PRNEWS.IO deltager i Latitude59, en startup- og teknologikonference

2 min læst

Estlands Tallinn (Newsfile Corp. – 18 maj 2022)

Den 20. maj 2022 i Tallinn, Estland, vil Latitude59s paneldiskussion om e-boligophold blive afholdt med PRNEWS.IO, den største markedsplads for sponsoreret indhold.

Latitude59 er en førende startup- og teknologikonference i Estland, der samler iværksættere, virksomhedsledere, investorer og meget mere. I 2022 markerer Latitude59 sit tiårs jubilæum. Over 400 repræsentanter for startups og investorer fra hele verden vil deltage i konferencen, som finder sted i Tallinn den 19. og 20. maj.

Denne års konferenceagenda omfatter præsentationer af stifterhistorier, paneldiskussioner om forretningsemner og erfaringer, mentormuligheder og ekspertpræsentationer om salg, marketing, produkt og tekniske emner.

Alexander Storozhuk, PRNEWS.IO stifter, deltager i diskussionen “E-Residency – resiliency in the face of adversity” fredag den 20. maj. Alexander er en ukrainsk e-Resident, der har grundlagt verdens første onlinebutik med sponsoreret indhold, PRNEWS.IO.

Latitude59 er et flagskib for estisk startup- og tech-event, der finder sted hvert år i maj. Målet med konferencen er at samle innovatorer og startup-iværksættere i Tallinn for at møde engleinvestorer, venturekapitalister og dem, der støtter den globale ekspansion af virksomheder 300 km fra hver side af Latitude59.

PRNEWS.IO er en østeuropæisk startup baseret på en mission om at bruge big data til forudsigelig brandkommunikation med folk gennem mediehistorier. Det er verdens første og største markedsplads for medie-sponsoreret indhold til fast pris. PRNEWS.IO opererer i Estland og har et udviklingskontor i Ukraine. Virksomheden er også tjenesteudbyder af det estiske program for digitalt statsborgerskab – e-Residency.

Kontakt:
pr@prnews.io