Enkel betaling for PRNEWS.IO-tjenester: flere valutaer, separate betalingsprofiler, koblede kontoer og mer.

6 min lest
Easy Payments for PRNEWS.IO PRNEWS.IO har operert på det internasjonale markedet i mer enn ti år. I løpet av denne tiden har vi forsøkt å gjøre den økonomiske siden av å jobbe med selskapet vårt så praktisk, raskt og åpent som mulig – både for bedriftskunder og enkeltpersoner.

I dag kan du betale for tjenestene våre fra nesten overalt i verden og i forskjellige valutaer, overføre penger mellom tilknyttede kontoer og mye mer. I denne artikkelen vil vi fortelle deg tipsene og triksene som gjør kundenes liv enklere og prosessene mer effektive.

Betalingsprofiler

Med PRNEWS.IO kan du opprette betalingsprofiler for ulike land.

Hvis selskapet ditt er representert i flere land, kan du opprette betalingsprofiler for hvert av dem og betale for reklamekampanjer til individuelle land fra de tilsvarende juridiske enhetene.

Ditt hovedkontor ligger for eksempel i Latvia, men du har åpnet kontorer i Tyskland, Frankrike og Ukraina. Hvis du lanserer en PR-kampanje for det tyske markedet, kan du enkelt betale for PRNEWS.IO-tjenestene fra betalingsprofilen som er opprettet spesielt for tyske PR-kampanjer. På denne måten kan du være sikker på at merverdiavgiften blir betalt riktig.

Dette er et viktig poeng ettersom merverdiavgiften varierer fra land til land. For eksempel er den generelle momssatsen i Tyskland 19 % og i Danmark 25 %.

Den generelle momssatsen i Tyskland er 19 % og i Danmark 25 %.

Hvordan belastes kjøpere i EU for merverdiavgift?

Hvordan belastes merverdiavgift for kjøpere utenfor EU?

Hvordan legge til betalingsprofiler? Når du har lagt til de valgte mediene for publisering i handlekurven, klikker du på knappen Fullfør bestilling. På neste skjermbilde vil du se knappen for å legge til faktureringsinformasjon:

Hvis du allerede har flere profiler på kontoen din, vil du se dem på denne siden, og du kan velge hvilken konto du vil betale fra. For enkelhets skyld er landene som profilen er registrert for, uthevet:

Hvis du trenger å legge til en ny faktureringsprofil, klikker du på knappen Legg til faktureringsinformasjon, der du må angi:

Hvis du trenger å legge til en ny faktureringsprofil, klikker du på knappen Legg til faktureringsinformasjon.

• type overføring (individuell overføring)
  • type overføring (privatperson eller bedrift);
  • type overføring (privatperson eller bedrift)
      navn, e-postadresse og telefonnummer; Faktureringsinformasjon (her spesifiserer du landet i samsvar med lovgivningen der merverdiavgift skal belastes)

Penger på saldoen

Penger på saldo

På PRNEWS.IO markedsplass for innholdsmarkedsføring kan du enkelt betale for individuell artikkeldistribusjon eller fylle på saldoen din med et visst beløp.

Hvorfor er det så viktig?

• det er ingen restriksjoner fra din økonomiavdeling;
    • én faktura for alle publikasjoner i PR-kampanjen.
    • .
  • En faktura for alle publikasjoner.

Noen ganger er det situasjoner der du har et PR-budsjett, men ikke har en medieplan ennå.

For eksempel betaler økonomiavdelingen din regninger på slutten av måneden eller på tirsdager. Ved å fylle på en saldo kan du enkelt lage en medieplan, velge de nødvendige nettstedene for publisering og koordinere dem med lederne uten hastverk og avhengighet fra økonomiavdelingen.

Pengene dine på kontoen brenner ikke ut, og du betaler ingen skjulte avgifter.

I tillegg mottar du bare en faktura, noe som forenkler regnskapet. Når du betaler for hver transaksjon, får du en egen faktura som må overføres til regnskapsavdelingen for deklarering. Hvis du legger til et engangsbeløp til saldoen, er det bare én faktura. Deretter kan brukeren ta ut midlene i systemet etter behov. Og dette forenkler skatterapporteringen betydelig.

Overføring av midler mellom tilknyttede kontoer

Det er også en veldig viktig funksjon. Det fungerer godt for store byråer som driver flere prosjekter samtidig.

For eksempel har økonomisjefen din én hovedkonto der han/hun overfører hele det godkjente budsjettet for kampanjene. Deretter kan økonomidirektøren fordele dette budsjettet mellom prosjektene. Fordelene du får:

• Det er enkelt å følge med på fordelingen av midlene.
    • Det er lett å følge med på fordelingen av midler mellom prosjektene.
      • Det er lett å følge fordelingen av midler mellom prosjektene.
      • Det er enkelt å følge med på fordelingen av midlene.
      • Dine prosjekter vil ikke overskride budsjettet, du vil bruke nøyaktig så mye som du har på balansen.
      • Du vil ikke overskride budsjettet.
      • Ditt prosjekt vil ikke overskride budsjettet.
      • En faktura, en enkel rapportering

Flervaluta

PRNEWS.IO fungerer med forskjellige valutaer: USD, EUR, GBP, UAH, AUD, SGD, CAD, HKD, CNY, BTC og ETH.

Videre har du muligheten til å konvertere alt til en valuta direkte i systemet med et par klikk. PRNEWS.IO-systemet belaster 3% for konvertering. Valutakursene i systemet oppdateres en gang om dagen.

Hvis du for øyeblikket har USD, EUR og GBP på kontoen din, må du konvertere midlene til en valuta og betale for bestillingen.

Akkumulering av midler

PRNEWS.IO-kunder har muligheten til å betale for en ordre med forskjellige betalingssystemer. For eksempel koster publisering i ett medium 500 USD, som klienten kan betale:

• 120 USD med kort via Stripe.
        • 120 USD med kort via Stripe
        • 300 kryptovaluta.
        • 80 bankoverføring.

En detaljert liste over betalingsalternativer finner du her.

Sparer tid og transaksjonskostnader

Når du kjøper en publikasjon, i tilfelle avslag – kan du returnere midlene til saldoen og betale for en annen publikasjon. Dette sparer tid og reduserer transaksjonskostnadene ved refusjon.

Hvordan utstede refusjoner for de bestilte pakkene/plattformene?

Ingen ekstra gebyrer

Etter at du har lagt til penger på saldoen din og betalt en engangskommisjon på PRNEWS.IO-systemet, vil du se et nettobeløp til din disposisjon, som du kan bruke fullt ut til publisering i media til prisene du ser i katalogen.

Det er ingen ekstra eller skjulte gebyrer i PRNEWS.IO-systemet for:

Publisering av:

• Overføring av midler mellom tilknyttede kontoer.
        • .
            Mulighet til å samle ulike betalingsmåter.
          • Mulighet til å samle ulike betalingsmåter.
          • Mulighet for å akkumulere ulike betalingsmåter.
          • Arbeid med flere betalingsprofiler.
          • Mulighet for å samle flere betalingsmåter.
      • Arbeid med flere betalingsprofiler.
  • Siste fra Blog