Paranna sivustosi orgaanisen haun sijoituksia artikkelimarkkinoinnilla

27 minuuttia luettu

Online-markkinointi on monipuolinen markkinarako, joka kattaa monia lähestymistapoja ja strategioita, joiden avulla voit edistää yrityksesi toimintaa useammille potentiaalisille asiakkaille ja ajaa orgaanista liikennevirtaa sivustollesi. Artikkelimarkkinointi on yksi ajan ja alan todistetuista lähestymistavoista, jotka auttavat yrityksiä lisäämään konversiolukuja ja houkuttelemaan lisää asiakkaita. Miten se toimii, ja mitä strategioita sinun pitäisi toteuttaa parempien tulosten saavuttamiseksi? Otetaan selvää tässä artikkelissa.

PRNEWS.IO on käyttäjäystävällinen PR-alusta, jolla voit jakaa uutisia muutamalla askeleella.

Mitä on artikkelimarkkinointi?

Oletko koskaan miettinyt, miten artikkelit, joissa on uutisia uudesta älypuhelimesta tai uudesta autosta, tavoittavat sinut? On hyvin todennäköistä, että nämä julkaisut ovat perusteellisen strategisen suunnittelun tulosta. Sen ansiosta ne tavoittavat oikean yleisön oikeaan aikaan. Prosessi, jossa artikkeleita suunnitellaan, kirjoitetaan ja edustetaan verkkoyhteisölle, tunnetaan nimellä artikkelimarkkinointi.

Artikkelimarkkinointi on prosessi, jossa kirjoitetaan lyhyitä internetpohjaisia artikkeleita ja lähetetään ne verkkoartikkelihakemistoihin, jotka julkaisevat nämä artikkelit verkkosivujensa sisältönä ja tarjoavat artikkeleita muiden mediaresurssien sisältönä. Yksi artikkelimarkkinoinnin tärkeimmistä näkökohdista on lähettää artikkelit, joissa on kirjoittajan biosivu, jonka tulisi sisältää vähintään yksi linkki yrityksen verkkosivustolle tai blogiin, joka lähetti artikkelin julkaistavaksi.

Jos yrityksesi verkkosivustolla ei kuitenkaan ole blogia, mutta etsit silti tilaisuutta hyödyntää artikkelimarkkinointia, blogia ei tarvitse käynnistää tätä tarkoitusta varten. PRNEWS.IO:n avulla voit saada artikkeleita kirjoitettua ja jaettua toimialasi parhaisiin tiedotusvälineisiin.

Miten artikkelimarkkinointi toimii?

Kun olet lähettänyt artikkelisi julkaistavaksi valittuun verkkohakemistoon, sinun tulee odottaa, että artikkeli hyväksytään tai hylätään. Useimmissa tapauksissa, kun artikkelisi liittyy valitun hakemiston aiheeseen ja on kirjoitettu kunnollisella kielellä ja kieliopilla, hakemisto todennäköisesti hyväksyy ja julkaisee sen. Jos artikkeli hylätään, saat sähköposti-ilmoituksen, jossa kerrotaan, että artikkelisi hylättiin ja miksi näin tapahtui. Saatat myös saada ehdotuksia sisällön parantamiseksi edelleen. Tekemällä tarvittavat muutokset voit saada artikkelisi hyväksytyksi ja julkaistuksi.

Heti kun artikkelisi on hyväksytty ja julkaistu verkkohakemistossa, se tulee saataville käyttäjille, jotka tavoittavat sen, hakukoneille, jotka indeksoivat sen, ja muille verkkomestareille, jotka käyttävät artikkelia omilla verkkosivustoillaan. Useimmat verkkohakemistot käyttävät RSS-syötteitä, jotka ilmoittavat automaattisesti verkkomestareille uusista julkaistuista artikkeleista, joita he voivat käyttää verkkosivustoillaan.

Tuloksena on, että mitä useampi verkkosivusto julkaisee artikkelisi, sitä useampi käyttäjä lukee viestisi. Lisäksi artikkelisi bio-osioon sisällyttämäsi linkki leviää myös internetissä ja tuo lisää takalinkkejä yrityksesi viralliselle verkkosivustolle.

Artikkelimarkkinoinnin tavoitteet

Artikkelimarkkinoinnin suurin tavoite on houkutella uusia yleisöjä ja saada samalla artikkelisi julkaistua mahdollisimman monella sivustolla. Tämän seurauksena mitä useammin artikkelisi julkaistaan, sitä enemmän liidiä ja myyntiä mainostamastasi tuotteesta tai palvelusta syntyy. Onnistunut artikkelimarkkinointikampanja tuo lisää liikennettä sivustollesi, mikä parantaa sivustosi sijoitusta hakukoneissa, jolloin useammat ihmiset näkevät tarjouksesi ja kysyntä kasvaa.

Voidaksesi saavuttaa vaikuttavia tuloksia artikkelimarkkinointistrategiallasi, sinun on tarjottava laadukasta ja hyödyllistä sisältöä, joka tuo tiettyä arvoa lukijoille.

Artikkelimarkkinoinnin hyödyt

Artikkelimarkkinointikampanjoiden toteuttamisen ensimmäinen ja tärkein etu on parantaa yrityksesi orgaanisia hakutuloksia. Brändisi näkyvyyden parantaminen tapahtuu pääasiassa seuraavien tekniikoiden avulla:

• Käyttämällä avainsanoja ja avainsanoja, jotka ovat erityisen tärkeitä brändillesi.
  • Rakentamalla yrityksesi mainetta hyvin harkitun verkkopromootiostrategian ja brändin tunnettuuden lisäämisen avulla.
  • Artikkelimarkkinointi tekee yrityksesi tutummaksi yleisölle.
  • Se sitouttaa useampia käyttäjiä ja samalla lisää saapuvia linkkejä sivustollesi.

Mitä asiakkaita voit tavoitella?

Artikkelimarkkinointikampanjoita voidaan toteuttaa eri toimialoilla, jolloin voit kohdistaa kampanjasi laajalle asiakaskunnalle. Nykyaikaisessa maailmassa verkkohaku on ensimmäinen paikka, johon miljoonat asiakkaat turvautuvat etsiessään tiettyä aihetta tai aihepiiriä koskevaa tietoa. Jakamalla oikeaa tietoa oikeaan aikaan jokainen yritys voi tehokkaasti edistää ja myydä tuotteita tai palveluita, joista potentiaaliset asiakkaat ovat kiinnostuneita.

Tietoliikennesuunnitelmia myyvä yritys voi esimerkiksi moninkertaistaa myynnin toteuttamalla artikkelimarkkinointia ennen talvi- ja kesälomasesonkia ja niiden aikana. Tällaiset yritykset voivat julkaista artikkeleita, jotka mainostavat heidän telepakettejaan ja antavat arvokkaita vinkkejä ja ohjeita siitä, miten säästää datakuluissa ulkomaille lähtiessä. Jakamalla muuta kuin myyntiin liittyvää sisältöä teleyritys voi vahvistaa brändimielikuvaansa ja ansaita asiakkaiden uskollisuuden.

Moinen lähestymistapa toimii myös muissa eri toimialoihin liittyvissä yrityksissä. Tarjoamalla laadukasta ja arvokasta sisältöä jokainen yritys voi saavuttaa vaikuttavia tuloksia artikkelimarkkinointikampanjoilla.

7 askelta onnistuneeseen artikkelimarkkinointikampanjaan

Artikkelimarkkinointi on oikea tapa kaikille, jotka etsivät nopeinta ja tehokkainta tapaa edistää yrityksiä ja houkutella uusia asiakkaita. On helppo toteuttaa menestyksekäs ja tavoitteellinen artikkelimarkkinointikampanja, kunhan tietää, miten se tehdään. Tutustu seuraaviin vaiheisiin, joilla saavutat parempia tuloksia.

Tiedä markkinarakosi

Se on ensimmäinen ja ratkaisevin askel, joka sinun on otettava. Kun tunnistat markkinarakosi, voit selkeästi määrittää, millaisia artikkeleita sinun pitäisi kirjoittaa ja jakaa osana artikkelimarkkinointistrategiaasi. Kun ymmärrät markkinaraon, voit ehdottaa, kuka on kohdeyleisösi ja miten voit esitellä yrityksesi, sen tuotteet ja palvelut houkuttelevalla ja mukaansatempaavalla tavalla.

Hae merkityksellisiä avainsanoja

Ennen artikkelien kirjoittamista sinun on tutkittava perusteellisesti avainsanoja, jotka sopivat markkinarajaasi ja joita kohdeyleisösi todennäköisesti käyttää etsiessään relevanttia sisältöä. Laadi luettelo 3-5 avainsanasta ja -lauseesta, joita käytät artikkelimarkkinointikampanjassasi.

Ajattele otsikoita artikkeleillesi

Ohjeella on suuri merkitys lukijoiden huomion kiinnittämisessä ja SEO:n parantamisessa. Käytä aikaa ja kirjoita kiinnostavia otsikoita postauksiisi.

Työskennellessäsi artikkeleidesi otsikoita, pidä mielessäsi seuraavat vinkit siitä, miten saat otsikoistasi parempia SEO-tuloksia:

• Pitäkää otsikkonne lyhyinä ja ytimekkäinä. Varmista, että ne kuvastavat artikkelisi aihetta. Markkinoijien yleisin virhe on kirjoittaa tarttuvia otsikoita, jotka eivät vastaa artikkelin aihetta.
  • Optimoi otsikot SEO:n kannalta. Varmista, että laitat artikkelin otsikkoon artikkelisi fokusavainsanan. Täydellisessä skenaariossa kohdeavainsanallasi tulisi olla suuri hakuvolyymi ja vähäinen kilpailu. Käytä avainsanaa otsikon alussa, älä sen lopussa.
  • Sen lisäksi, että suoritat avainsanatutkimusta, voit etsiä artikkelien otsikoita myös muista lähteistä. Voit myös etsiä inspiraatiota blogeista, usein kysytyistä kysymyksistä tai etsiä avainsanojasi verkosta muista artikkeleista ja blogeista.

Työstä artikkelin sisältöä

Luo artikkelisi sisältöä, joka tarjoaa arvoa lukijoille ja vetoaa samalla kapealla markkina-alueellasi oleviin asiakkaisiin.Sisällön voi kirjoittaa freelance-kirjailija tai sisäinen tiimisi. Olipa tapa mikä tahansa, merkityksellisen sisällön luominen on tärkeää.

Työskennellessäsi artikkelimarkkinointikampanjasi sisältöä, huolehdi siitä, että kirjoitat laadukkaan teoksen, joka kiinnittää lukijoiden huomion ja motivoi heitä siirtymään verkkosivustollesi.

Voit harkita seuraavien vinkkien käyttämistä sisältöä kirjoittaessasi:

• Kirjoittaessasi artikkeleita käytä yksinkertaisia sanoja ja selkeitä lauseita, jotka kaikki ymmärtävät. Kirjoita niin kuin puhuisit ystävällesi. Se on artikkelisi viesti, joka vangitsee lukijasi huomion ja kannustaa heitä ryhtymään lisätoimiin saadakseen lisätietoja brändistäsi.
  • Suuri osa internetin käyttäjistä on liian kiireisiä tai laiskoja lukemaan pitkiä viestejä, joten 250-500 sanaa sisältävän artikkelin kirjoittamisen pitäisi olla täydellinen valinta tavoitteidesi välittämiseen kohdeyleisölle.
  • Kuten edellä mainittiin, lähetä artikkelisi 2 tai 3 lauseen kirjoittajan biossa, jossa on sivustosi URL-osoite. Biosi ilmestyy artikkelin loppuun tai ”resource box” -alueelle kustantajasta riippuen.

Artikkelin lähettäminen

Kun artikkelisi on valmis, lähetä se artikkelihakemistoon, jossa haluat sen julkaistavan. Kun lähetät artikkelisi, varmista, että liität siihen resurssilaatikon linkkeineen, metaotsikot ja metakuvaukset, joissa on kohdeavainsanasi.

Hae toimialasi kannalta merkityksellisiä artikkelihakemistoja ja sellaisia, jotka kohdistuvat kohderyhmääsi. Käytä tutkimusta tehdessäsi sekä yleisiä että niche-kohtaisia termejä. Se auttaa sinua löytämään sopivimmat verkkoartikkelihakemistot, joihin voit lähettää kirjoituksesi.

Jos haluat julkaista artikkelisi useammalla kuin yhdellä verkkosivustolla, huolehdi laadukkaan uudelleenkirjoituksen tekemisestä. Kaksoissisältö ei sijoitu hakukoneissa, joten sinun on kirjoitettava postauksesi uudelleen, jos haluat artikkelimarkkinointikampanjasi onnistuvan.

Tarjoa artikkelia

Käytä sosiaalisen median alustoja artikkeliesi mainostamiseen. Voit esimerkiksi levittää sanaa sisällöstäsi Diggissä, Redditissä, Slashdotissa tai StumbleUponissa. Mitä useampia alustoja käytät, sitä laajempi yleisö näkee sisältösi ja tavoittaa sivustosi.

Vierailu

Se on välttämätön osa jokaisen artikkelin markkinointistrategiaa. Jos tunnet blogeja, jotka hyväksyvät vieraskirjoituksia omalla kapealla alueellasi, voit rohkeasti ottaa niihin yhteyttä ja pyytää julkaisemaan artikkelisi.

Toimialan asiantuntijat artikkelimarkkinoinnista

George Panayides, digitaalisen markkinoinnin asiantuntija osoitteessa The Digital xx

Ensimmäinen artikkelimarkkinointi on loistava white hat -mahdollisuus tuottaa laadukkaita takalinkkejä sivustollesi. Tämän seurauksena näet paremmat sijoitukset sivuilla, joihin on linkitetty myös takaisin. Luonnollisen linkkiprofiilin varmistamiseksi on tärkeää levittää linkit useille eri sivuille.

Olemme käyttäneet artikkelimarkkinointia keinona luoda luonnollinen linkkiprofiili asiakkaidemme verkkosivuille ja lisätä niiden auktoriteettia hakukoneissa. Artikkelimarkkinoinnissa keskitytään linkkien tuottamiseen uutisista ja erittäin arvovaltaisista sivustoista.

Sisältöä luodessasi on tärkeää muistaa kirjoittaa loppukäyttäjälle, mutta voit myös räätälöidä sisältöä palveluidemme ympärille. Voit esimerkiksi haluta mainostaa jotain tiettyä tarjoamaasi palvelua, ja siksi voit luoda tilastoja tai arvoa tämän aiheen ympärille ja lähettää tämän artikkelimarkkinointina.

Tämän avulla voit hallita aiheesi ympärillä jaettavaa tietoa ja voit räätälöidä sen kohderyhmääsi ja kuluttajaasi varten, jotta he ymmärtäisivät yrityksesi tai ideasi keskeiset kohdat.

David Tile, Artikkelin Kirjoitus.co

perustaja ja toimitusjohtaja.
David Tile, Article Writing.co:n perustaja ja toimitusjohtaja

Erinomaisen sisällön laatiminen ja julkaiseminen on valtavan tärkeää brändin rakentamisessa verkossa. Pitkä artikkelityö auttaa tuomaan hakuliikennettä ja uutta liiketoimintaa, ja se voi kehittää sinusta ajatusjohtajan. Mutta siitä ei ole mitään hyötyä, jos annat sen vain istua sivustollasi.

Jos rakennat sen, tulevatko he? Todennäköisesti eivät. Sinun on suoritettava harjoitus. Sinun täytyy julkaista se sosiaalisessa mediassa, niin monessa paikassa kuin järkevää. Sinun täytyy käyttää sitä osallistumaan ihmisiin kohdemarkkinoillasi. Sinun on lähetettävä se sähköpostilistallesi. Sinun on oltava fiksu sisällön suunnittelussa, jotta maksimoit sisällön mahdollisen elinvoimaisuuden.

Vain ottamalla käyttöön älykkäitä artikkelimarkkinointistrategioita voit löytää voittavan polun sisältömarkkinoinnissa. On nimittäin parempi julkaista paljon vähemmän sisältöä ja rakentaa jakelua julkaisemillesi kappaleille.

Andrew Tsionas, Kaizenzo Inc

perustaja ja toimitusjohtaja.
Andrew Tsionas, Kaizenzo Inc:n perustaja ja toimitusjohtaja

Olen käyttänyt artikkelimarkkinointia jo jonkin aikaa, ja voin kertoa, että se on ihan jees. Kaizenzo Inc:n toisena perustajana ja toimitusjohtajana etsin aina uusia tapoja saada nimemme esille ja houkutella asiakkaita. Artikkelimarkkinointi on ollut tähän mennessä tehokkain tapa!

Se on loistava tapa rakentaa uskottavuutta alalla ja saada huomiota ihmisiltä, jotka eivät muuten koskaan tietäisi sinusta. Voit ottaa yhteyttä kapealla toimialallasi toimiviin julkaisuihin ja kysyä, ovatko ne kiinnostuneita julkaisemaan artikkelin yrityksestäsi – ja joskus jopa maksaa heille siitä!

Voit myös kirjoittaa artikkeleita, jotka liittyvät markkinarajaasi tai keskittyvät johonkin yrityksesi tai palvelujesi osa-alueeseen, ja julkaista ne sitten sivustoilla kuten LinkedIn Pulse tai Medium. Tämä on helppo tapa rakentaa suhteita alasi vaikuttajiin ja saada samalla näkyvyyttä itsellesi.

Olen huomannut, että artikkelimarkkinointi toimii parhaiten, kun se yhdistetään muihin sosiaalisen median strategioihin (kuten maksettuun mainontaan). Se auttaa luomaan orgaanista liikennettä näillä alustoilla ajan myötä, jotta ihmiset tulevat jatkuvasti takaisin, mutta se myös mahdollistaa pääsyn julkaisuihin, jotka eivät ehkä yleensä hyväksy mainontaa pieniltä yrityksiltä

Erin Zadoorian, toimitusjohtaja BudPop

Artikkelimarkkinointi on loistava tapa parantaa verkkosivustosi orgaanista hakusijoitusta.

Olemme käyttäneet sitä laajasti yritykseni edistämiseen ja olemme nähneet hyviä tuloksia.

Näin me teimme sen:

1. Olemme löytäneet laadukkaita artikkelihakemistoja, jotka olivat relevantteja markkinarakomme kannalta ja lähetimme niihin hyvin kirjoitettuja artikkeleita.
  2. Varmensimme, että jokaisen artikkelin resurssilaatikossa oli linkki verkkosivustollemme. Tämä ei ainoastaan auttanut parantamaan hakukoneiden sijoituksiamme, vaan myös ohjasi kohdennettua liikennettä verkkosivustollemme.
  3. Seurasimme tuloksiamme ja huomasimme, että orgaaninen liikenne ja myynti kasvoivat merkittävästi artikkelimarkkinoinnin ansiosta.
  4. Jatkoimme artikkelien lähettämistä säännöllisesti ja näimme sijoituksemme ja liikennemäärämme kasvavan edelleen. Tiheys, jolla lähetät artikkeleita, riippuu tavoitteistasi ja resursseistasi, mutta huomasimme, että 1-2 artikkelin tarjoaminen viikossa tuotti meille parhaat tulokset.

Ofir Kruvi, tuotemarkkinoija Jika

Artikkeli markkinointi on Googlen sijoituksen ydin sillä backlinkit ovat Googlen tärkein mittari sivuja auktorisoitaessa. Yli 1000 artikkelin julkaisemisen jälkeen tässä ovat näkemykseni –

• Löydä aiheita, joita kilpailijasi eivät mainosta. Jos artikkelissasi on enemmän takalinkkejä kuin heidän, sinulla on paremmat mahdollisuudet sijoittua korkeammalle.
  • Useimmiten mitä vaikeampaa on saada artikkelisi sivustolle, sitä laadukkaamman linkin saat (Googlen silmissä).
  • Varmista, että kirjoittamasi artikkelit indeksoidaan Googlessa, muuten niitä ei lasketa.

Laurice Constantine, Digital Managing Editor @ Forbes Middle East

Online artikkeli markkinoinnin ensisijainen etu on se, että sen avulla voit parantaa merkittävästi orgaanisia hakutuloksiasi.

Artikkelimarkkinoinnissa korostetaan erityisesti erittäin tärkeitä avainsanoja ja lisätään niiden näkyvyyttä. Se ei houkuttele yleisöä vain tiettyjen avainsanojen perusteella, vaan se kerää yleisöä myös eri avainsanoille.

Yksi tärkeimmistä tehtävistä on maineen luominen mainonnan ja tunnettuuden avulla. Tämä antaa sivustolle selkeän ilmeen ja tunnelman ja tekee siitä samalla käyttäjäystävällisen, mikä houkuttelee lisää kävijöitä lisäämällä sivustolle tulevien linkkien määrää.

Koska kaikkien artikkeleiden joita julkaiset osana markkinointistrategiaasi tulisi todistaa kokemuksestasi ja innostaa internetin käyttäjät kiinnostumaan tietystä kapeasta alueestasi, kirjoittamiesi artikkeleiden tyyppi määräytyy kyseisen kapean alueen mukaan.

Jonas Østergaard Pedersen – International SEM Manager at EcoOnline

Olen käyttänyt artikkeli markkinointia yrityksen tai idean edistämiseen ja olen huomannut, että se toimii minulle parhaiten, kun lähestyn aihetta siitä näkökulmasta, mitä voin antaa lukijalle. Jos esimerkiksi kirjoitan siitä, miten verkkosivuista voi tehdä helppokäyttöisempiä, keskityn helppokäyttöisyyden hyötyihin (enemmän liikennettä, enemmän asiakkaita) ja annan sitten vinkkejä siihen, miten se tehdään. Kun kirjoitan tästä näkökulmasta, artikkelini ovat yleensä hyödyllisempiä ja saavat parempia vastauksia.

Minusta on myös tärkeää muistaa, että kukaan ei halua lukea myyntipuheita. Jos mainostat jotakin, kuten tuotetta tai palvelua, muista puhua siitä niin, että puhut siitä, mitä se tekee lukijalle, etkä vain siitä, kuinka hieno se on.

Julianne Stone, perustaja Cicinia.fr

Kun aloin ensimmäistä kertaa käyttää artikkeli markkinointia yritykseni edistämiseen, olin hieman hermostunut prosessista. Tiesin, että se voisi olla tehokas tapa lisätä näkyvyyttä ja saada enemmän vetovoimaa ideoilleni, mutta en ollut varma, miten aloittaa tai millaisia tuloksia odottaa. Ajan myötä opin kuitenkin paljon siitä, mikä toimii ja mikä ei, kun kyse on tämäntyyppisestä myynninedistämisestä..

Havaitsin, että avain artikkelimarkkinoinnin menestykseen on luoda hyvin kirjoitettua ja oivaltavaa sisältöä, joka todella puhuttelee kohdeyleisöä. Tämä tarkoittaa sitä, että teen paljon tutkimusta ennen kuin istun alas kirjoittamaan, jotta voin todella räätälöidä viestini ja lähestymistapani heidän tarpeisiinsa ja kiinnostuksen kohteisiinsa. Se tarkoittaa myös sitä, että lähetän jatkuvasti uusia artikkeleita säännöllisesti, jotta lukijat tietävät, että he voivat aina palata hakemaan uusia oivalluksia ja tietoa.

Toinen kriittinen osa menestyksekästä artikkelimarkkinointia on tavoittaa muita oman alasi toimijoita, jotka ovat jo vakiintuneita verkossa. Näillä vaikuttajilla on suuret seuraajamäärät ja vakiintunut uskottavuus, mikä tekee heistä ihanteellisia kumppaneita jakamaan laadukasta sisältöä yleisölleen. Ottamalla yhteyttä näihin ajattelun johtajiin vierailevien julkaisujen tai yhteisten yhteistyöprojektien kautta pystyin rakentamaan tietoisuutta omalle brändilleni sekä luomaan arvokkaita yhteyksiä, jotka auttoivat minua kasvattamaan liiketoimintaani ajan mittaan. Kaiken kaikkiaan artikkelimarkkinointi on auttanut minua saavuttamaan uusia asiakkaita ja kasvattamaan liiketoimintaani menestyksekkäästi.

Marcus Astin, COO of Pala Leather

Kun aloin ensimmäistä kertaa käyttää artikkelimarkkinointia yritykseni edistämiseen, olin hieman skeptinen sen tehokkuuden suhteen. En ollut täysin varma, mitä odottaa, ja olin kuullut joidenkin sanovan, ettei artikkelimarkkinointi ollut vaivan arvoista. Mutta kun olen käyttänyt aikaa ja vaivaa laadukkaiden artikkelien kirjoittamiseen ja lähettämiseen säännöllisesti, olen ymmärtänyt, että artikkelimarkkinointi on uskomattoman tehokas työkalu. Se ei ole vain auttanut minua rakentamaan tunnettuutta ja lisäämään liikennettä verkkosivuilleni, vaan sen avulla olen myös tavoittanut uusia yleisöjä ja saanut potentiaalisia asiakkaita kiinnostumaan mielekkäällä tavalla. Suosittelen lämpimästi artikkelimarkkinoinnin käyttämistä osana yleistä markkinointistrategiaasi, halusitpa sitten luoda johtolankoja tai vain kasvattaa verkkoläsnäoloasi. Jos siis olet valmis viemään liiketoimintasi seuraavalle tasolle, älä epäröi – tartu toimeen ja aloita kirjoittaminen jo tänään!

Robert Burns, Kaskaid Hospitality & NULEEV

Markkinointijohtaja, Kaskaid Hospitality & NULEEV

Organic SEO on puhe, josta artikkelimarkkinointi syntyy. Jotta mikä tahansa yritys voisi luoda liiketoimintaa orgaanisista hakutuloksista, sen on julkaistava tuotteisiinsa ja toimialaansa liittyviä artikkeleita.

Sitten kun aloimme julkaista kirjallista sisältöä, orgaanisista hauista saadut konversiot ovat kolminkertaistuneet muutamassa kuukaudessa. Sen lisäksi, että jokainen artikkeli kohdistuu tiettyyn hakuun, niiden tulisi liittyä suosittuihin, kovaa kilpailua aiheuttaviin hakuihin. Mitä enemmän aiheita käsittelet, sitä enemmän auktoriteettia sinulla on, sitä paremmat sijoitukset.

Pohjarivi

Artikkelimarkkinointi on täydellinen markkinointimuoto, jonka avulla voit jakaa sisältösi strategisesti verkossa ja tavoittaa enemmän potentiaalisia asiakkaita. Jokaisen artikkelimarkkinointikampanjan päätarkoituksena on herättää enemmän kiinnostusta brändiisi, rakentaa luottamusta kapealla alueellasi toimivan yleisön kanssa ja sijoittua korkeammalle hakukoneissa. Artikkelimarkkinointi on helppo toteuttaa. Se toimii hyvin vakiintuneissa yrityksissä ja hankkeissa, jotka ottavat alalla ensiaskeleitaan. Seuraa tässä oppaassa kuvattuja vaiheita, niin huomaat itse, että tehokas artikkelimarkkinointikampanja on helppo toteuttaa eikä vaadi lisäkustannuksia.

Uusimmat lähettäjältä Blog