PRNEWS.io kunngjorde sin deltakelse i iForum 2015-konferansen som skal avholdes i Kiev 16. april

2 min lest
Det anerkjente PR-selskapet PRNEWS.io har kunngjort sin deltakelse i den kommende ukrainske årlige IT-konferansen som skal avholdes i Kiev 16. april 2015. Detaljene ble kunngjort i et lite pressemøte her i dag.

PRNEWS.io, et kjent PR-spesialistfirma, skal delta i den årlige IT-konferansen i Ukraina iForum, bekreftet en representant for selskapet i et lite pressemøte her i dag. Konferansen skal avholdes i Kiev 16. april 2015. PRNEWS.io har også kunngjort sitt samarbeid med det ukrainske selskapet B2Blogger.com.

iForum er det største IT-forumet i Europa. Det er den største offline konferansen om Internett-teknologi i Ukraina. Konferansen er delt inn i fem segmenter. De tre første omfatter en konferanse for nettbaserte virksomheter og oppstartsbedrifter, en konferanse for presentasjon av rapporter om reklame og markedsføring av produkter via internett og en konferanse om e-handel og vellykkede frivillige prosjekter på nettet. Den fjerde underdelen vil belyse «Internett-teknologier». I dette segmentet vil tretten foredragsholdere eller representanter for ulike selskaper presentere sine rapporter.

Den femte delen er ny i år og er delt inn i to seksjoner. Den ene gjelder engelsktalende foredragsholdere med sine rapporter, og den andre for å diskutere utsiktene til det ukrainske domenemarkedet.

På spørsmål sa talspersonen for PRNEWS.io: «Vi er glade for å kunngjøre at vi har samarbeidet med en B2Blogger.com for å delta i dette arrangementet. Den årlige IT-konferansen iForum er virkelig en flott måte å øke sin kunnskap om de raskt utviklende teknologiene og markedsbehovene.» Han la videre til: «Vi er veldig entusiastiske over å delta i forumet og få virksomheten vår til å vokse med positive resultater til fordel for både våre ansatte og kunder.»

Om PRNEWS.io

PRNEWS.io er en nettbasert tjenesteleverandør for PR-profesjonelle. Selskapet ble etablert av en gruppe journalister i 2005. Selskapet har kontorer i London og Praha. For tiden betjener selskapet 30 000 kunder fra 25 land.

Om B2Blogger.com

B2Blogger.com er den ledende distribusjonsplattformen for pressemeldinger basert i Russland. Selskapet ble etablert i år 2005, og har jobbet med suksess i det russiske og ukrainske markedet siden den gang.

Siste fra Blog