Hvordan Infatica fik placeringer på de bedste medier (herunder Bloomberg og Yahoo!) med en samlet månedlig trafik på 510 mio.

5 min læst

Igor Pakhomov, marketingdirektør hos Infatica – en udbyder af fuldmagt til boliger – forklarer, hvordan man bruger yderligere kanaler til at generere leads til at rejse midler.

Udfordring: Få mediedækning af virksomhedens fundraising

Infatica er en førende udbyder af fuldmagtstjenester for boliger. Teamet stod over for et behov for hurtig vækst og skalering af tjenesterne til nye markeder.

For at gøre dette lancerede teamet en storstilet markedsføringskampagne for at tiltrække sponsorer. En del af denne kampagne bestod i at placere nyheder om fundraising i verdensmedierne.

INFATICA ER VED AT EKSPANDERE, SÅ VI ARBEJDER PÅ AT SKAFFE MIDLER TIL EN SEEDRUNDE. VI FORBEDRER SYNLIGHEDEN PÅ DETTE SPOR FOR AT INFORMERE FONDE OG INVESTERENDE AKTØRER. VI TILFØJER PRNEWS.IO SOM EN EKSTRA KANAL TIL AT FÅ INDGÅENDE LEADS OM FUNDRAISING, FOR AT TILFØJE DET TIL DEN OPSØGENDE INDSATS, VI ALLEREDE GØR.

IHOR PAKHOMOV, CHIEF MARKETING OFFICER

Afgørelse: Valg af medier til at offentliggøre nyheder om fundraising

I stedet for at opsøge journalister, præsentere dem for dine forslag og spilde tid på forhandlinger, henvendte Infatica sig til PRNEWS.IO for at få hjælp. Denne tjeneste giver dig mulighed for at få placeringer i alle medier fra kataloget med blot et par klik.

Distribution af pressemeddelelser af høj kvalitet i en verden, der flyder over med information, er ikke en let opgave. For at din nyhed ikke skal drukne i en verden af indhold og clickbait-overskrifter, skal du følge nogle få regler:

Din nyhed skal være værdifuld, du må ikke distribuere pressemeddelelser om hvad som helst.

Pressemeddelelsen skal placeres på et medie, som din målgruppe læser.

PRNEWS.IO stod over for den skræmmende opgave at vælge den bedste ressource til at offentliggøre nyheder om fundraising for at få den rette dækning og nå målgruppen – sponsorer, der vil støtte Infaticas vækst.

Med 15+ års erfaring inden for distribution af pressemeddelelser gjorde PRNEWS.IO-teamet et fremragende stykke arbejde med at anbefale en liste over publikationer. Som følge heraf blev pressemeddelelsen om fundraising placeret på Bloomberg-siderne. Det er det næstmest populære amerikanske erhvervsmagasin efter The Wall Street Journal.

Styrken ved PRNEWS.IO-tjenesten er, at den leverer statistikker over de medier, hvor der er planlagt placering. Kunden ved altid præcis, hvad han får for sine investeringer.

PRNEWS.IO-TEAMET VÆLGER DET MEST PASSENDE MEDIE TIL AT OFFENTLIGGØRE PRESSEMEDDELELSEN. OG TOG ALT ARBEJDET MED AT OFFENTLIGGØRE DEN UD.

IHOR PAKHOMOV, MARKETINGCHEF

Resultat: offentliggørelse på websteder med en samlet månedlig trafik på 510 millioner læsere

Efter at pressemeddelelsen blev offentliggjort på Bloomberg, begyndte den virkelige PR-magi. Materialet gik viralt og blev genudsendt gratis (!) af så seje publikationer som Yahoo! Finance, Yahoo! News osv.

Takket være det rigtige valg af medie til offentliggørelse af en pressemeddelelse om fundraising fik Infatica gratis publikationer i verdenspublikationer som f.eks:

Den samlede trafik på disse websteder overstiger 510 millioner læsere om måneden!

Om Infatica

Infatica er en etisk udbyder af boligproxyer. Residential proxies er en grundlæggende infrastruktur til web scraping, data mining, konkurrenternes intelligens, markedsanalyser og konkurrencemæssig intelligens osv. Infatica har en tilstedeværelse i Asien, Europa, Nordamerika og udvider nu til LatAm. Vi er et lille, men effektivt team på 9 personer, der leverer den samme mængde tjenester som en stor virksomhed. “Remote first company” med medarbejdere fra Brasilien til Kazakhstan.

Seneste fra Blog