Hvilket værktøj til prissøgning kan hjælpe dig med at få kendskab til nedsatte priser

4 min læst

PRNEWS.io-brugere beder os ofte om at give dem besked, når medierne sænker priserne på deres publikationer. Vores ledere kontakter normalt hver enkelt kunde for at informere dem om prisfaldet. Men der er en anden måde at overvåge priserne for mediepublikationer på vores hjemmeside. Vi vil fortælle dig, hvordan du gør det med hjælp fra vores venner fra TimeBuy.

Forestil dig: Du arbejder på at udvide din bilreparationskæde. For at få kunder og partnere distribuerer du pressemeddelelser og artikler med hjælp fra PRNews.io-tjenesterne. Men en gang om måneden bør du bruge en hel dag på at sammenligne priser, fange rabatter og andre muligheder for at spare på publikationer.

Hvis vi fortæller dig, at du kan automatisere processen med prissøgning og kun bruge 2 minutter om dagen på at finde de bedste priser for dig? I denne artikel vil vi fortælle dig om et comfy prisopsporingsværktøj, som vil hjælpe dig med at spare dit budget og finde omkostningseffektive medieplatforme til din virksomhed.

TimeBuy er en tjeneste, der hjælper med at overvåge priserne på produkter og tjenester på internettet. Processen er et snuptag: du vælger et produkt, du kan lide → du at tilføje det til din ønskeliste → du får en advarsel, når prisen ændrer sig.

TimeBuy fungerer perfekt sammen med PRNEWS.io og giver dig besked om prisændringer til offentliggørelse i de medier, der har din interesse. Tjenesten sporer prisen på ethvert produkt i en online butik.

Sådan opretter du prissporing

Det tager bogstaveligt talt tre minutter at oprette din TimeBuy-konto. Du skal registrere din konto, downloade browserudvidelsen og tilføje et produkt til din ønskeliste.

Lad os følge opsætningsprocessen trin for trin. Vi sporer prisen for offentliggørelse i Interfax, for eksempel.

1. Registrering: Klik på knappen Sign-Up i højre øverste hjørne på timebuy.net hjemmesiden.

2. Indtast dit brugernavn, din e-mail og vælg en adgangskode.

3. Tjek nu din indbakke for at finde bekræftelsesmailen. Tjek mappen Spam, hvis du ikke finder den der.

4. For at tilføje udvidelsen skal du vælge den browser, du bruger mest, og klikke på den. Jeg bruger Google Chrome, men du kan også vælge Firefox eller Opera.

5. Tilføj udvidelsen til Chrome:

Nu er du klar til at bruge TimeBuy i din browser. Ikonet er placeret i øverste højre hjørne af browseren, ved siden af adresselinjen.

6. Lad os tjekke, hvordan tjenesten fungerer på eksemplet Interfax. Åbn Interfax-siden på PRNEWS.io-webstedet. Klik derefter på ikonet for Timebuy-udvidelsen.

7. Interfax er nu tilføjet til din trackliste. Højreklik med musen og vælg Min prisliste for at se din liste.

8. Klik på diagramikonet ved siden af det valgte emne.

Du vil se diagrammet, der viser prisændringen fra det øjeblik, den er blevet tilføjet til din liste.

Du kan gå til servicesiden, når prisen er den helt rigtige for dig, og betale den.

Hvorfor vi anbefaler TimeBuy

TimeBuy fungerer gnidningsløst med PRNEWS.io. Vi kender tjenesteudbyderne og anbefaler dem gerne til vores kunder.

Snart vil vores kunder kunne følge priserne for offentliggørelse inde på deres konti. Men indtil videre anbefaler vi at bruge TimeBuy.

Seneste fra Blog