PRNEWS.IO Affiliate Programma – Verspreid het woord en verdien.

5 minuten gelezen

Groei uw merk met PRNEWS.IO, krijg toegang tot exclusieve mogelijkheden en verdien commissies via ons verwijzingsprogramma. Word een PRNEWS.IO Affiliate!

Een onverslaanbare ervaring

Wij behandelen onze klanten zoals ze behandeld moeten worden: met respect, integriteit en door ons te verplaatsen in onze klanten. Wanneer u met PRNEWS.IO werkt, zult u het allerbeste ervaren.

–>
  • 2% commissie op elke verkoop onder uw referral ID.

Gemakkelijk te gebruiken

Wij helpen uw verwijzingen te verhogen door middelen te verstrekken om uw inhoudsontwikkeling te ondersteunen en te helpen bij de conversie van uw verwijzingsverkeer. Deel je referral ID op verschillende social media platforms met 1 simpele klik of kopieer en plak je ID op je website/blog met onze gebruiksvriendelijke promotiekit. We hebben ook banners en promotietools om je op weg te helpen en als je ooit een vraag hebt, is onze geweldige 1-op-1 ondersteuning er wanneer je die nodig hebt!

Statistieken

Wij leveren actuele statistieken over de prestaties van uw campagnes, waardoor u zelf de controle heeft over uw inkomsten. Uw dashboard zal real-time statistieken bevatten en zal alle unieke kliks en uw commissies bijhouden.

Bouw je eigen rijk

Ons affiliate programma is eenvoudig en betrouwbaar, maar we realiseerden ons ook dat het niet alleen gaat om het plaatsen van verwijzingslinks en banners op het web. Het gaat over het creëren van een echte PRNEWS.IO gemeenschap waar elk lid onze diensten ondersteunt en helpt met het promoten van ons.

Elke klant die je doorverwijst vergroot je partner imperium. Dit betekent dat je geld kan verdienen terwijl je slaapt door mensen te vertellen over PRNEWS.IO.

Om een PRNEWS.IO affiliate te worden moet je:

1. Registreer je op onze website en maak je account aan.
  2. Stel uw persoonlijke Pressroom in.
  3. Kies in het menu “Instellingen” voor “Affiliate Programma”

Het affiliate dashboard bevat alle noodzakelijke verwijzingslinks en banners die je nodig hebt om je te helpen promoten. Je kunt ook verwijzingslinks plaatsen in je berichten op Facebook of Twitter om nog meer tractie te krijgen.

Hoe het werkt

Het programma is ontworpen om click-through rates te bieden op PRNEWS.IO via het volgende proces:

1. Een bezoeker klikt op een link of banner die een speciale tracking code bevat en komt op de PRNEWS.IO website.
  2. .
  3. Een bezoeker registreert zich op de site en wordt gebruiker van de dienst. Hierdoor verdien je een commissie van elke bestelling die de bezoeker via jouw link op PRNEWS.IO inschrijft.
  4. . .

Hieronder vindt u enkele tips en aanbevelingen die u kunnen helpen een goede start te maken met uw PRNEWS.IO verwijzingsprogramma:

Creëer solide inhoud – Mensen houden van kant-en-klare oplossingen. Om uw werk te vereenvoudigen, zou het geweldig zijn om enkele artikelen op uw website te publiceren of enkele berichten op sociale media te delen. Het belangrijkste is om andere mensen te vertellen hoe ze de PRNEWS.IO service kunnen gebruiken en je ervaring met hen te delen.

Betrouwbaar zijn – Sommige mensen gebruiken affiliate marketing alleen voor winst en niet om hun klanten te laten profiteren. Soms misleiden ze hun publiek zelfs met spammy, oneerlijke affiliate advertenties en promoties, of proberen ze te verbergen dat het om een affiliate link gaat. Hier is een tip: de meeste lezers kunnen ze van een kilometer afstand ruiken en dat is goed als je eerlijk bent over de bedoeling!

Mijd superlatieven in uw PRNEWS.io dienst beschrijvingen. Als u niet zeker weet wat u moet schrijven, bekijk dan onze ‘Resources’ sectie.

Ben behulpzaam. Geef informatie en help in plaats van te verkopen. Schaamteloze verkoop- en zelfpromotiesites winnen nooit terrein. Je moet je bezoekers helpen en kwaliteitsinformatie geven die ze nuttig vinden, zodat ze blijven terugkomen. Als u kijkt naar de sites die goed scoren voor de verschillende termen in uw niche, zult u merken dat nuttige informatie het altijd wint.

We hopen echt dat alle bovengenoemde tips u zullen helpen uw doelen te bereiken en een succesvolle PRNEWS.IO partner te worden, alsmede de verkoop te stimuleren en uw inkomsten te verhogen.

Nieuwste vanaf Blog