PRNEWS.IO Affiliate Program – Spred ordet og tjen penge

1 min læst

Vækst dit brand med PRNEWS.IO, få adgang til eksklusive muligheder, og optjen provision gennem vores henvisningsprogram. Bliv en PRNEWS.IO Affiliate!

En uovertruffen oplevelse

Vi behandler vores kunder, som de skal behandles: med respekt, integritet og ved at sætte os i vores kunders sted. Når du arbejder med PRNEWS.IO, vil du opleve det allerbedste.

• 2% provision på hvert salg, der foretages under dit henvisnings-id.

Nemt at bruge

Vi hjælper med at øge dine henvisninger ved at levere ressourcer til at støtte din indholdsudvikling og hjælpe med din henvisningstrafiks konverteringsrater. Del dit henvisnings-ID på forskellige sociale medieplatforme med 1 enkelt klik, eller kopier og indsæt dit ID på dit websted/blog med vores brugervenlige reklamekit. Vi har også bannere og salgsfremmende værktøjer til at hjælpe dig med at komme i gang, og hvis du nogensinde har et spørgsmål, er vores fantastiske 1-on-1 support her, når du har brug for det!

Stats

Vi leverer opdateret statistik om, hvordan dine kampagner klarer sig, hvilket giver dig mulighed for at følge din indtjening. Dit instrumentbræt vil indeholde realtidsstatistik og vil spore alle unikke klik samt dine provisionsgebyrer.

Byg dit eget imperium

Vores affiliate program er simpelt og pålideligt, men vi har også indset, at det ikke kun handler om at placere henvisningslinks og bannere på nettet. Det handler om at skabe et ægte PRNEWS.IO-fællesskab, hvor hvert medlem støtter vores tjenester og hjælper med at promovere os.

Hver kunde, du henviser, vokser dit partnerimperium. Det betyder, at du kan tjene penge, mens du sover, blot ved at fortælle folk om PRNEWS.IO.

For at blive PRNEWS.IO-partner skal du:

1. Registrere dig på vores hjemmeside og oprette din konto.
  2. Oprettelse af dit personlige presserum.
  3. I menuen “Indstillinger” vælger du “Affiliateprogram”

Affiliate dashboardet indeholder alle de nødvendige henvisningslinks og bannere, du har brug for til at hjælpe dig med at promovere. Du kan også placere henvisningslinks i dine indlæg på Facebook eller Twitter for at få endnu mere trækkraft.

Sådan fungerer det

Programmet er designet til at give klikrater på PRNEWS.IO via følgende proces:

1. En besøgende klikker på et link eller et banner, der indeholder en særlig sporingskode, og kommer ind på PRNEWS.IO-webstedet.
  2. En besøgende registrerer sig på webstedet og bliver bruger af tjenesten. Dette giver dig mulighed for at tjene en provision på hver ordre, som den besøgende tilmelder sig på PRNEWS.IO via dit link.

Nedenfor er der nogle tips og anbefalinger, der kan hjælpe dig med at komme godt fra start med dit PRNEWS.IO henvisningsprogram:

Skab solidt indhold – Folk kan lide færdige løsninger. For at forenkle dit arbejde ville det være godt at udgive nogle artikler på dit websted eller dele nogle indlæg på sociale medier. Det vigtigste er at fortælle andre mennesker, hvordan de kan bruge PRNEWS.IO-tjenesten, og dele dine erfaringer med dem.

Vær troværdig – Nogle mennesker bruger affiliate marketing kun for at opnå profit og ikke for at gavne deres kunder. Nogle gange vildleder de endda deres publikum med spammy, uærlige affiliate annoncer og kampagner, eller de forsøger at skjule det faktum, at det er et affiliate link. Her er et tip: De fleste læsere kan lugte dem på lang afstand, og det er helt i orden, hvis du er ærlig om hensigten!

Undgå venligst superlativer i dine PRNEWS.io servicebeskrivelser. Hvis du er i tvivl om, hvad du skal skrive, kan du tjekke vores ‘Ressourcer’-afsnit.

Vær hjælpsom. Giv oplysninger og hjælp i stedet for at sælge. Uhøjtidelige salgs- og selvpromoveringssider får aldrig fodfæste. Du skal hjælpe dine besøgende og give dem kvalitetsoplysninger, som de finder nyttige, så de bliver ved med at komme tilbage. Hvis du ser på de websteder, der rangerer godt for de forskellige termer, der anvendes i din niche, vil du opdage, at nyttige oplysninger vinder hele tiden.

Vi håber virkelig, at alle de ovennævnte tips vil hjælpe dig med at nå dine mål og blive en succesfuld PRNEWS.IO-partner samt at drive salg og øge din indtjening.

Seneste fra Blog