse blockchain startup biedt zijn klanten enorme mogelijkheden op verschillende gebieden. Het belangrijkste doel is om veilige en vooral efficiënte nodes te leveren op Proof-of-Stake protocollen. Hiervoor maken ze gebruik van toonaangevende Tier colocatie providers. Het bedrijf presenteert zich als een vriendelijk en verantwoordelijk team dat werkt in verschillende gebieden van bedrijfsontwikkeling. Dit zijn voornamelijk cyberbeveiliging, kunstmatige intelligentie, financiën en overheidsinstellingen. Door de combinatie van verschillende benaderingen en moderne technologieën kan Stakin unieke en betrouwbare diensten leveren aan zijn klanten.

Instadapp

Instadapp is een innovatieve verandering in de mogelijkheid om meerdere financiële protocollen te beheren. Met andere woorden, het is een portemonnee voor DeFi. Het stelt gebruikers in staat om meerdere DeFi-toepassingen te beheren. Het platform van het bedrijf werkt actief met cryptocurrencies. Het stelt klanten ook in staat om op blockchain gebaseerde activa te beheren met behulp van moderne technologie. Bovendien kunnen klanten ook hun huidige financiële situatie analyseren.

CiveQ

LinkedIn | Twitter

Voor u is een moderne blockchain startup CiveQ, die de aanpak van beleggen volledig wil veranderen. Ze bieden nieuwe manieren om netto energie activa te investeren door een nieuwe vorm van beleggen uit te brengen. Op deze manier wordt asset investing voor iedereen beschikbaar. Het maakt ook gebruik van blockchain om het vermogen te digitaliseren. Het platform biedt connectiviteit en een visuele weergave van economische groei.

KoineArth

LinkedIn | Twitter

KoineArth is een in Bengaluru gevestigde blockchain startup die werkt aan supply chains. Hun organisatie wordt gedreven door blockchain. Het is een echte doorbraak voor online bedrijven. Met het platform kunnen klanten voorraden en financiële rapporten bijhouden. Het bedrijf ontwikkelt ook actief producten en koppelt zich aan financiële instellingen die later met hen samenwerken via een blockchain-regeling.

Gemini Blockchain Startups

class=

Hier is een in New York gevestigd bedrijf dat zich actief bezighoudt met activa waardoor ze digitale items kunnen ruilen, opslaan, kopen en verkopen. Ze gebruiken blockchain vooral voor de veiligheid van hun klanten. Dus, investeerders wereldwijd kunnen elke valuta met een gerust hart verhandelen in de wetenschap dat hun activa worden beschermd door de beveiligingssoftware van het team.

Elrond Blockchain Startups

Elrond is een in Malta gevestigde startup die zich actief bezighoudt met blockchain-infrastructuur. Het bedrijf biedt klanten toegang tot de digitale economie. Het bereikt dit doel door blockchain te verbeteren. De startup wil klanten ook veiligheid en zakelijke schaalbaarheid bieden. De gecreëerde technologie is gericht op het lanceren van slimme contracten. Daarnaast kunnen ontwikkelaars gedecentraliseerde applicaties maken met behulp van het gegenereerde blockchainnetwerk. Er wordt voorspeld dat Elrond een toegangspoort tot de digitale economie kan worden.

Solve.Care | blockchain startups

LinkedIn Twitter

Hier is een revolutionaire zorgstartup die wordt aangedreven door blockchaintechnologie. Solve.Care ontwikkelt wereldwijde zorgoplossingen die de manier waarop de gezondheidszorg werkt zouden kunnen veranderen. Het bedrijf heeft een platform gecreëerd dat mensen helpt met betalingen, zorg en privileges. Het team positioneert zichzelf als een innovatieve startup die de gezondheidszorg kan helpen door de IT-sfeer te integreren. Solve.Care kreeg in 2019 een blockchainproject toegewezen, en het bedrijf zegt dat het daar niet bij zal blijven.

PR-ideeën voor Blockchain-startups van experts in het veld

Yuqian, Public Relations medewerker bij CoinGecko

CoinGecko is ’s werelds grootste onafhankelijke aggregator van cryptodata en wordt sinds 2014 vertrouwd door miljoenen cryptobeleggers. Met de missie om de cryptogemeenschap te voorzien van een diepgaand, 360-graden marktoverzicht, biedt CoinGecko uitgebreide informatie van duizenden datapunten, waaronder prijs, handelsvolume, marktkapitalisatie, ontwikkelaarsterkte, gemeenschapsstatistieken en meer. Het platform volgt momenteel meer dan 13.000 crypto-activa van meer dan 500 beurzen wereldwijd.

Naast marktgegevens publiceert CoinGecko regelmatig analyses en onderzoeken die interessante inzichten verkennen of de laatste trends belichten, evenals diepgaande kwartaalrapporten over cryptocurrency waarin marktbewegingen en gebeurtenissen worden samengevat. Via zijn sociale media-accounts deelt CoinGecko hapklare educatieve inhoud en splitst het belangrijk nieuws op, om volgers op de hoogte te houden en hen te helpen de laatste ontwikkelingen te begrijpen.

Conclusies

Zoals u ziet staat de enorme wereld van de technologie niet stil en biedt deze klanten een enorm aantal nieuwe benaderingen om zaken te doen en hun eigen zaken te regelen. Als je ook geweldige ideeën hebt die de bestaande systemen fundamenteel kunnen veranderen, dan raden we je aan je te laten inspireren door de beste blockchain startups en je ongelooflijke visie te promoten. En het PRNEWS.IO team staat klaar om je daarbij te helpen. Als u zich bij ons aanmeldt, kunt u er zeker van zijn dat iedereen van uw project zal weten, en misschien wordt de selectie van deze startups zeer binnenkort verrijkt met nieuwe onvoorspelbare oplossingen van u!

Nieuwste vanaf Blog